1. راشد (بو نواف)

    راشد (بو نواف) عضو نشط

    التسجيل:
    ‏23 مايو 2008
    المشاركات:
    3,851
    عدد الإعجابات:
    0
    تداول مليار سهم

    شبيسوون بالسهم
     
  2. The Dark

    The Dark عضو جديد

    التسجيل:
    ‏18 ابريل 2009
    المشاركات:
    621
    عدد الإعجابات:
    0
    ان شاء الله اليوم بتشوف ال 0.0002

    يا بونواف
     
  3. aladdinq8

    aladdinq8 عضو نشط

    التسجيل:
    ‏21 أغسطس 2007
    المشاركات:
    2,627
    عدد الإعجابات:
    269
    مكان الإقامة:
    الكويت
    بونواف كيف الحال يالغالي؟
     
  4. The Dark

    The Dark عضو جديد

    التسجيل:
    ‏18 ابريل 2009
    المشاركات:
    621
    عدد الإعجابات:
    0
    We have remained very busy since returning from Cannes in late May. We have been in the process of wrapping up our updated business plan which will be part of our registration statements. We have been working on our three main company acquisitions as we work through ongoing changes in the marketplace. We hope to have something solid to report on those soon.

    We have also been working on all of our slates, individual productions and those projects in development. We are working on upcoming re-shoots on our urban division's documentary and are undergoing rewrites on two films that are in pre-production. We are also working on several acquisitions in our distribution division in order to generate some initial long awaited revenues. As with the corporate updates, we should have something to release on these items soon.

    As part of our upcoming registration statements, we have been working on putting together our advisory board in addition to adding members to our board of directors.

    In our studio group, we have been working on our next location. We expect to make a formal announcement during the summer.

    On the production services group side, we expect to be able to release news concurrent with the filing of the registration statements.

    As you are aware, we recently increased the authorization of our stock in order to meet contractual requirements and to facilitate anticipated issuance's. We have enlisted the aide of several small public company experts and along with our counsel we are working on what next steps to take in reference to the stock. We should have more news on this in the near future.

    To assist in communicating with our stockholders, we are retaining the services of an entity to assist us in blogging, twittering and other stockholder communication activities in addition to the traditional press releases and regulatory filings. We continue to work on the web site as well. By bringing in additional help, we hopefully will be able to meet our expectations of regular communication with our stockholders.

    We would continue to encourage our stockholders to read our annual and quarterly reports. We would also remind everyone that what we are working on is a long and tedious process and carries with it a great deal of risk. If we can be successful, the results will speak for themselves. But there are no guarantees.

    We receive many calls and emails asking what we think the stock will do. Obviously, we cannot, nor can anyone else, predict the future. Stocks, especially those that trade on the bulletin board and the pink sheets, are extremely risky regardless of how strong or weak a particular company is. While we have been and remain optimistic about our future, we can only continue to work hard and do whatever we can to achieve our goals.

    There are many who believe we are poised for great things. There are also many who believe there is no hope. We'll leave all that posturing to the pundits and others who love us when the stock goes up, and hate us when the stock goes down. I can assure everyone that those of us who are putting everything we have into this company absolutely believe in what we are doing. We know we are at the right place and at the right time to accomplish our goals. We are faced with many difficult and hard decisions on a daily basis, whether it be the stock, operations or which productions to embark on.

    Many of our stockholders and others, both identified and anonymous, have opinions, both positive and negative. We appreciate their comments, even if in many cases they are misinformed, misguided, misled or deliberately negative in nature. For those that have the decency to send us emails directly or call and identify themselves, rather than hide behind anonymous postings, we do what we can to respond directly to your inquiries and questions. We have received many great ideas and suggestions. Thanks again for your input.

    Please remember that our main focus is on our business. When we take time away from the business to answer bogus phone calls, emails and postings, that is time that could be better spent on the business, which will benefit us all. For the legitimate calls, emails and postings, again we will do our best to respond as time permits.

    Going forward, our new investment relations entities will be keeping up to date the blogs, twitter, facebook and other stockholder communication devices. We will have management contribute when time permits. We appreciate everyone's continued interest in Camelot

    لدينا ما زال مشغولا جدا منذ عودته من مدينة كان في أواخر أيار / مايو. لقد كنا في صدد الانتهاء من استكمال خطة العمل لدينا الذي سيكون جزءا من التسجيل. كنا نعمل على المقتنيات الرئيسية الثلاثة للشركة ونحن نعمل من خلال التغيرات الجارية في السوق. نأمل أن يكون لدينا شيء متين للإبلاغ عن تلك قريبا.

    كما أننا نعمل على كل من القوائم الفردية ومنتجات تلك المشاريع في مجال التنمية. نحن نعمل على إعادة المقبلة يطلق النار على الفرقة الحضرية وثائقي ، ويجرى حاليا على إعادة كتابة فيلمين التي هي في مرحلة ما قبل الإنتاج. ونعمل أيضا على العديد من المقتنيات في قسم التوزيع لتوليد بعض العائدات الأولية التي طال انتظارها. وكما هو الحال مع الشركات التحديثات ، وينبغي أن يكون لدينا شيء للإفراج عن هذه المواد في وقت قريب.

    كجزء من جهودنا المقبلة لتسجيل البيانات ، ونحن نعمل على وضع مجلس استشاري لدينا وإضافة إلى أعضاء مجلس ادارتنا.

    في الاستوديو ، كنا نعمل على الموقع التالي. ونتوقع أن يصدر اعلانا رسميا خلال الصيف.

    على إنتاج مجموعة خدمات الجانب ، فإننا نتوقع أن تكون قادرة على اطلاق سراح صحفي بالتزامن مع تقديم بيانات التسجيل.

    وكما تعلمون ، نحن إذن في الآونة الأخيرة زادت من المخزون لتلبية الشروط التعاقدية وتيسير المتوقع إصدار. لدينا مساعد جندت العديد من الشركات الصغيرة والجمهور والخبراء ، ونحن مع المحامي نحن نعمل على ما لاتخاذ الخطوات المقبلة في إشارة إلى المخزون. ينبغي أن يكون لدينا المزيد من انباء عن هذا في المستقبل القريب.

    للمساعدة في التواصل مع شركائنا في الأسهم ، ونحن على الاحتفاظ بخدمات كيان لمساعدتنا في المدونات ، والزقزقة الأسهم وغيرها من أنشطة الاتصال ، بالإضافة إلى البيانات الصحفية التقليدية والتسجيل التنظيمية. نحن نواصل العمل على الموقع الشبكي أيضا. بضم مساعدة إضافية ، فإننا نأمل أن تكون قادرة على تلبية توقعاتنا للاتصالات منتظمة مع شركائنا في الأسهم.

    سنواصل جهودنا لتشجيع الأسهم لقراءة التقارير الفصلية والسنوية. ونود أيضا أن أذكر الجميع بأن ما نعمل من أجله هو عملية شاقة وطويلة وتحمل في طياتها الكثير من المخاطر. وإذا كنا لا يمكن أن تنجح ، والنتائج تتحدث عن نفسها. ولكن لا توجد ضمانات.

    نتلقى الكثير من المكالمات ورسائل البريد الإلكتروني يسأل ما نعتقد الأسهم ستفعل. من الواضح أننا لا نستطيع ، ولا يمكن أي شخص آخر ، والتنبؤ بالمستقبل. الاسهم ، لا سيما تلك التي والتجارة على لوحة الإعلانات والوردي صحائف ، تنطوي على مجازفة كبيرة بغض النظر عن مدى قوة أو ضعف معين الشركة. في حين أننا كنا وما زلنا متفائل بشأن المستقبل ، لا يسعنا إلا أن نواصل العمل بجد وبذل قصارى جهدنا لتحقيق أهدافنا.

    هناك الكثير من الذين يعتقدون اننا على استعداد لأشياء عظيمة. وهناك أيضا العديد من الذين يعتقدون أنه لا يوجد أمل. سنقوم مغادرة جميع المواقف إلى أن النقاد وغيرهم ممن يحبنا عندما ترتفع الأسهم ، ويكرهوننا عندما تنخفض الأسهم. وبوسعي أن أؤكد للجميع أن هؤلاء منا الذين يلقون كل ما لدينا على الاطلاق في هذه الشركة نؤمن بما نقوم به. ونحن نعلم أننا في المكان المناسب وفي الوقت المناسب لتحقيق أهدافنا. نحن نواجه العديد من الصعب اتخاذ قرارات صعبة وعلى أساس يومي ، سواء كانت الأوراق المالية ، وعمليات الإنتاج أو الشروع.

    لدينا الكثير من الأسهم وغيرها ، والتعرف على كل من لم يذكر اسمه ، أن تكون له آراؤه ، الإيجابية والسلبية على السواء. ونحن نقدر ملاحظاتهم ، حتى وإن كان في كثير من الحالات هي معلومات خاطئة ومضللة ، وضلل عمدا أو سلبية في طبيعتها. لتلك التي لدينا اللياقة لإرسال رسائل البريد الإلكتروني أو الاتصال مباشرة والتعرف على نفسها ، بدلا من الاختباء وراء مشاركات مجهولة الهوية ، ونفعل كل ما في وسعنا للرد مباشرة على الاستفسارات والأسئلة الخاصة بك. لقد تلقينا الكثير من الأفكار والاقتراحات. مرة أخرى بفضل الإدخال.

    يرجى أن نتذكر أن هدفنا الرئيسي هو التركيز على عملنا. عندما نأخذ الوقت بعيدا عن أعمال وهمية للرد على المكالمات الهاتفية ، ورسائل البريد الإلكتروني ، والإعلانات ، وهذا هو الوقت الذي يمكن أن تنفق على أفضل الأعمال ، والذي سيعود بالفائدة على الجميع. المشروعة للمكالمات ورسائل البريد الإلكتروني وظائف ، ومرة أخرى سنبذل قصارى جهدنا للرد كما سمح الوقت بذلك.

    يمضي قدما ، لدينا علاقات كيانات استثمارية جديدة وسيتم الحفاظ على تاريخ بلوق ، تغريد ، أمام الأسهم وغيرها من اجهزة الاتصالات. سيتعين علينا أن تساهم في الإدارة عندما يسمح الوقت بذلك. ونحن نقدر للجميع مصلحة في استمرار كاميلوت


    http://camelotfilms.blogspot.com/

    الخبر هذا يوم الجمعه اللي فات
     
  5. The Dark

    The Dark عضو جديد

    التسجيل:
    ‏18 ابريل 2009
    المشاركات:
    621
    عدد الإعجابات:
    0
    SHOCK!!! TERROR!!!!

    --------------------------------------------------------------------------------

    Symbol change to "CMGR"? 700-1 R/S? I don't like this, not one bit!


    http://www.otcbb.com/asp/dailylist_d...&mkt_ctg=OTCBB

    تم تغير اسم الشركه ليصبح CMGR
     
  6. The Dark

    The Dark عضو جديد

    التسجيل:
    ‏18 ابريل 2009
    المشاركات:
    621
    عدد الإعجابات:
    0
    الى الاخوان الاعزاء الارستقراطي والاخ كندا

    ما وضع السهم برايكم بعدالتقسيم

    ولكم جزيل الشكر
     
  7. The Dark

    The Dark عضو جديد

    التسجيل:
    ‏18 ابريل 2009
    المشاركات:
    621
    عدد الإعجابات:
    0
    للرفع للرفع​
     
  8. The Dark

    The Dark عضو جديد

    التسجيل:
    ‏18 ابريل 2009
    المشاركات:
    621
    عدد الإعجابات:
    0
    السهم من امس واهو بارتفاع والفليوم حلو امس

    والمنتديات الامريكيه تقول انه رايح فوق

    نبي تحليل من المحللين
     
  9. The Dark

    The Dark عضو جديد

    التسجيل:
    ‏18 ابريل 2009
    المشاركات:
    621
    عدد الإعجابات:
    0
    ارتفاع 71%

    الى اين ؟؟
     
  10. The Dark

    The Dark عضو جديد

    التسجيل:
    ‏18 ابريل 2009
    المشاركات:
    621
    عدد الإعجابات:
    0
    125 %
     
  11. The Dark

    The Dark عضو جديد

    التسجيل:
    ‏18 ابريل 2009
    المشاركات:
    621
    عدد الإعجابات:
    0
    With some good PR stuff, this stock could jump to well over 1 dollar. Just hoping that it will come soon enough.

    هذا الكلام منقول من منتدى امريكي يقول في مجال يعدي الدولار

    وينكم يا محللين

    ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ظ
     
  12. Abonada

    Abonada عضو نشط

    التسجيل:
    ‏6 يونيو 2007
    المشاركات:
    674
    عدد الإعجابات:
    4
    مكان الإقامة:
    الكويت
    السلام عليكم اخي العزيز

    الظاهر ان مافي احد من الشباب شاري في السهم