ساعات باريس هيلتون - موديل شــوبارد ( لـون أسـود ) - فقط لدي المطوع

الحالة
موضوع مغلق

almutawa3

عضو نشط
وبانفراد على مستوي الوطن العربي كافة نعود اليكم من نيويورك بساعات باريس هيلتون بستايل شوبارد الرائع ( اللون الأسود ) ، الأرقام متحركه وتحتوي على كريستال طبيعي 100% ، قمة بالروووعه والأنـــاقة مع كرت الضمان لمدة سنتين من محلات باريس هيلتون غير متوافرة إلا لدي المطوع وبسعر خيالي أيضا 30 دينار للحبة الواحده ، الاتصال للجادين فقط

لمشاهدة الساعه بشكل أدق انسخ الرابط التالي وضعه بالمتصفح لتكبير وتقريبا الصورة

كود:
http://www.worldofwatches.com/pop_prodDetail.asp?picture=PH138103D(L).jpg

ملحوظة : هناك خصم خاص عند شراء الموديل الاسود + الموديل الذهبي بسعر 50 دينار للحبتين

shshoor

عضو نشط
يعطيك العافيه اخوى انا شارى هالساعه من بيضون اللى بالسالميه قبل سنه وباقل من سعرك وفيه الوان كثيره ومافى شى تغير من الموديل الا رقم 12 حطو بداله حرفين واللى عندى فيها رقم 12 وكلهم متحركين نفس الاطار وكل شى

zoya_y

عضو نشط
مممم في بنيه تبيعها اب 25

almutawa3

عضو نشط
يعطيك العافيه اخوى انا شارى هالساعه من بيضون اللى بالسالميه قبل سنه وباقل من سعرك وفيه الوان كثيره ومافى شى تغير من الموديل الا رقم 12 حطو بداله حرفين واللى عندى فيها رقم 12 وكلهم متحركين نفس الاطار وكل شى

حبيبي الحرفين الى تتكلم عنهم ph اختصار باريس هيلتون ، يعنى ساعه ماركة الساعه اللى عندك مادري نوعها شنو بس يا تكون ماركة ثانية يا بوطقه واسمحلي .

shshoor

عضو نشط
حبيبي الحرفين الى تتكلم عنهم ph اختصار باريس هيلتون ، يعنى ساعه ماركة الساعه اللى عندك مادري نوعها شنو بس يا تكون ماركة ثانية يا بوطقه واسمحلي .

بالغالى اسمحلى اللى عندى باريس هيلتون والموديل اللى عندك لجديد وعارف انه اختصار لباريس هلتون هذا الفرق وروح شوفها فى بيضون اللى بالسالميه عند سوق المحاميد وبعدين قول بوطقه :) واذا محلات بيضون يبيعون ساعات بوطقه عيل شنقول عن روائع جنيف هم بوطقه بس اللى عندك مو بطقه :) الاصلى فقط الساعه موجوده فى بيضون الاصليه وكفاله

almutawa3

عضو نشط
بالغالى اسمحلى اللى عندى باريس هيلتون والموديل اللى عندك لجديد وعارف انه اختصار لباريس هلتون هذا الفرق وروح شوفها فى بيضون اللى بالسالميه عند سوق المحاميد وبعدين قول بوطقه :) واذا محلات بيضون يبيعون ساعات بوطقه عيل شنقول عن روائع جنيف هم بوطقه بس اللى عندك مو بطقه :) الاصلى فقط الساعه موجوده فى بيضون الاصليه وكفاله

يا اخى دام انك عارف ان الموديل اللى عندي جديد عيل ليش قاعد تقارنه بسعر الثانية الموديل هذا ما نزل بأي مكان بالكويت ، وبعدين لو سمحت لا تكسر بحلال الناس الموضوع هذا للمزايده اللى يبي يزايد يتفضل والله مايبي و عنده كلام زايد يا يحتفظ فيه لنفسه أو يرسل على الخاص .

الحالة
موضوع مغلق
أعلى