ايجبشن فيس بوك # صورة #

نوكيا

عضو مبدع

zoya_y

عضو نشط
لوووووووووووووووووووول حرام عليك نوكيا الفيس بوك موجذي ;)

NoOoOoR

عضو نشط
أيوه هوا دا الفيس بؤ اللي بدور عليه من زمان :p

متشكرين يا نوكيــــــــــــا

zoya_y

عضو نشط
اي ده
بالدوام وبالمنتدى كمان

لئة الاجيبشن شكلها حتكووووووون لئة العصر

zoya_y

عضو نشط
والفطار الصبح مش هوا كمان فول وطعميه

لأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ ياخوييييييييا
الصُبح الفِطار مِن كتكووووووووت مابيئووووولشي حاجه :p

خبير النفط

عضو نشط
هذا احنا يا العرب الناس تسوى الشىء علشان تستفيد وتفيد واحنا ماندور الا الشغلات و النواحى البطاليه من كل ماهو جديد
الناس تتقدم وترتقى بعدين يصيبها الانحلال واحنا نطير سيده للانحلال ونخترب واحنا فى اخر الامم وتحت القاع بعد

نوكيا

عضو مبدع
هذا احنا يا العرب الناس تسوى الشىء علشان تستفيد وتفيد واحنا ماندور الا الشغلات و النواحى البطاليه من كل ماهو جديد
الناس تتقدم وترتقى بعدين يصيبها الانحلال واحنا نطير سيده للانحلال ونخترب واحنا فى اخر الامم وتحت القاع بعد

مع احترامى وتقديرى لك على مداخلتك فى الموضوع
انا واحد من الناس اشوف الفيس بوك ما يناسبنا حنا العرب لمساوئه قبل منافعه وبامكانك معرفة ذلك بنفسك شخصيا اذا كنت مشترك فيه
والاستفاده منه انك تكشف نفسك امام الاخرين انت وكل اللى معاك وتشوف صور غيرك
اذا انت شايف شى ثانى تنصحنى فيه بالفيس بوك اكون شاكر لك شرط انه الفيس بوك ما يكون فيه اى شى بطالى او انحلال او شى يخرب
مع تحياتى لك مره ثانيه على مشاركتك

الاخوة الاعضاء
هذا رايى انا الشخصى فقط فى الفيس بوك

خبير النفط

عضو نشط
مع احترامى وتقديرى لك على مداخلتك فى الموضوع
انا واحد من الناس اشوف الفيس بوك ما يناسبنا حنا العرب لمساوئه قبل منافعه وبامكانك معرفة ذلك بنفسك شخصيا اذا كنت مشترك فيه
والاستفاده منه انك تكشف نفسك امام الاخرين انت وكل اللى معاك وتشوف صور غيرك
اذا انت شايف شى ثانى تنصحنى فيه بالفيس بوك اكون شاكر لك شرط انه الفيس بوك ما يكون فيه اى شى بطالى او انحلال او شى يخرب
مع تحياتى لك مره ثانيه على مشاركتك

الاخوة الاعضاء
هذا رايى انا الشخصى فقط فى الفيس بوك

أخى الكريم انا ما اقول الفيس بوك زين او شين انا اقول اننا نجن العرب للأسف ما نأخذ من الغرب الاشياء الزينه بل على العكس الاشياء التى فيها زين و شين نأخذ الزين ونترك الشين
مثال الشات عمل للاتصال السريع و لتبادل المعلومات وحتى الاتصال المرئى لاكن شبابنا يسهرون الليالى على الحجى البطالى فى الشات وحتى لو كان فى غير بطل فهو مضيعه واهدار لوقتهم ويؤدى الى الاخلال بواجباتهم الاخرى والى من اهمها تحصيلهم العلمى
واذا تبى رأيى الشخصى فى الفيس بك ليش احط معلوماتى الشخصيه والخاصه وصورتى فى موقع عام مفتوح لكل من هب ودب

نوكيا

عضو مبدع
أخى الكريم انا ما اقول الفيس بوك زين او شين انا اقول اننا نجن العرب للأسف ما نأخذ من الغرب الاشياء الزينه بل على العكس الاشياء التى فيها زين و شين نأخذ الزين ونترك الشين
مثال الشات عمل للاتصال السريع و لتبادل المعلومات وحتى الاتصال المرئى لاكن شبابنا يسهرون الليالى على الحجى البطالى فى الشات وحتى لو كان فى غير بطل فهو مضيعه واهدار لوقتهم ويؤدى الى الاخلال بواجباتهم الاخرى والى من اهمها تحصيلهم العلمى
واذا تبى رأيى الشخصى فى الفيس بك ليش احط معلوماتى الشخصيه والخاصه وصورتى فى موقع عام مفتوح لكل من هب ودب

شكرا لك

أعلى