Otc bb: Geta go

عبدالمحسن-2

عضو نشط
التسجيل
27 أبريل 2007
المشاركات
235
يا جماعة هل السهم الان مناسب الدخول علية ---- 0.09 تسعة سنت والا ننطر باجر يمكن ينزل نشترى نبى راى اخوانا مشكورين
 

ابو فهد 2

عضو نشط
التسجيل
5 يونيو 2009
المشاركات
361
الإقامة
كويت الحبيبة
يا جماعة هل السهم الان مناسب الدخول علية ---- 0.09 تسعة سنت والا ننطر باجر يمكن ينزل نشترى نبى راى اخوانا مشكورين

توكلت على وشريت على 0.09

الله كريم

وانا اشوف انه سعر ال 9 فوق الممتاز

والحين ارتفع السهم يعني حاول انك تصيدة 0.91

بعد اشوف انه زين

وانت صاحب القرار

وبالتوفيق
 

عبدالمحسن-2

عضو نشط
التسجيل
27 أبريل 2007
المشاركات
235
وانا اشوف انه سعر ال 9 فوق الممتاز

والحين ارتفع السهم يعني حاول انك تصيدة 0.91

بعد اشوف انه زين

وانت صاحب القرار

وبالتوفيق مشكووووووووووووور اخوى ابو فهد على سرعة تجاوبك معاى بس بغيت اسال متى راح يعرضون الدواء او متى تتوقع يعرضوة جم يبيلهم مشكووووووووووووووووور -- تقبل تحياتى
 

العابر3

عضو نشط
التسجيل
4 فبراير 2006
المشاركات
177
الإقامة
السعودية
متابعة اليوم
سحب بسعر العرض حتى الان 500000

ليست دعوة فقط تنبيه للمهتمين
 

ابو مياسم

عضو نشط
التسجيل
27 مارس 2004
المشاركات
262
الإقامة
السعوديه
وخبر

April 20, 2010 - 8:29 AM EDT

close Email this News Article
Your Name
Your Email
Friend's Name
Friend's Email
Receive Copy: yes

GETA 0.0899 0.00

Today 5d 1m 3m 1y 5y 10y



Genta Presents Initial Clinical Data on Use of Gallium Compounds as Treatment for Serious Infections
Genta Presents Initial Clinical Data on Use of Gallium Compounds as Treatment for Serious Infections
-- AACR presentation suggests potential applications in cystic
fibrosis, cancer, and sepsis
-- Clinical study in cystic fibrosis to start in May 2010
Apr. 20, 2010 (Business Wire) -- Genta Incorporated (OTCBB: GETA) today announced the presentation of initial results from the first human use of a gallium-containing compound to treat serious infection. In a patient with cystic fibrosis and a highly resistant lung infection, who has been treated over a 2-year period, high concentrations of gallium were achieved in sputum. Moreover, sputum concentrations were higher than simultaneous concentrations in blood and continued to rise even after treatment had been stopped. Measured concentrations in sputum equaled or exceeded concentrations that have been reported lethal to bacteria in laboratory tests. The data were presented at the annual meeting of the American Association of Cancer Research in Washington, D.C.

Gallium is known to interfere with certain iron-dependent metabolic processes, which can be lethal to single-cell organisms such as bacteria, mycobacteria (e.g., tuberculosis), protozoa (e.g., malaria), and fungi. Infection is the most common cause of death in patients with cystic fibrosis, which are frequently caused by bacteria known as Pseudomonas aeruginosa that have become highly resistant after years of antibiotic therapy. Recent laboratory data have suggested that gallium may kill these bacteria and also augment the activity of standard antibiotics.

In a preliminary clinical test, a patient with cystic fibrosis and extensive lung infection due to highly resistant Pseudomonas was treated with intermittent intravenous (IV) infusions of gallium nitrate (administered as Ganite® [gallium nitrate injection]) over a 2-year period. Blood and sputum concentrations were measured during and after two of these infusions.

Sputum gallium concentrations from infected lungs were consistently higher than levels simultaneously obtained in plasma. In the 2 cycles of treatment with pharmacologic monitoring, these concentrations substantially exceeded levels that laboratory tests had previously shown were lethal to resistant Pseudomonas. Moreover, gallium concentrations in sputum continued to rise even after IV therapy was discontinued. Extended treatment with IV gallium nitrate was well-tolerated despite the presence of extensive lung disease and substantial compromise of pulmonary function. Previously deteriorating clinical status due to pulmonary failure was stable over the 2-year period.

“These data show that gallium is preferentially concentrated in sputum of infected lungs,” said Dr. Raymond P. Warrell, Jr., Genta’s Chief Executive Officer. “High levels were achieved and sustained during short courses of treatment -- an especially promising result that should obviate any need to consider direct inhalation. A new clinical trial to formally evaluate IV gallium nitrate in patients with cystic fibrosis will begin next month. These preliminary data also suggest that our oral gallium-containing compound may be useful for this purpose as chronic therapy.”

The potential use(s) described in this release are investigational and have not been approved. Genta is exclusively marketing an IV form of gallium nitrate (Ganite® [gallium nitrate injection]), which is indicated for treatment of symptomatic patients with cancer-related hypercalcemia that is resistant to hydration. The Company has also developed proprietary oral formulations of the active ingredient in Ganite® that are being evaluated as potential treatments for diseases associated with accelerated bone loss.

The new clinical trial discussed in this release is expected to begin in May 2010 and will enroll patients with cystic fibrosis who will be treated at the University of Washington, Seattle, WA, and the University of Iowa, Iowa City, IA. If initial results are promising, additional trials may be conducted at other medical centers in a larger number of patients. For this trial, Genta has provided cross-reference to its Investigational New Drug (IND) exemption for Ganite®, and the Company will supply the drug at no cost to patients in the trial. The study is supported by grants from the Orphan Products Division of the Food and Drug Administration (FDA) and the Cystic Fibrosis Foundation. Further background on this work can be accessed at: http://www.jci.org/articles/view/30783/pdf.
 

ابو مياسم

عضو نشط
التسجيل
27 مارس 2004
المشاركات
262
الإقامة
السعوديه
جينتا ويعرض البيانات السريرية الأولية على استخدام مركبات غاليوم والعلاج من الأمراض الخطيرة -- عرض [أكر] تقترح التطبيقات المحتملة في التليف الكيسي ، والسرطان ، وتعفن الدم بقلم : الأعمال البرقية | 20 أبريل 2010 | 08:05 حجم النص تي بيركلي المرتفعات ، نيوجيرسي ، 20 أبريل 2010 (بزنس واير) -- -- الدراسة السريرية في التليف الكيسي لبدء مايو 2010 جينتا للإعلام (OTCBB : GETA) اليوم عرض النتائج الأولية من استخدام الإنسان الأول من مجمع الغاليوم التي تحتوي على لعلاج عدوى خطيرة. في مريض يعانون من التليف الكيسي والتهاب في الرئتين شديدة المقاومة ، الذي يعالج على مدى الفترة الممتدة من 2 سنة ، وتحققت على تركيزات عالية من الغاليوم في البلغم. وعلاوة على ذلك ، وتركيزات أعلى من تركيزات البلغم في وقت واحد في الدم واستمر في الارتفاع حتى بعد توقف العلاج. تعادل تركيزات المقاسة في البلغم أو تجاوزت تركيزات التي تم الإبلاغ عنها لبكتيريا قاتلة في الاختبارات المعملية. وقدمت البيانات في الاجتماع السنوي للجمعية الاميركية لابحاث السرطان في واشنطن العاصمة

ومن المعروف غاليوم للتدخل في بعض العمليات التي تعتمد على التمثيل الغذائي من الحديد ، والتي يمكن ان تكون قاتلة للكائنات وحيدة الخلية مثل البكتيريا ، مايكوباكتيريا (مثل السل) ، البروتوزوا (على سبيل المثال ، والملاريا) ، والفطريات. الإصابة هي السبب الأكثر شيوعا للوفاة في المرضى الذين يعانون من التليف الكيسي ، والتي هي سبب في كثير من الأحيان بكتيريا تعرف باسم الزائفة الزنجارية التي أصبحت شديدة المقاومة بعد سنوات من العلاج بالمضادات الحيوية. وأشارت بيانات المختبرية التي أجريت مؤخرا أن الغاليوم قد قتل هذه البكتيريا وزيادة النشاط أيضا من المضادات الحيوية القياسية.

في تجربة سريرية أولية ، تم التعامل مع مريض التليف الكيسي والتهاب في الرئتين واسعة النطاق بسبب الزائفة مقاومة جدا مع ضخ (الرابع) في الوريد متقطعة من نترات الغاليوم (تديرها كما Ganite (ص) [حقن نترات الغاليوم]) أكثر من عام - 2 الفترة. تم قياس تركيزات الدم والبلغم أثناء وبعد اثنين من هذه الحقن الوريدية.

وكانت تركيزات الغاليوم اللعاب من الرئتين المصابة دائما أعلى من المستويات التي تم الحصول عليها في وقت واحد في البلازما. في المرحلتين 2 في المعاملة مع رصد الصيدلانية ، وهذه التركيزات تجاوزت إلى حد كبير مستويات ان الاختبارات المعملية اظهرت في السابق كانت قاتلة لمقاومة الزائفة.

أوقف علاوة على ذلك ، تركيزات الغاليوم في البلغم استمر في الارتفاع حتى بعد العلاج الرابع. وكان العلاج الموسع مع نترات الغاليوم الرابع جيد التحمل على الرغم من وجود أمراض الرئة واسعة وكبيرة من وسط وظائف الرئة. وكان الوضع في السابق السريرية تتدهور بسبب فشل رئوي مستقرة خلال الفترة من 2 سنوات.

"هذه البيانات تظهر أن يتركز بشكل تفضيلي الغاليوم في البلغم من الرئتين المصابة" ، قال الدكتور ريموند P. Warrell الابن ، جينتا الرئيس التنفيذي. "وحققت مستويات عالية ومستمرة خلال دورات قصيرة من العلاج -- وهي نتيجة واعدة خصوصا أن يلغي الحاجة إلى النظر في أي استنشاق مباشرة. محاكمة جديدة سريرية لتقييم رسميا الرابع نترات الغاليوم في المرضى الذين يعانون من التليف الكيسي ستبدأ الشهر المقبل ، وهذه الأولية أظهرت البيانات أيضا أن لدينا عن طريق الفم التي تحتوي على مركب الغاليوم قد تكون مفيدة لهذا الغرض كعلاج المزمنة ". إمكانية استخدام (ق) وصفها في هذا الإصدار هي الفحص والتي لم تمت الموافقة. جينتا هو التسويق حصرا شكل الرابع من نترات الغاليوم (Ganite (ص) [الغاليوم] حقن نترات) ، والذي هو مبين لعلاج المرضى مع أعراض سرطان hypercalcemia ذات الصلة التي تقاوم الماء. وقد وضعت الشركة أيضا عن طريق الفم تركيبات الملكية من العنصر النشط في Ganite (صاد) التي يجري تقييمها على انها علاج محتمل للأمراض المرتبطة تسارع فقدان العظام.

ومن المتوقع أن محاكمة جديدة السريرية التي نوقشت في هذا الإصدار أن تبدأ مايو 2010 وسوف تسجل المرضى الذين يعانون من التليف الكيسي الذي سيتم التعامل في جامعة واشنطن ، سياتل ، ومؤسسة التعاون ، وجامعة ولاية أيوا ، مدينة أيوا ، ألف. إذا النتائج الأولية واعدة ، يمكن إجراء محاكمات إضافية في مراكز طبية أخرى في عدد أكبر من المرضى. لهذه المحاكمة ، وقد وفرت جينتا عبر الإشارة إلى جديد من المخدرات الفحص (الهند) إعفاء لGanite (ص) ، والشركة ستقوم بتزويد المخدرات دون أي تكلفة للمرضى في المحاكمة. وتدعم هذه الدراسة المنح المقدمة من شعبة المنتجات اليتيم للأغذية والدواء (الهيئة) ، والتليف الكيسي مؤسسة. ويمكن الحصول على مزيد من المعلومات الأساسية في هذا العمل : http://www.jci.org/articles/view/30783/pdf.

حول Ganite (ص) Ganite (ص) وتسويقها حصريا من قبل جينتا وتتم الموافقة عليها في الولايات المتحدة للعلاج من أعراض المرضى مع hypercalcemia السرطان التي تقاوم الماء. إمكانية استخدام (ق) وصفها في هذا الإصدار هي الفحص والتي لم تمت الموافقة.

حول جينتا جينتا للإعلام هي شركة الصيدلانية البيولوجية مع مجموعة من المنتجات المتنوعة التي تركز على تقديم منتجات مبتكرة لعلاج المرضى الذين يعانون من السرطان. برنامجين رئيسيين مرساة منصة الشركة البحث : الحمض النووي / الجيش الملكي النيبالي على أساس أدوية والجزيئات الصغيرة. Genasense (ص) (الصوديوم oblimersen) حقن هو مجمع الشركة الرائدة من الحمض النووي / برنامج الأدوية الجيش الملكي النيبالي.

ويجري تطوير Genasense (ص) وكيلا التي قد تعزيز فعالية العلاج المضادة للسرطان. الشركة تقوم حاليا بجمع بيانات متابعة طويلة المدى على الرد الدائم والشامل من البقاء على قيد الحياة في المرحلة العشوائية التي أنجزت مؤخرا دراسة Genasense 3 (ص) في المرضى الذين يعانون من سرطان الجلد متقدمة (المحاكمة) جدول الأعمال. وتقوم الشركة أيضا بتطوير tesetaxel ، رواية ، استوعبت شفويا ، التاكسين شبه الاصطناعية التي هي في نفس الدرجة من المخدرات كما paclitaxel والعلماء صمموا جزيئات صغيرة. وقد بدأت برنامجا واسع النطاق جينتا السريرية لتقييم سلامة وفعالية tesetaxel في المرضى الذين يعانون من الأورام الصلبة. في الولايات المتحدة ، جينتا هو التسويق حصرا Ganite (ص) (نترات الغاليوم حقن) ، والذي هو مبين لعلاج المرضى مع أعراض سرطان hypercalcemia ذات الصلة التي تقاوم الماء. وقد وضعت شركة المستحضرات الشخصية عن طريق الفم من العنصر النشط في Ganite (صاد) التي يجري تقييمها على انها علاج محتمل للأمراض المرتبطة تسارع فقدان العظام. Ganite (ص) وGenasense (ص) وتتوفر على أساس "" اسمه والمريض في البلدان خارج الولايات المتحدة. لمزيد من المعلومات حول جينتا ، يرجى زيارة موقعنا على الانترنت على العنوان التالي : www.genta.com.

آمنة هاربور قد تحتوي هذه النشرة الصحفية تطلعي البيانات فيما يتعلق العمل التي يقوم بها للإعلام جينتا. بحكم طبيعتها ، تطلعي البيانات والتنبؤات تنطوي على مخاطر والشكوك لأنها تتعلق بأحداث وتعتمد على الظروف التي سوف تحدث في المستقبل. هذه تطلعي البيانات التي تعبر عن تلك التي تتضمن الخطة ، الترقب ، والقصد ، الطوارئ ، والأهداف والغايات ، أو التطورات المستقبلية و / أو هي على خلاف ذلك لا بيانات حقيقة تاريخية. عبارة "يحتمل" ، "نتوقع" ، "قد" ، "يدعو" ، وتعبيرات مماثلة أيضا تحديد تطلعي البيانات. الشركة لا تتعهد تحديث أي تطلعي البيانات. العوامل التي يمكن أن تؤثر على النتائج الفعلية وتشمل ، ليس على سبيل الحصر ، والمخاطر المرتبطة بما يلي : -- قدرة الشركة على الحصول على موافقة الجهات الرقابية اللازمة للمرشحين منتجاتها من الهيئات التنظيمية ، مثل منظمة الأغذية والدواء الأمريكية والوكالة الأوروبية للأدوية ؛ -- في سلامة وفعالية منتجات الشركة أو المنتج المرشحين ؛ -- بدء والانتهاء من أي التجارب السريرية ؛ -- تقييم الشركة من محاكماتها السريرية ؛ -- الشركة القدرة على تطوير وتصنيع وترخيص ، أو بيع منتجاتها أو المنتج المرشحين ؛ -- قدرة الشركة على الدخول في وبنجاح تنفيذ أي ترخيص والاتفاقات التعاونية ؛ -- مدى كفاية الموارد الرأسمالية للشركة وتوقعات التدفق النقدي ، أو في قدرة الشركة على الحصول على تمويل كاف للحفاظ على عمليات الشركة المخطط لها ؛ -- كفاية براءات الاختراع للشركة وحقوق الملكية ؛ -- أثر الدعوى التي تم رفعها ضد الشركة ، و-- المخاطر الأخرى المذكورة تتعرض لمخاطر معينة وذات أوجه عدم التيقن لأعمال الشركة ، كما وردت في التقرير السنوي للشركة على شكل 10 ك والتقرير ربع السنوي في نموذج 10 س.

وهناك عدد من العوامل التي يمكن أن تسبب نتائج فعلية والتطورات تختلف جوهريا. لمناقشة هذه المخاطر والشكوك ، يرجى الاطلاع على التقرير السنوي للشركة على نموذج ك 10 لعام 2009 وتقريرها ربع السنوي الأخير عن نموذج 10 س.

المصدر : جينتا للإعلام
 

ابو مياسم

عضو نشط
التسجيل
27 مارس 2004
المشاركات
262
الإقامة
السعوديه
April 21, 2010 at 1:00 AM
Genta Inc. (OTC: GETA) is up 12.35% to $0.101. The company has announced positive initial results from the first human use of a gallium-containing compound to treat serious infection. (OTC:GETA), ($GETA)

GETA is a stock that you need to watch. I really believe this latest dip was trader-driven and it looks like it could deliver some gains. It is just 6 cents above its 52-week low with a 52-week high of $1.26. Lots of real estate between where it is now and the high of last year. GETA might be on the road back!

من موقع اجنبي
 

ابو مياسم

عضو نشط
التسجيل
27 مارس 2004
المشاركات
262
الإقامة
السعوديه
الفاضل ابو مياسم .ياليت ملخص ما نقلت

21 أبريل 2010 في 1:00
شركة (geta)
0.101 دولار

وقد أعلنت الشركة نتائج أولية إيجابية من استخدام الإنسان الأول من مجمع الغاليوم التي تحتوي على لعلاج مرض خطير. اس : GETA) ، ($ GETA)

GETA هي الأسهم التي تحتاج إلى مراقبة. وأعتقد حقا هذا الانخفاض كان تاجر آخر يحركها ويبدو أنه يمكن أن تقدم بعض المكاسب. انها مجرد 6 سنتات أعلاه في 52 أسابيع مع انخفاض في الأسبوع ، 52 عالية من 1.26 دولار. الكثير من العقارات بين المكان الموجود فيه حاليا ، وارتفاع من العام الماضي. قد يكون GETA على طريق العودة!
 

عبدالمحسن-2

عضو نشط
التسجيل
27 أبريل 2007
المشاركات
235
اخوى العابر عندك سبب ليش مرتفعة الشركة اليوم فية سبب اى واحد من الاخوان يعرف لا يبخل علينا مشكورين
 

العابر3

عضو نشط
التسجيل
4 فبراير 2006
المشاركات
177
الإقامة
السعودية
انا عندي اشتراك مباشر مع cnbc وما ارسلوا اي خبر الى الان غير خبر امس
لك ودي
 

عبدالمحسن-2

عضو نشط
التسجيل
27 أبريل 2007
المشاركات
235
مشكورر اخوى العابر على سرعة تجاوبك ومشكور تقبل تحياتى بس اذا حبيت اشترك مع cnbc ag,k hg'vdrm ?
 

العابر3

عضو نشط
التسجيل
4 فبراير 2006
المشاركات
177
الإقامة
السعودية
بالنسبة لاسهم البيني يوجد فيها تماسك داخل قناة سعرية معينة
ولو كانت الاجابة ايجابية هل اللي يمر به السهم تماسك

لكم تحياتي
 

rodge07

عضو نشط
التسجيل
19 أغسطس 2009
المشاركات
165
منو عنده تحليل او شارت حق السهم او اخبار و وين بروح ؟؟ وشكرا مقدما
 

العابر3

عضو نشط
التسجيل
4 فبراير 2006
المشاركات
177
الإقامة
السعودية
الغالي
ارجع اقول ان العين لا تعلى على الحاجب اخونا صياد اقدم واحسن خبره
في نظري ان مثل هذا السهم ما تستطيع تقرأ له شارت ولا تتنبا له بتحليل انما تتابع اخباره وهو وفق نظرية اكون او لا اكون
اذا انت شاري فوق 0.10 حاول تعادل السعر وكل ما قل السعر تزيد لك شوي
واذا انت شاري تحت ال0.10 رايي تبيع الان اذا انت شخص غير مغامر
المهم في كلا الاحوال تابع الاخبار وبع قبل عرض المنتج

وياليت تستانس براي الاخوان الصياد وابو ابراهيم اذا ما زال موجود والاخوان اهل الخبره

لك ودي
 

stockhunter

عضو نشط
التسجيل
21 مايو 2009
المشاركات
248
التوجه لاسهم البنوك في الوقت الحالي

سهم geta ينتظر اي خبر عن الدواء ----------يا فوق ------------- يا تحت

انصح اخواني استغلال اسهم البنوك الامريكية المحلية مثل gran , و dear و غيرها .

فيها رزقة حلوة انشالله .

Geta لنا رجعه للسهم بعد استغلال فورة البنوك . و انا اكيد ان كل مضاربي العالم يتوجهون نحو البنوك و مستعد يبيع اي سهم اخر بخسارة و الدخول على البنوك .

و سبب نزول geta هو انعدام الاخبار و خروج بعض المضاربين (صائدي الفرص )
 

rodge07

عضو نشط
التسجيل
19 أغسطس 2009
المشاركات
165
مشكورين على الردود .. بس متى رح ينزل الخبر .. انا على حد علمي 10/05/2010 صحيح او قبل او بعد .. اللي عنده خبر لا يبخل علينا فيه .. ومشكورين :)
 

rodge07

عضو نشط
التسجيل
19 أغسطس 2009
المشاركات
165
Press Release Source: Genta Incorporated On Wednesday April 28, 2010, 8:05 am
BERKELEY HEIGHTS, N.J.--(BUSINESS WIRE)--Genta Incorporated (OTCBB: GETA - News) announced today that the Company will provide an overview of corporate activities at the BIO Business Forum during the 2010 BIO International Convention. The presentation by Dr. Raymond P. Warrell, Jr., Genta’s Chairman and Chief Executive Officer, is scheduled for Thursday, May 6, 2010 at 10:45 am CDT at McCormick Place, Chicago, IL.

About Genta

Genta Incorporated is a biopharmaceutical company with a diversified product portfolio that is focused on delivering innovative products for the treatment of patients with cancer. Two major programs anchor the Company’s research platform: DNA/RNA-based Medicines and Small Molecules. Genasense® (oblimersen sodium) Injection is the Company's lead compound from its DNA/RNA Medicines program. Genasense® is being developed as an agent that may enhance the effectiveness of anticancer therapy. The Company is currently collecting long-term followup data on durable response and overall survival from the recently completed randomized Phase 3 study of Genasense® in patients with advanced melanoma (the AGENDA trial). The Company is also developing tesetaxel, a novel, orally absorbed, semi-synthetic taxane that is in the same class of drugs as paclitaxel and docetaxel. Genta has initiated a broad clinical program to evaluate the safety and efficacy of tesetaxel in patients with solid tumors. In the U.S., Genta is exclusively marketing Ganite® (gallium nitrate injection), which is indicated for treatment of symptomatic patients with cancer-related hypercalcemia that is resistant to hydration. The Company has developed proprietary oral formulations of the active ingredient in Ganite® that are being evaluated as potential treatments for diseases associated with accelerated bone loss. Ganite® and Genasense® are available on a “named-patient” basis in countries outside the United States. For more information about Genta, please visit our website at: http://cts.businesswire.com/ct/CT?i...&index=7&md5=5b4e1695b9c658e825534982e156ed97.

Safe Harbor

This press release may contain forward-looking statements with respect to business conducted by Genta Incorporated. By their nature, forward-looking statements and forecasts involve risks and uncertainties because they relate to events and depend on circumstances that will occur in the future. Such forward-looking statements include those that express plan, anticipation, intent, contingency, goals, targets, or future developments and/or otherwise are not statements of historical fact. The words “potentially”, “anticipate”, “could”, “calls for”, and similar expressions also identify forward-looking statements. The Company does not undertake to update any forward-looking statements. Factors that could affect actual results include, without limitation, risks associated with:


•the Company’s ability to obtain necessary regulatory approval for its product candidates from regulatory agencies, such as the U.S. Food and Drug Administration and the European Medicines Agency;
•the safety and efficacy of the Company’s products or product candidates;
•the commencement and completion of any clinical trials;
•the Company’s assessment of its clinical trials;
•the Company’s ability to develop, manufacture, license, or sell its products or product candidates;
•the Company’s ability to enter into and successfully execute any license and collaborative agreements;
•the adequacy of the Company’s capital resources and cash flow projections, or the Company’s ability to obtain sufficient financing to maintain the Company’s planned operations;
•the adequacy of the Company’s patents and proprietary rights;
•the impact of litigation that has been brought against the Company; and
•the other risks described under Certain Risks and Uncertainties Related to the Company’s Business, as contained in the Company’s Annual Report on Form 10-K and Quarterly Report on Form 10-Q.

There are a number of factors that could cause actual results and developments to differ materially. For a discussion of those risks and uncertainties, please see the Company's Annual Report on Form 10-K for 2009 and its most recent quarterly report on Form 10-Q.
 
أعلى