glcc كسر متوسط ال50 يوم عالديلي ،،،

الموضوع في 'السوق الأمريكي للأوراق الماليه' بواسطة الأرستقراطي, بتاريخ ‏9 يوليو 2009.

  1. الأرستقراطي

    الأرستقراطي عضو نشط

    التسجيل:
    ‏17 أكتوبر 2007
    المشاركات:
    7,178
    عدد الإعجابات:
    12
    مكان الإقامة:
    OKBK
    هذا سبب التداول اليوم ،،،
     

    الملفات المرفقة:

  2. shorok

    shorok عضو نشط

    التسجيل:
    ‏5 فبراير 2006
    المشاركات:
    552
    عدد الإعجابات:
    19
    Good Life China (GLCC) Signs Cooperation Agreement With China Shenzhen Post Office





    BEIJING, July 10 /PRNewswire-FirstCall/ -- Good Life China Corporation http://www.goodlifechina.com/ (GLCC) announced that its Shenzhen Bread Co. (Miluga) subsidiary signed a National Express contract with Shenzhen Post Office.

    Mr. Xiao Dongsheng, the chairman of Miluga, said - (sic) "There are many Express Points in Shenzhen for delivering our products with wide coverage and favorable conditions. The unique advantage of postal sales of moon cakes contributes to the large sales amount of our mooncakes, and it becomes the main channel for selling mooncakes. Mid-Autumn festival can achieve us as much as 2m RMB sales (Approx $ 300,000.00 USD)."

    The Company anticipates making additional announcements re: major sales contracts in the coming weeks.

    Safe Harbor Information in this release may contain statements about future expectations, plans, prospects or performance of Good Life China Corporation that constitute forward-looking statements for purposes of the safe harbor Provision's under the Private Securities Litigation Reform Act of 1995. The words or phrases "can be," "expects," "may affect," "believed," "estimate," "project," and similar words and phrases are intended to identify such forward-looking statements. GLCC Corporation cautions you that any forward-looking information provided by or on behalf of Good Life China Corporation is not a guarantee of future performance. None of the information in this release constitutes or is intended as an offer to sell securities or investment advice of any kind. Good Life China Corporation's actual results may differ materially from those anticipated in such forward-looking statements as a result of various important factors, some of which are beyond Good Life China Corporation's control. In addition to those discussed in Good Life China Corporation's press releases, public filings, and statements by Good Life China Corporation's management, including, but not limited to, Good Life China Corporation's estimate of the sufficiency of its existing capital resources, Good Life China Corporation's ability to raise additional capital to fund future operations, GLCC Corporation's ability to repay its existing indebtedness, the uncertainties involved in estimating market opportunities and, in identifying contracts which match Good Life China Corporation's capability to be awarded contracts. All such forward-looking statements are current only as of the date on which such statements were made. Good Life China Corporation does not undertake any obligation to publicly update any forward-looking statement to reflect events or circumstances after the date on which any such statement is made or to reflect the occurrence of unanticipated events.

    CONTACT:

    DATASOURCE: Good Life China Corporation


    CONTACT:


    الترجمة
     
  3. shorok

    shorok عضو نشط

    التسجيل:
    ‏5 فبراير 2006
    المشاركات:
    552
    عدد الإعجابات:
    19
    الحياة الجيدة الصين (GLCC) علامات اتفاق التعاون مع الصين فى شنتشن مكتب البريد





    بكين ، 10 يوليو (كونا - FirstCall / -- الحياة الجيدة لشركة الصين http://www.goodlifechina.com/ (GLCC أعلن أن شينتشين خبز شركة Miluga) الفرعية وقعت عقدا مع ناشيونال اكسبرس شينتشين مكتب البريد.

    السيد شياو دونغ شنغ ، رئيس مجلس ادارة Miluga قال -- (هكذا) ان "هناك العديد من النقاط السريع فى شنتشن لتقديم منتجاتنا مع تغطية واسعة والظروف الملائمة. الميزة الفريدة البريدية مبيعات كعك القمر يسهم الكبير المبيعات مبلغ كعك القمر لدينا ، ويصبح من القناة الرئيسية لبيع كعك القمر. عيد منتصف الخريف يمكن أن يحقق لنا بقدر 2m رنمينبى المبيعات ($ 300،000.00 دولارا تقريبا) ".

    وتتوقع الشركة تقديم المزيد من الإعلانات من جديد : عقود البيع الرئيسية في الأسابيع المقبلة.

    المرفأ الآمن للمعلومات في هذا الإصدار قد تحتوي على بيانات عن التوقعات المستقبلية والخطط والتوقعات أو الأداء الجيد للشركة الحياة الصين التي تشكل تطلعي البيانات لأغراض رصد المرفأ الآمن تحت الخاص التقاضي اصلاح قانون الاوراق المالية لعام 1995. كلمات أو عبارات "يمكن" ، و "تتوقع" ، و "قد يؤثر" ، و "يعتقد" ، و "التقدير" ، و "المشروع" ، وما شابهها من الكلمات والعبارات والمقصود من تحديد هذه تطلعي البيانات. وتحذر شركة GLCC لكم أن أي تطلعي المعلومات المقدمة من قبل أو نيابة عن الحياة الجيدة لشركة الصين ليست ضمانا للأداء المستقبلي. أيا من المعلومات في هذا الإصدار يشكل يقصد أو عرضا لبيع أوراق مالية أو المشورة في مجال الاستثمار من أي نوع. الحياة الجيدة المؤسسة الصين قد تختلف النتائج الفعلية ماديا عن تلك المتوقعة في مثل هذه تطلعي البيانات نتيجة لعدة عوامل هامة ، بعضها خارج نطاق الحياة الجيدة المؤسسة الصين. إضافة إلى تلك التي نوقشت في حياة جيدة الصين المؤسسة الصحفية العامة وتقديم الأوراق والبيانات التي أدلى بها الصين حياة جيدة لإدارة المؤسسة ، بما في ذلك ، على سبيل المثال لا الحصر ، والحياة الجيدة لشركة الصين تقدير كفاية الموارد الرأسمالية الحالية ، والحياة الجيدة الصين التابع لشركة القدرة على جمع المزيد من رأس المال لتمويل العمليات في المستقبل ، GLCC المؤسسة القدرة على سداد هذه المديونية ، وعدم اليقين التي ينطوي عليها تقدير فرص السوق ، وتحديد العقود التي مباراة حياة جيدة الصين المؤسسة القدرة على منح العقود. كل هذه تطلعي البيانات الحالية فقط اعتبارا من التاريخ الذي أدلى ببيان من هذا القبيل. الحياة الجيدة لشركة الصين لا تقوم بأي التزام علني تحديث أي بيان استشرافي لتعكس الاحداث او الظروف بعد التاريخ الذي مثل هذا البيان أو التي تعبر عن وقوع أحداث غير متوقعة.

    الإتصال :

    مصدر البيانات : حياة جيدة لشركة الصين


    الإتصال :