*cmkx news*

الحالة
موضوع مغلق

الطموح1

عضو جديد
يا اخوان صفر العداد 3 مرات من قبل
ان شاء الله الخير في الطريق
السهم في طور الصعود

السبيعي2

عضو نشط
It is amazing, the power the MMs have.

There is no way, with all the good stuff going on, that CMKX is worth .0005. We should be 5X that or more.

I guess, we will need the big BOMBS to break free from this crap.

1. O/S
2. OTCBB
3. GOOD drilling results

When will those come out? Only UC and D Roger Glenn know.

This is STILL a good company. The PPS is NOT reflective of the value we have here. Once we have the O/S, the MMs cannot play on people's fears. The mineral claims DO have a value, the O/S will allow us to measure that value, THEN the MMs best step aside.

أعجبني هالتحليل عن وضع الشركة اليوم

http://christiantrader.proboards28.com/index.cgi?board=diamond

ترجمة باختصار

صناع السوق يتحكمون بالسعر ولن يتحرر الا باخبار قوية عن

عدد الاسهم و الانضمام الى سوق رسمية و نتائج ممتازة عن الاستكشافات

متى لا يعلم الا صاحب الشركة او المحامي

عموما هي لاتزال شركة جيدة

السبيعي2

عضو نشط
4 دولار أتوقع أنك بتغص بهاللقمة شخصيا ب 10 سنت بياع :eek: :confused:

الا اذا سوو split او merger معقولة :rolleyes:

والله يرزق الجميع :p :) :D

ابى0لقمه

عضو نشط
مافى احد يحللنا امس الى صار بالسهم هذا باعو 7 مليار

لازم احد يحلله لنا

شباب شفيكم وينكم

هاب ريح

عضو نشط
السلام عليكم ورحمه الله .....

بالبدايه الله يرزق الجميع الي شرا بهالسهم او بأسهم ثانيه . والخسران انشاءالله الله يعوضه سبحانه...

انا بالحقيقه ماشريت بالسهم هذا ومتابعه من يوم كان سعره 0.0001

علي العموم انشاءالله الله يرزقكم منه.. لكن انا ابسأل سؤال واحد بس !!!!

انتم كلكم من غير استثناء كل يوم اتقولون انفجار وانفجار السهم سعره 0.0005 الحين كم تتوقوع راح يوصل بعد ماينفجر ... لوين يوصل ابي توقعاتكم السبيعي يقول انه ماراح يبيع الا بسعر 10سنت !!! انا اشوف تفائلكم بالسهم هذا كبير حييل لدرجه انه كل واحد يقول بس انا باجر بصير مليونير من ورا هالسهم ...

وبصراحه انا لي صديق قالي اخذلك فيه كميه بألف دولار وخلها راح يصعد يقول السهم صار له اسبوع واهو واقف علي نفس السهم تقريبا.. صاحبي يقول اذا وصل 0.0030 راح يبيع..!!! ويقولي اذا انفجر السهم راح يوصل للسعر هذا حده حده ... انا مااقول الكلام هذا عشان احبط معنوياتكم لكن الشغله بالمنطق...

يعني من هالسعر لي سعر سنت واحد راح يندبل المبلغ 20 مره :eek: لي سعر سنت بس فمابالك لو يوصل ل10سنت يعني 200مره :D يعني اشتري يوم الاثنين بألف دولار وابيع ب200000الف دولار :) ... انا اتمني يوصل لهالسعر من كل قلبي ... مع العلم اني ماشريت ... السهم يوم كان سعره 0.0001 وصل لسعر 0.0005 كأنه كان بسعر مثلا 1دولار ووصل ل5دولار اهي نفس الشغله يعني السعر مرتفع الحين والسهم صعد صعود قوي ورد نزل من 0.0012 لسعر 0.0005 يوم ارتفع السهم في ناس باعت ونزل سعره .....

علي العموم انا ادري اني طولت بس اتمني اسمع ارائكم الي هي بعد الانفجار كم راح يوصل وانشاءالله يوم الاثنين اخذلي كميه فيه يمكن ليش لأ اتصير وينفجر ويطير و انعوض خسايرنا من الاسهم الثانيه فيه..

وأسف علي الاطاله ومشكورين مقدماً.

فمان الله...

ابى0لقمه

عضو نشط
قط لك بالف دولار مو خسران يمكن باجر يصعد على الاقل ماتتحسف ثانى مره غلطان ماشريت لم كان سعره 0001والله لو انا اعرف السهم هذا من قبل لايصعد جان شريت فيه فوق الثلاثين مليون تخيل انك شارى بالف دينار لم كان سعره 0001 كم كان راح يصير عندك لم صار سعره الاسبوع الى طاف 0012 يعنى راح يصير عندك 12 الف دينار حرام عليك ماشريته قط فيه كم مليون مو خسران انا الصراحه بنظرى الاسهم هذى افضل من افضل سهم بالبورصه الامريكيه البورصه كلها مغامره ليش ماتغامر بشى يدبل السعر الى شريته فيه

السبيعي2

عضو نشط
السبيعي2 قال:
4 دولار أتوقع أنك بتغص بهاللقمة شخصيا ب 10 سنت بياع :eek: :confused:

الا اذا سوو split او merger معقولة :rolleyes:

والله يرزق الجميع :p :) :D

عزيزي هاب ريح كلامك لا يخلوا من المنطق ولكن هذه الاسهم هي المفضلة

بالنسبة لي لأن ربحها كبير والأمثلة كثيرة والمبلغ المستثمر بسيط

وعلشانك ب 1 سنت بياع :D

bu3zoz

عضو نشط
بسم الله الرحمن الرحيم

اتوقع صعود السهم لغاية 1 سنت ويمكن اكثر بقليل او مثل ماقالوا الشباب الف دولار مو خساره ابهل سهم والله أعلم ويرزقنا وياكم الزق الحلال

الفيصل

عضو نشط
وش اخر اخبارها ياليت تفيدونا

msn

موقوف
اخ سعد

انت اللى متكلم على السهم ممكن تفيدنا
شفيه واقف على هالسعر وهل من وراه فايده انت كتبت للمتابعه وما رديت على اسئله الاخوه

فيدنا يااخى

saad2004

day trading
اخوانى

السهم يبيلة وقت على شان يطلع من منطقتة الحالية لان علية شورت من قيبل ال mm المتحكمين فى السهم والسهم يحتاج الى اخبار نارية

السهم هذا لونق جيد ويعتمد على الاخبار

السهم يحتاج الى خبر اعلان من الشركة عن ال o/s وهذا هو الاهم

الشركة اذا اعلنت ان o/s مابين 10- 20 مليار سهم من هنا سوف ينفجر السهم

لكن فى توقعى ان o/s لشركة احتمال يكون مابين 10 - 7 مليار سهم وهذة شى جيد وهذا سيجعلة يقفز الى اعلى انشاء الله

السبيعي2

عضو نشط
نصيحة اصبروا اخبار جيدة قريبا جدا واعلان عدد الاسهم 8-7

كل واحد حر بقراره بس انا اقول

:D :D :D :D :D :D :D :D

HOLD HOLD HOLD HOLD HOLD HOLD

الفيصل

عضو نشط
اليوم طفشت منها وحطيت امر بيع على 0005
بس ماتنفذ
يمكن يكون من حظي
بس ياليت تحدد لنا يا السبيعي الاخبار الى تقول عن ايش باالظبط ومتى

saad2004

day trading
SEC لقد انتهوا من عمل هذا الملف يوم الاربعاء الماضى وهو جاهز للاعلان فى اى وقت

الله اعلم ان تاريخ اعلان O/S يوم 8 - 12jul

saad2004

day trading
CMKM Diamonds, Inc. Announces New Transfer Agent
Tuesday June 29, 9:56 pm ET

LAS VEGAS--(BUSINESS WIRE)--June 29, 2004--CMKM Diamonds, Inc., (Pink Sheets:CMKX - News) Announced today that it has engaged a new transfer agent -- Pacific Stock Transfer Company , 500 E Warm Springs Road, Suite 240, Las Vegas, Nv. 89119 phone 702-361-3033. D. Roger Glenn of Edwards & Angell, attorneys for CMKM Diamonds, Inc. said "The Company is proud to announce this relationship with Pacific Stock Transfer .It has a fine reputation as a transfer agent, and the Company is looking forward to working with it in the future. The Company is confident that Pacific Stock Transfer will process transactions in the Company's stock accurately and quickly.
To view further company updates, you can go to our website located at http://www.casavantmining.com.

Safe Harbor Statement under the Private Securities Litigation Reform Act of 1995: The statements, other than the statements of historical facts, may be deemed to contain forward-looking statements with respect to events, the occurrence of which involves risks and uncertainties, including, without limitation, demand and competition for the Company's products and services, the availability to the Company of adequate financing to support its anticipated activities, the ability of the Company to generate cash flow from operations and the ability of the Company to manage its operations.

--------------------------------------------------------------------------------
CMKM Diamonds, Inc.
Melvin O'Neil, 306-752-3755 or 877-752-3755
fax: 306-752-3754
ipr@sasktel.net
http://www.casavantmining.com

--------------------------------------------------------------------------------
Source: CMKM Diamonds, Inc.

تركي2000

عضو محترف
ايش يعني

بالله نبي الدوافير في اللغة الانجليزية

والله ترجمت بالوافي ولقيت انه شبة طلاسم

وش مفاد الخبر وايش تاثيره

بالتوفيق ياخوان

bukhaly

عضو نشط
انا بنطر مع السبيعي بخلي هولد لما ينفجر السهم :)

ابى0لقمه

عضو نشط
انا بالنسبه لى عرضته على 0006 اذا طار السهم ارد اطلبه 0004 حرام اوقفه عندى فتره طويله دام انى اقدر اخذة مره ثانيه رخيص

saad2004

day trading
undefinedundefinedCMKM Diamonds, Inc. Announces Commando Raid on Pacific Stock Transfer Company.

LAS VEGAS--July 1, 2004--CMKM Diamonds, Inc., announced today that it stormed the Pacific Stock Transfer Company building. The mission, code named the “Casavant Maneuver” had been in the planning stages for several minutes before the green light was given.

The incursion was the opening round of the company’s shock and awe campaign bringing clarification to what has otherwise been a confusing mess. The raid involved the use of the CMKXtreme funny car and driver. While the PSTC staff was busy getting autographs in the front of the building, the CMKM commandos entered the rear, located several boxes and hauled them off to an undisclosed location.

No one was seriously hurt during the raid. One of the commandos received several paper cuts while shuffling through stacks of papers. It appears his rubber finger paper sorter failed during the initial phase of the raid and he had to make use of his naked finger to locate documents.

The company wishes to assure investors that the documents in their possession will not be tampered with during their internment.

الحالة
موضوع مغلق
أعلى