ماهي الاخبار عن gfyf

Hamd

عضو نشط
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
انا عضو جديد معكم ولاتوجد لي الخبره في مجال البورصه وبيع الاسهم والشراء
اتمنى من الاخوان في المنتدى
اعطائنا اي فكره عن هذه الشركه
خصوصا اني قمت بشرائها ب 18 واليوم نزلت الى 15 :confused:

jamal

عضو نشط
اخى الكريم ....

هذا السهم كان له ارتفاع قبل فتره وصل الى 0.0070 ومن ثم عاد الى النزول

التداول كان عليه قوى جدا وصل فوق المليار مع اخبار ممتازه .. ولكن الان كما ترى فى نزول دائم

الان الشركه .. اخر خبر يوم 6-5-2004 نوعا ما جيد ولكن التداول ضعيف جدا

كما قال صاحب الشركه سوف نحارب لكي نصل الى الامام

Hamd

عضو نشط
شاكر لك اخوي على الرد
والله يعطيك العافيه
والله يسمع منك وانشاء الله يرد يرتفع

mhna

عضو نشط
انا متابع

اخوي hamd بإذن الله راح يكون هناك ارتداد لهذي الشركة خلال هذين اليومين إلى 0.0024 أو 0.0030 وترى كلامي مو أكيد لكن من خلال متابعتي لهذه الشركة

Hamd

عضو نشط
اشكرك اخي الكريم على الرد
والله يسمع منك انشاء الله
والشركه فعلا تصل الى هذا السعر اللذي ذكرته وعذا اعتقادي
ولكن هل يطول الانتظار

تحياتي لك

mhna

عضو نشط
شف انا ما ودي اضيق صدرك لكن الشركة اي كلام والسعر اللي انت شاري فيه مهو بطال انا شاري فيها 1000000 سهم على 0.0039 وبعت بخسارة لكن انت اصبر بالكثير إلى الأسبوع القادم وتعلم الصبر على هذي الشركات لأنها تطول وتجيب المرض لكن فيها رزق للي ما عنده رأس مالا

Hamd

عضو نشط
الله يعين والخساره بالعمر والمال يتعوض باذن الله
والشركه فعلا ماهي قويه على قولتك اي كلام
لكن ابتلشنا
:)

والله يرزقك ويرزقنا معاك

hassn

عضو نشط
خبر طازج توه نازل

Form 8-K for GFY FOODS INC

--------------------------------------------------------------------------------

12-May-2004

Other Events and Financial Statements & Exhibits

Item 5. Other Events.
-

On May 7, 2004, the Registrant issued 2.5 billion shares of commonstock to its president, Edward Schwalb. Under the terms of the Registrant'semployment agreement with Mr. Schwalb, Mr. Schwalb is authorized to maintain anownership percentage of seventy percent (70%) of the outstanding shares of theRegistrant. After this stock issuance, Mr. Schwalb owns 3,782,250,000 shares, or62.77%, of the Registrant's 6,025,265,161 shares outstanding.

On May 5, 2004, the aforementioned employment agreement with Mr.Schwalb was amended to include a monthly salary of $25,000 per month.Additionally, Mr. Schwalb is due an acquisition fee of $70,000 for eachacquisition that he initiates and the Registrant closes during the term of theemployment agreement.

Item 7. Financial Statements and Exhibits.

The following exhibits are included as part of this report:

Exhibit No. Name of Exhibit ----------- --------------- 10.1 Employment Agreement by and between the Registrant and Edward Schwalb dated January 16, 2004
10.2 First Amendment to the Employment Agreement by and between the Registrant and Edward Schwalb dated May 5, 2004

أعلى