عاجل جدا سهم شكله محترم جدا

تركي2000

عضو محترف
يا شباب والله سهم محترم جدا

انصحه فيه شوف الشارت ما اعرف ارفقه واغتنموا الفرصة

سهم وشكله توه داخل تدواول لان الشارت حقه بس كم يوم وارتفاع اكثر من 500%

سهم
auml

بو راشد2

عضو نشط
السلام عليكم الاخ تركي

شكرا على التنبيه

بس السهم مو راضي يطلع معاي، علما باني مشترك بالاوسط.

وجزاك الله خير

تركي2000

عضو محترف
يا شباب ترى الشراء مسئولية شخصية

ياخوان بالنسبة للسهم اعتقد انكم شفتم الشارت حقه واللي ما شافه يشوفه

بس اعتقد ان اللي حصل يوم الجمعة من نزول ماهو الا جني ارباح وايضا السوق كان احمر بقوة لكن تابعوه الاثنين اذا اعطى اشارة شراء لا يفوتكم

بالتوفيق وللمعلومية ترا انا ما شريت فيه لاني غيرت الوسيط حقي ومحول الى اي تريد ذبحني البنك الاهلي فا ماعندي كاش اشتري فيه

بس انا اشوف ان السهم هذا فيه فايده ولا ودي ابخل على اخواننا ولا تنسون الستوب لوز

بالتوفيق يا رب

تركي2000

عضو محترف
اكرر لا يفوتكم السهم والله يبارك للي اشترا فيه

ياخوان لو تلاحظون السهم ارتفع من يوم وصيت عليه قبل عشر ايام من 1.1 الى 2.9 وحقيقة اني وصيت عليه وانا نفسي ما اشتريت بس اذا كان احد ربح فهذا عزائي والله يرزق كل مسلم انشاءالله
الان السهم راح يعمل دمج يعني كل خمس اسهم بسهم واحد واعتقد هذا عادة يرفع السعر وبعدين لو تلاحظ الشارت امس يقول ان اللي اشتروا ما باعوا من شكل الشمعة وهذا يعني انه متوقع انه باقي على مرحلة جني الارباح وان الجميع متمسكين في السهم

يا شباب الشركة باختصار هي عبارة عن شركة واعتقد انها معروفة بس ما نزلت تداول الا قريب وهي شركة متخصصة عن طريق الانترنت ببيع اي شي قابل للبيع بدون اي عناء من قبل البائع او الشاري ولهم طريقتهم الفنية في ذلك

عموما في حالة الشراء لا تنسون الستوب لوز

والسهم الثاني هو سهم lbts وهي شركة للتنقيب عن الذهب وايضا توها نازله تدواول ومازالت تواصل ارتفاعها ولا تفوتكم ولا تنسون الستوب لوز

سعرها الان 1.75وانشاء الله متوقع في القريب من 3ال 5 دولار واللونج من 5 الى 7

بالتوفيق

مع تحياتي وتمنياتي بالتوفيق للجميع

بو راشد2

عضو نشط
السلام عليكم

الاخ تركي

هل ما ولت تنصح بالسهم وتتوقع له صعود؟

بس لاحظت انه ب 12/7/2004. كان السعر 0.10 سنت هل هذا صحيح. وياريت توضح لنا نبذة عن الشركة.

وجزاك الله خير

تركي2000

عضو محترف
نعم ما زلت اوصي عليها

يابو راشد نعم ما زلت اوصي عليها

شوف فيه موقع مسوي تحليل للشركة وانا راح اضيف الرابط انشاء الله وبعدين لو تعرف اخبار الشركة تلاقيها شركة ممتازة جدا وتوقعات صعودها قوي جدا عموما امس نزلت من 3.5 الى 2 دولار ولكن رجعت الى 2.7 وهذا يدل على ان السهم يتعرض لجني ارباح فقط وهذا متبع وكثيرا ما يحصل بالعكس اللي صار عطاني ثقة اكثر ان السهم في مرحلة صعود وعموما تاكد من انها من الشركات القوية وصاحبة مجال ممتاز يحقق لها ربحية ياريت يابو راشد تتطلع اكثر على اخبار الشركة وانا اسف على التاخير لضيق وقتي

بس لا تلومني اذا حدث العكس ترا انا داخل ومبلغ جامد ابشرك وامس اللي شريت بعد ارتداده والى الان انا ربحان ولله الحمد

بالتوفيق يارب شوPress Release Source: Auction Mills Inc.

Auction Mills Inc. Releases Analyst Report
Wednesday July 21, 4:05 pm ET

DALLAS--(BUSINESS WIRE)--July 21, 2004--Auction Mills Inc. (PinkSheets:AUML - News) today released a report on their Company prepared by Market Advisors Research. The complete, unedited text of that report is as follows.
AUCTION MILLS INC.

(AUML.PK)
-0-

Stock Symbol- AUML.PK
Shares- 65,015,000
Float- 11,015,000
Recent price- $0.88
Short term price- $4.375
Web Site - www.auctionmills.com
Phone- 1-281-999-7721

NEWS FLASH: Online shopping has been growing at a breakneck pace the past few years. Consumers all over the world now have access to items at the touch of a finger. Auction Mills does all the work that saves the seller an incredible amount of time. The psychology of being the "winning bidder" is a powerful force as buyers rejoice that they have won a product when they pay for it.

eBay management estimates drop-off stores will generate $10 billion in business in the next year. Auction Mills forecasts over $1.5 million in revenues, which is just the tip of the iceberg with the way people now shop online.

Investment Highlights

Franchise requests have been received from 44 states and 16 countries, some of which are Australia, Hong Kong
This is a unique company that seeks to fill a growing demand
Easily identified audience to target their line of products
The Company is poised for rapid growth based on historical model comparisons of their select brand products available
eBay auction shopping is a highly convenient form of home shopping and is as simple as bidding for the item you want. Auction Mills Inc. seeks to become a leader in supplying the buying public with a convenient, professional and confidential approach to participating in the eBay online marketplace. Auction Mills has an established relationship with eBay and looks to cultivate this relationship with existing franchises around the globe. Many buyers use online auctions because they are looking for something that a regular store on the streets will never dream of selling. In addition, many new, almost new and slightly used items are sold on eBay every day -- making it perfect for the sale of unwanted gifts, clothing that no longer fits and hobby accessories that no longer hold a person's interest but will other's. Selling to millions online is just getting started.

Auction Mills' affiliation with eBay is perfectly timed as eBay continues its rapid growth. For the fourth quarter of 2003 eBay's gross profit was a record $532.9 million. Projections for 2004 suggest eBay may reach $3 billion in net revenue in 2004 or a year earlier than anticipated. With an estimated 100 million users around the globe, it stands to reason that the forward-looking companies like Auction Mills stand to profit handsomely with the correct marketing strategies -- drop-off stores.

DROP-OFF STORES

These stores manage the entire eBay sales process, from evaluating an item's potential selling price, to digital photography of the item via registration of the item, writing a description, storing, and collection of payment, packaging, shipping and forwarding the proceeds to the seller. Under the company business plan, the item for sale must be worth at least $50 from which Auction Mills receives a fee of 38% of the proceeds up to $200. These fees decline on a sliding scale above that price level. Items not sold are either offered to charity or returned. There is no risk on Auction Mills' part as they serve only as the middleman in the transaction.

Growth Opportunities

As investors, we look for companies that can create a strong foothold in a particular sector and make money. If so, the stock price rises and growth potential expands. Finding a niche in the ever-competitive Internet arena is the key, and Auction Mills appears to have done just that. One thing almost everyone agrees with when it comes to the phenomenally successful eBay Inc., is that they will continue to generate sales. Auction Mills recognizes this, which should set them apart as they seek to dominate their market nationwide and in local and regional areas. We see higher stock prices as the business plan unfolds.

ANALYST -- Jeff Helleberg has over twenty years in the business and has been lead analyst for Market Advisors since 1985. Mr. Helleberg has been frequently quoted in a wide array of publications such as the Wall Street Journal, Barrons, Investors Business Daily, The Dick Davis Digest and many more. Jeff was the editor of the Marketarian Letter, a nationally syndicated stock market newsletter for over 14 years.

The information and opinions in this report were prepared by Market Advisors, Inc. which has at times served as financial relations counsel to the featured company and does receive fees for services including preparation of this report. For this report, $2,500 was received from a non affiliated third party. This is not an offer to buy or sell securities nor should this report be construed as investment advice. Information or statements are subject to numerous risks and uncertainties that cause such statements not to prove accurate. For a more detailed disclaimer please contact MA.

--------------------------------------------------------------------------------
ف التقرير

د.سهم

عضو نشط
اهلاً اخ تركي

شكراً لك

لكن نزلت من 3.5 الي 2 وبعدها اقفلت 2.7
هذا اكثر من جني ارباح
ربما يكون تصحيح قوي في اقل معانيه

تحياتي لك وبأنتظار المزيد من المعلومات

تركي2000

عضو محترف
يا دكتور سهم فقط انتظر

حقيقة لا اجد كلام ردا على تعليقك لكن انت زي ما تشوف ليس هناك موشرات نستند او نحتكم اليها ولا ينطبق عليها اي تحليل فني لانها توها نازل تداول

كل اللي اقدر اقوله فقط انتظر وراح تشوف النتائج

والله كريم
بعدين للتصحيح نزلت من 3.05 الى 2

AboSaleh

عضو مميز

تركي2000

عضو محترف
يابو صالح توهتنا والله

يابو صالح صراحة توهتنا كثير

انا ما ادري هل انت مؤيد ام معارض وهل عندك معلومات عن الشركة ام ماذا
واذا عندك ياريت تفيدنا اما المواضيع اللي انت ربطتها في الموضوع فعلا مهمة وتشكر عليها بس اعتقد هذا لاتنفي الربح اطلاقا ولا تنفي ان الشركة راح تكون شركة جيدة وبعدين كيف اعرف انها قد تم لها تداول في احد الاسواق المعروفة

الشي الثاني يابو صالح انا احساسي يقول انها شركة جيدة وراح تطلع بفايدة انشاء الله

شغلة ثالثة ابو صالح

هذي يا ريت تفتونا فيها انا والله ما اخبي عليك مبتدي على الاسهم

لكن قرات كثير وركزت كثير واستفدت من المنتدى

ولاحظت شي بسيط ما ادري يمكن يكون في قيمته شي كثير لكن ما يزال بسيط

فوق كل المعلومات اللي ممكن الواحد يستخدمهااو المؤشرات تبقى الشغلة

عملية عرض وطلب وهذي عادة اللي يحركها مدراء الصناديق وصناع السوق يعني مو اللي زينا

عموما

اللي انا لاحظتها ان السهم اللي ينخفض في بداية السوق وبعدين يرتد لو ما وصل الى سعر الافتتاح وراه مدراء صناديق وما يلبث الا يرتفع بعد يوم او يومين المهم في وقت قريب لان هذولا ينتظرون السوق يهجد

زي مو حاصل في كل سوق وكل بضاعة اللي يفكر يشتري من الهوامير يخلي السوق يموت وبعدين ياخذ كميتها اتمنى التدقيق في الملاحظة هذي

وعلى فكرة اللي اعرفه ان دمج الاسهم عادة يزيد السعر صح الكلام ام غلط يعني لما تصير خمسة اسهم تعادل واحد افدنا بالله يابو صالح

التوفيق من الله

AboSaleh

عضو مميز
olylo قال:
مرحبا بالجميع

بالنسبة لا سهم PK

هي الاسهم التي يتم تداولها خارج الاسواق المالية عبر سماسرة معينين , ولها نظام تسعير الكتروني عبر OTC

ويجب ان تعلم انها غير مقيدة من اي جهة كانت من ناحية اصدار الاسهم , فلاترجع الى ضوابط او الى اجراءات او حتى الاعلان عن ذلك .

وهذا النوع من الشركات غير ملزم باصدار تقارير مالية او اخبارية

والذي اعلمه ان هذه الاسهم لها سماسرة معينين للتداول بها , وليس كل وسيط يقدم خدمة التعامل بها .

والتداول فيها خطير جدا , لقلة المعلومات وصعوبة الحصول عليها .

فالخلاصة تستطيع ان تقول ان pk هو نظام معين لفئة من الاسهم مجهولة الهوية.

والله اعلم

اخي الكريم تركي2000

ليس المهم اني مؤيد او معارض ، فقد اردت ان استوضح لك الامور لتقراء وتستفيد من المعلومات وتجارب وخبرات الاخوان والامر متروك لك لتقرر ، وانصحك ان لا تعتمد على احساسك بالتداول بالاسهم ، فيكفي ان هذه الشركه صعب الحصول على المعلومات عنها فيما عدا الاخبار التي تصدرها الشركه مثل عملية تقسيم السهم.

اما عمليه تقسيم السهم فقد تجد الاجابه بهذا الرابط:- عملية التقسيم

واخيرا اخي الكريم انظر الى الصورة وقول لي ماهي المعلومات غير سعر اخر صفقة وسعر الاغلاق التي سوف تحصل عليها من هذه الصورة

الملفات المرفقه:

الحجم: 25.6 KB   المشاهدات: 247
أعلى