الاخ طراودة وبو خالد وكندا evfn

الموضوع في 'السوق الأمريكي للأوراق الماليه' بواسطة milad72, بتاريخ ‏14 ديسمبر 2009.

  1. milad72

    milad72 عضو نشط

    التسجيل:
    ‏19 يونيو 2009
    المشاركات:
    122
    عدد الإعجابات:
    0
    الاخ طراودة وبو خالد وكندا تحياتي ماهو وضع evfn بعد التقسيم وهل السهم المرتبط معاه سيكون له تاثير على السعر مستقبلا وهل تنصحو فيه كاستثمار
     
  2. milad72

    milad72 عضو نشط

    التسجيل:
    ‏19 يونيو 2009
    المشاركات:
    122
    عدد الإعجابات:
    0
    :confused:
    :rolleyes:
     
  3. milad72

    milad72 عضو نشط

    التسجيل:
    ‏19 يونيو 2009
    المشاركات:
    122
    عدد الإعجابات:
    0
    نازل خبر توزيع اسهم ( حسب ما فهمت ) هل صحيح


    DALLAS, Dec 23, 2009 (BUSINESS WIRE) -- Evolution Fuels, Inc. (Pink Sheets:EVFN) (the "Company") today announced that it will execute a dividend of common stock of Big Star Media Group, Inc. (Pink Sheets:BMGI), a public company of which Evolution Fuels owns common shares.

    Any shareholders of the Company owning more than five (5) shares of Evolution Fuels common stock as of the record date of December 28, 2009 shall receive one share of BMGI common stock for every five (5) shares held of Evolution Fuels common stock. For example, if a shareholder owns 100,000 shares of Evolution common stock at the close of business on December 23, 2009, that shareholder will receive 20,000 shares of Big Star Media Group common stock. These dividend shares will be "restricted" as defined in the Securities Act of 1933. Rule 144 allows for the public resale of restricted securities only if certain holding period and other conditions are satisfied. The Company will announce the actual distribution of the dividend stock, which is expected to occur within the next three weeks. The current market price of BMGI common stock is $0.01 per share.

    About Big Star Media Group, Inc.

    Big Star Media Group, Inc. is a multi-faceted entertainment and information distribution company focused on web-based presentations of live music events, the promotion of new musical talent, film production, and corporate messaging. Big Star Media Group holds several subsidiaries that are each focused on specific aspects of the Company's strategic plan, including: Big Star Live, Big Star Records, Big Star Informative Media, Big Star Films, and Big Star Communications. Its various entities focus on everything from the webcasting of live music events, to promoting new musical talent, producing film, and performing corporate messaging. For more information, please visit: www.bigstarmediagroup.com .

    About Evolution Fuels, Inc.

    Evolution Fuels, Inc. endeavors to market renewable transportation fuels at retail fuel stations that will provide blends of ethanol from 10% to 85% (E10 to E85), and biodiesel blends from 5% to 20% (B5 to B20). The Company's plan calls for the development of a chain of renewable fuel stations that extend from Texas to Mississippi that will be a combination of "Evolution Fuels"-branded fuel stations/convenience stores and western-motif truck stops modeled after the Willie's Place Truck Stop in Carl's Corner, TX. The Company's Web site is www.evolution-fuels.com .

    Forward-Looking Statements Disclosure

    This press release may contain "forward-looking statements" within the meaning of the federal securities laws. In this context, forward-looking statements may address the Company's expected future business and financial performance, and often contain words such as "anticipates," "believes," "estimates," "expects," "intends," "plans," "seeks," "will," and other terms with similar meaning. These forward-looking statements by their nature address matters that are, to different degrees, uncertain. Although the Company believes that the assumptions upon which its forward-looking statements are based are reasonable, it can provide no assurances that these assumptions will prove to be correct. In connection with the "safe harbor" provisions of the federal securities laws, including the Private Securities Litigation Reform Act of 1995, important factors that, among others, could cause or result in actual results and experience to differ materially from the Company's anticipated results, projections, or other expectations are disclosed in the Company's filings with the Securities and Exchange Commission. All forward-looking statements in this press release are expressly qualified by such cautionary statements, risks, and uncertainties, and by reference to the underlying assumptions.
     
  4. mish3l

    mish3l عضو نشط

    التسجيل:
    ‏25 يونيو 2003
    المشاركات:
    896
    عدد الإعجابات:
    0
    مكان الإقامة:
    الكويت
    دالاس مافريكس 23 ديسمبر ، 2009 (بزنس واير) -- تطور وقود ، وشركة (الوردي صحائف : EVFN) ( "الشركة") أعلن اليوم أنه سيتم تنفيذ وتوزيع أرباح الأسهم العادية لمجموعة كبيرة ستار ميديا ، شركة بينك صحائف بناء الموقع :) ، وهي شركة مساهمة عامة من تطور وقود التي تملك أسهما مشتركة.

    أي مساهمي الشركة تملك أكثر من خمسة (5) أسهم في تطور وقود الأوراق المالية المشتركة اعتبارا من تاريخ تسجيل من 28 ديسمبر 2009 يتقاضى احد للسهم من الأسهم العادية لبناء الموقع مرة كل خمس (5) سهم والتي عقدت من تطور وقود الأوراق المالية المشتركة. على سبيل المثال ، إذا كان مساهما يملك 100،000 سهم من الأسهم العادية تطور في ختام الاعمال في 23 ديسمبر 2009 ، أن المساهمين سوف تتلقى 20،000 سهم من مجموعة كبيرة ستار ميديا الأوراق المالية المشتركة. أرباح هذه الأسهم سيكون "محدود" على النحو المحدد في قانون الأوراق المالية لعام 1933. المادة 144 تسمح لإعادة بيعها العامة للأوراق المالية المقيدة إلا إذا عقد فترة معينة وغيرها من الشروط قد استوفيت. الشركة سوف تعلن عن التوزيع الفعلي للأرباح الأسهم ، والتي يتوقع أن يحدث في غضون الأسابيع الثلاثة المقبلة. سعر السوق الحالي للاسهم عادية بناء الموقع هو 0.01 دولار للسهم الواحد.

    حول النجم الكبير للمجموعة الإعلامية ، وشركة

    نجمة فريق كبير وسائل الإعلام ، هي شركة متعددة الأوجه والترفيه والمعلومات التي تركز على التوزيع الشركة على شبكة الإنترنت العروض الموسيقية الحية للأحداث ، وتشجيع المواهب الموسيقية الجديدة ، إنتاج الأفلام ، ومراسلة الشركات. نجمة كبيرة وسائل الإعلام وتمتلك مجموعة الشركات التابعة التي هي كل عدة ركزت على جوانب محددة في الخطة الاستراتيجية للشركة ، بما في ذلك : بيغ ستار لايف ، كبير نجمة الوثائق ، كبير نجمة اعلامية وسائل الإعلام ، نجمة الأفلام الكبيرة ، وبيغ ستار للاتصالات. من مختلف الكيانات التركيز على كل شيء من البث عبر الإنترنت من الأحداث الموسيقى الحية ، لتشجيع المواهب الموسيقية الجديدة ، المنتجة للفيلم ، والرسائل أداء الشركات. لمزيد من المعلومات ، يرجى زيارة الموقع : www.bigstarmediagroup.com.

    حول تطور وقود ، وشركة

    تطور الوقود ، وشركة تسعى لتسويق وقود النقل من مصادر متجددة في محطات الوقود بالتجزئة من شأنها أن توفر مزيج من الإيثانول من 10 ٪ إلى 85 ٪ (E10 إلى E85) ، ويمزج بين وقود الديزل الحيوي في الفترة من 5 ٪ إلى 20 ٪ (B5 إلى B20). وتدعو خطة الشركة لتطوير سلسلة من محطات الوقود المتجددة التي تمتد من ولاية تكساس إلى ولاية مسيسبي التي ستكون مزيجا من "تطور وقود" ومحطات الوقود وصفت / المتاجر والغربي عزر شاحنة يتوقف على غرار ويلي في مكان إيقاف شاحنة كارل في ركن ، تكساس. الشركة على موقعها على الانترنت هو www.evolution - fuels.com.

    تطلعي البيانات الإفصاح

    هذا البيان الصحفى قد تحتوي على "تطلعي البيانات" بالمعنى المقصود في قوانين الأوراق المالية الاتحادي. في هذا السياق ، تطلعي البيانات قد عنوان الشركة التجارية المتوقعة في المستقبل ، والأداء المالي ، وغالبا ما تحتوي على كلمات مثل "تتوقع" ، "يعتقد" ، "التقديرات" ، "تتوقع" ، "ينوي" ، "خطط" ، " وتسعى "،" سوف "، وغيرها من المصطلحات ذات معنى مماثل. هذه تطلعي البيانات التي تتناول مسائل من الطبيعة التي هي ، بدرجات مختلفة ، غير مؤكد. على الرغم من أن الشركة تعتقد أن الافتراضات التي تقوم عليها وتطلعي البيانات تستند معقولة ، فإنه يمكن تقديم أية ضمانات بأن هذه الافتراضات سوف تثبت أن يكون صحيحا. في اتصال مع "الملجأ الآمن" أحكام قوانين الأوراق المالية الاتحادي ، بما في ذلك القطاع الخاص التقاضي اصلاح قانون الاوراق المالية لعام 1995 ، من العوامل الهامة التي يمكن ، من بين أمور أخرى ، تسبب أو تؤدي إلى نتائج فعلية وتجربة تختلف جوهريا عن الشركة النتائج المتوقعة ، الإسقاطات ، أو غيرها من التوقعات التي كشف عنها في الشركة مع تقديم الأوراق لجنة الاوراق المالية والبورصات. جميع تطلعي البيانات في هذا البيان الصحفي صراحة المؤهلين من البيانات التحذيرية مثل هذه المخاطر ، وعدم اليقين ، وبالرجوع إلى الافتراضات التي تقوم عليها.