نقدر نقول البحر بلش.....؟؟

ABU -YOUSEF

عضو نشط
يا جماعة الخير ممكن احد يفيدنا شي الي قاعد يصير باسهم المجموعة اليوم هل هو تجميع ام تصريف بارك الله فيكم

ABU -YOUSEF

عضو نشط
يعني ممكن ان شاءالله بتعدل الوضع قدام الله كريم

معمل العود

عضو نشط
اللة معاك يا Long Term بس الحذر واجب وانت ادرى بالسوق دام انك عضو نشط معناتة انك قديم بالمنتدى ولك مشاركات عديدة بالسوق واحوالة بالتوفيج مع البحر مو غلط البحر إذا مد ايدة يقنى بس اذا ............ اللة معاك على اى حال اسعارة مقرية ولاكن الوضع الحالى يخوف انا بوجة نضرى للى بيدش هلقروب يصبر اشوى حتى يستقر وضع السوق اما المستعيل يتشهد ويطب البحر . اللة يوفق الجميع

rahaly

مستشار قانوني
اذا طلال يمشي بنفس طريقة ابوه الله يرحمة

ايفا يصعد صعود مفاجئ بدون مقدمات والى اسعار عالية جدا

متى ؟؟

عندما يقرر البحر الابن كما كان يقرر البحر الاب ... والبحر فقط دون غيره
وماله شغل لا بالسوق ولا بالاخبار :)

والله اعلم

سوق واجف

عضو نشط
ياخوك ديربالك من كلام الجرايد ترا والله مامن فايده ركز على العوامل الرئيسيه( ربحية السهم-سعر السهم- تحليل الفني-ادارة الشركه- وضع السوق العام)

افضل مليون مره من قال وقيل

والسوق هاذا اذا انت تمشي على هالاكلام راح تطلع مفلس

(ديربالك)

ولد عمي مع أحترامي لك يليت سوقنا كان ماشي على المعايير اللي تقول عنها

محد خسرنا غير التحليل الفني وسعر السهم ووضع السوق

يوم تقول تصحيح ويوم تقول مرتفع ويوم تقول نازل بعيد كل البعد عن المعايير اللي تقول عنها

سوقنا سوق المقاصيص

ABU -YOUSEF

عضو نشط
امانة انا الي فعلا مؤمن به ان سوقنا سوق الي يعرف الاخبار الاول هو الي يربح ويربح من قلب اما اذا كنت تستخدم التحليل الفني او الاساسي فهية ماتنفع الا مع الاسهم المحترمة الي تحترم تحاليها ويادوب تربح منها تكه او تكتين لكن لو كنت تعرفلك واحد من الي يشتغلون في احد المحافظ او قريب منها او احد من اعضاء مجالس ادارة احد الشركات التعبانه وعليه خبر والا لا تدور على ربح واذا حابين نصيحتي انا اقول اول ما تصحى الصبح سوي حدرا بدرا والي تطلع عليه الدور دش فيه علطول وقول يا رزاق والله يمكن ابرك
سامحوني هذا ما عمله السوق بي

ABU -YOUSEF

عضو نشط
الواحد مش عارف يلاقيها منين ولا منين نقول البحر بيربح ندخل على البحر نطلع بخسارة نقول معلش بيقولوا البدر حلو ومحقق ارباح ندخل على البدر ونقعد شهور واحيانا سنين ومفيش فايده خسارة اسوأ من الي قبلها تطلع اشاعه يقولك واحد ابن حلال متعرفش حيستفيد ايه لما يشوفك خسران يقلك الحق العربية العقاريه حتعمل نفس ما عملت منا القابضه ويا تلحق يامتلحقش نقول الله كريم اكيد ربنا بتعلنا الشركة دي عشان نعوض خسايرنا ندخل على العربيه بعد لما نتاكد ان عليها شغل بردو مفيش فايده نلاقي الخسارة ورانا ورانا طب وبعدين على قولة اخوانا الكويتيين شي نسوي يعني نعمل ايه والله الواحد خلاص جاب اخرو وبقى عندو صرفيه في صواميل مخو من كتر التفكير وفي الاخر انا بحترم مثل كويتي عظيم بيقول"خليك على مينونك لا يجيك الي اين منه " ومع السلامة وسامحوني طولت عليكم
بس بامانه انا حاسس ان الفرج قريب والله اعلم

AC.MILAN

عضو نشط
مو المهم عضو جديد او قديم يا LONG TERM
المطلوب من جميع الاعضاء عدم بث الاخبار السلبية الا بعد التأكد منها وعدم تحبيط المتداولين .

أعلى