ايوا انا الزفت انا الهباب انا الطين ..

نوكيا

عضو مبدع
ذات يوم رأت الأميرة ليلى الثعلب خلف شجرة فسألته: هل انت الثعلب؟ فقال لها نعم .. ثم رأت الاميرة ليلى الثعلب خلف صخرة فسألته :هل انت الثعلب ؟ فقال لها نعم .. ثم رأت الاميرة ليلى الثعلب داخل مغارة فسألته : هل أنت الثعلب ؟ فقال لها: ايوا انا الزفت انا الهباب انا الطين .. سيبينى بقى اعرف اعمل حمام

مرة واحد مخنوق اوى من الدنيا كلها جرس الباب رن الساعه 10 الصبح فصحى و فتح الباب لقى وحدة مذيعة بتقله ممكن نعرف ياترى بتعمل ايه اول تقوم من النوم ؟ قالها انا بقوم من أم النوم اروح أم الحمام افتح أم الحنفية اغسل أم وشى اروح أم الاوضه اقلع أم الترنج البس ام البنطلون انزل من أم الشقة اركب أم الاتوبيس اروح أم الشغل وبعد ما ...اخلص ام الشغل ارجع أم البيت وخلاص .. قالتله المزيعة: يا فندم يلعن أم البرنامج اللى خلانا نشوف أم وشك

لية كوبرى القبة اتسمى كدة ؟؟؟ عشان المهندس اللى كان بيبنية كان واقف علية فاوقعت السجارة منه فقال أوبااااااا

قلم حر ناطرك

الاماكن

عضو نشط
هههههههههه والله انى ما ضحكت على النكت

لكن مت من الضحك على التمثيل في المصارعه

تونى اعرف انهم يمثلون علينااا

يمه منه مهول وجوااار هههه

قلم حر

عضو مميز
ذات يوم رأت الأميرة ليلى الثعلب خلف شجرة فسألته: هل انت الثعلب؟ فقال لها نعم .. ثم رأت الاميرة ليلى الثعلب خلف صخرة فسألته :هل انت الثعلب ؟ فقال لها نعم .. ثم رأت الاميرة ليلى الثعلب داخل مغارة فسألته : هل أنت الثعلب ؟ فقال لها: ايوا انا الزفت انا الهباب انا الطين .. سيبينى بقى اعرف اعمل حمام

مرة واحد مخنوق اوى من الدنيا كلها جرس الباب رن الساعه 10 الصبح فصحى و فتح الباب لقى وحدة مذيعة بتقله ممكن نعرف ياترى بتعمل ايه اول تقوم من النوم ؟ قالها انا بقوم من أم النوم اروح أم الحمام افتح أم الحنفية اغسل أم وشى اروح أم الاوضه اقلع أم الترنج البس ام البنطلون انزل من أم الشقة اركب أم الاتوبيس اروح أم الشغل وبعد ما ...اخلص ام الشغل ارجع أم البيت وخلاص .. قالتله المزيعة: يا فندم يلعن أم البرنامج اللى خلانا نشوف أم وشك

لية كوبرى القبة اتسمى كدة ؟؟؟ عشان المهندس اللى كان بيبنية كان واقف علية فاوقعت السجارة منه فقال أوبااااااا

قلم حر ناطرك

حدد انت تبيني ولا تبي فيجى شارما (( Fegai Sharma )) ؟​

Q8_cat

عضو نشط
يسلموا :)

الصريح777

عضو نشط
سلام أوووه الظاهر داش غلط

نوكيا

عضو مبدع
قلم حر : يقولون ان المهندس اللى كان يبنى القبه كان معاك بالدوام

وسيط اسهم

عضو نشط
يعطيك العافيه نوكيا ...

انا يوم قريت الموضوع دخلت طوالي قلت وش بلاه ولدنا وش اللي مكدر خاطره والحمد لله جت ع كذا ..

abo Rana

عضو مميز
يسلمووووووووووووووو على الموضووع اخوي نوكيا

نوكيا

عضو مبدع
يعطيك العافيه نوكيا ...

انا يوم قريت الموضوع دخلت طوالي قلت وش بلاه ولدنا وش اللي مكدر خاطره والحمد لله جت ع كذا ..

مشكور على شعورك الطيب والنبيل وشوفت ردودكم ومشاركاتكم التى تسر القلب
بس اشرايك بالقصه باللهجه المصريه

نوكيا

عضو مبدع
سودانيه شاركت في مسابقة ملكة جمال العالم.. فازت بلقب نجاتيف الملكة!

سوداني جالس مع لبنانيات سألوه وش جلسك مع الورد قال والورد ماداير سماد ؟

قالو في سودانيين كسلانين كسل مبالغة شغلوهم في محل بتاع موبليات بس ينومو
ا في السرير دا والزبائن يجو يتفرجو قالو ليكم بعد اسبوع قالو عايزين اجازة

نوكيا

عضو مبدع
لمزيد من الانتشار

الترجمه Arabic to Hindi translationShow
एक बार एक पेड़ मैंने उनसे पूछा पीछे राजकुमारी लीला लोमड़ी देखा: आप एक लोमड़ी क्या? उसने उससे कहा, हाँ .. और फिर मैंने उससे पूछा चट्टान के पीछे राजकुमारी लीला लोमड़ी देखा: आप एक लोमड़ी क्या? उसने उससे कहा, हाँ .. और फिर एक गुफा मैं ने उस से पूछा: तुम एक लोमड़ी क्या अंदर राजकुमारी लीला लोमड़ी देखा? वह उस से कहा: कालिख आयोवा डामर मैं मैं मैं .. मिट्टी मुझे पता है मैं Sepeny स्नान का काम रुका

एक बार एक कर के बारे में पूरी दुनिया दरवाजे की घंटी बजी 10 में शास्त्रीय सुबह हूँ और लंगर यूनिट से कम दरवाज़ा खुला Ptqlh आश्चर्य के साथ जगह दम घुट, हमें पता है सीआईए नींद से पहले? मैं Arouh या सोने या बाथरूम के लोगों बोला या खुले नल या वूशी Arouh Alaodah या सेल या Alturnj धोने या पतलून अपार्टमेंट से नीचे पहनने या बस या Arouh या सवारी के बाद काम और गंभीर ... या नौकरी या वापस घर जाओ और यह बात है .. Qallh Almaziap: O ÝäÏã अभिशाप या प्रोग्राम Elly Khalana या نشوف के बारे में

أعلى