الgnbt مرتفعة 38% هل صدر خبر عليها

الموضوع في 'السوق الأمريكي للأوراق الماليه' بواسطة sosn2011, بتاريخ ‏18 مايو 2010.

  1. sosn2011

    sosn2011 عضو نشط

    التسجيل:
    ‏24 يوليو 2009
    المشاركات:
    163
    عدد الإعجابات:
    0
    مكان الإقامة:
    الكويت
    [​IMG]
     
  2. sosn2011

    sosn2011 عضو نشط

    التسجيل:
    ‏24 يوليو 2009
    المشاركات:
    163
    عدد الإعجابات:
    0
    مكان الإقامة:
    الكويت
    10 مليون سهم تداول في اول نصف ســـــــــــــــاعة :eek::eek::eek:
     
  3. sosn2011

    sosn2011 عضو نشط

    التسجيل:
    ‏24 يوليو 2009
    المشاركات:
    163
    عدد الإعجابات:
    0
    مكان الإقامة:
    الكويت
    16 مليون سهم تداول:eek::eek::eek::eek::eek:
     
  4. Toosh

    Toosh عضو جديد

    التسجيل:
    ‏31 أغسطس 2009
    المشاركات:
    487
    عدد الإعجابات:
    0
    Generex Biotechnology Announces Publication of Novel Immunotherapeutic Cancer Vaccine Results in Patients With Prostate Cancer
    WORCESTER, Mass., May 18, 2010
    GLOBE NEWSWIRE

    Generex Biotechnology Corporation (Nasdaq:GNBT) announced today publication of results from the first Phase I study of its lead immunotherapeutic agent AE37 in patients with prostate cancer. At the end of 2009, the Company announced positive interim results from a Phase II trial being conducted with AE37 in patients with breast cancer. The compound is being developed by its wholly-owned subsidiary, Antigen Express, Inc.

    The report, entitled, "Results from a phase I clinical study of the novel Ii-Key/HER-2/neu(776-790) hybrid peptide vaccine in patients with prostate cancer," is being published (online publication date = May 13, 2010) in the journal Clinical Cancer Research, a journal of the American Association for Cancer Research whose focus is to publish innovative clinical and translational cancer research studies that bridge the laboratory and the clinic. The study extends previous observations demonstrating safety and immunological activity of AE37 in cancer patients. Interestingly, a decrease in the circulating levels of a fragment of the HER-2/neu protein was also observed in immunized patients. These results warrant a Phase II clinical study to establish the efficacy of AE37 in prostate cancer patients.

    About Generex Biotechnology Corporation

    Generex is engaged in the research, development and commercialization of drug delivery systems and technologies. Generex has developed a proprietary platform technology for the delivery of drugs into the human body through the oral cavity (with no deposit in the lungs). The Company's proprietary liquid formulations allow drugs typically administered by injection to be absorbed into the body by the lining of the inner mouth using the Company's proprietary RapidMist™ device. The Company's flagship product, buccal insulin (Generex Oral-lyn™), which has been approved in India, Lebanon, Algeria, and Ecuador for the treatment of subjects with Type-1 and Type-2 diabetes, is in Phase III clinical trials at several sites around the world. Antigen Express, Inc. is a wholly owned subsidiary of Generex. The core platform technologies of Antigen Express comprise immunotherapeutics for the treatment of malignant, infectious, allergic, and autoimmune diseases. For more information, visit the Generex website at www.generex.com or the Antigen Express website at www.antigenexpress.com.

    The Generex Biotechnology Corp. logo is available at http://www.globenewswire.com/newsroom/prs/?pkgid=3831

    Safe Harbor Statement

    This release and oral statements made from time to time by Generex representatives in respect of the same subject matter may contain "forward-looking statements" within the meaning of the Private Securities Litigation Reform Act of 1995. These statements can be identified by introductory words such as "expects," "plans," "intends," "believes," "will," "estimates," "forecasts," "projects," or words of similar meaning, and by the fact that they do not relate strictly to historical or current facts. Forward-looking statements frequently are used in discussing potential product applications, potential collaborations, product development activities, clinical studies, regulatory submissions and approvals, and similar operating matters. Many factors may cause actual results to differ from forward-looking statements, including inaccurate assumptions and a broad variety of risks and uncertainties, some of which are known and others of which are not. Known risks and uncertainties include those identified from time to time in the reports filed by Generex with the Securities and Exchange Commission, which should be considered together with any forward-looking statement. No forward-looking statement is a guarantee of future results or events, and one should avoid placing undue reliance on such statements. Generex undertakes no obligation to update publicly any forward-looking statements, whether as a result of new information, future events or otherwise. Generex cannot be sure when or if it will be permitted by regulatory agencies to undertake additional clinical trials or to commence any particular phase of clinical trials. Because of this, statements regarding the expected timing of clinical trials cannot be regarded as actual predictions of when Generex will obtain regulatory approval for any "phase" of clinical trials. Generex claims the protection of the safe harbor for forward-looking statements that is contained in the Private Securities Litigation Reform Act.
     
  5. Toosh

    Toosh عضو جديد

    التسجيل:
    ‏31 أغسطس 2009
    المشاركات:
    487
    عدد الإعجابات:
    0
    Generex التكنولوجيا الحيوية تعلن عن نشر رواية Immunotherapeutic نتائج لقاح لمكافحة السرطان في المرضى الذين يعانون من سرطان البروستاتا
    ورسستر ، قداس ، 18 مايو 2010
    غلوب إيست نيوز واير

    أعلنت شركة التكنولوجيا الحيوية Generex (ناسداك : GNBT) نشر اليوم النتائج من المرحلة الأولى من الدراسة وكيلها immunotherapeutic يؤدي AE37 في المرضى الذين يعانون من سرطان البروستاتا. في نهاية عام 2009 ، أعلنت الشركة النتائج الايجابية المؤقتة من المرحلة الثانية للمحاكمة التي تجري مع AE37 في المرضى الذين يعانون من سرطان الثدي. ويجري تطوير المجمع الفرعية المملوكة بالكامل ، مستضد اكسبريس ، وشركة

    التقرير ، الذي حمل عنوان "نتائج المرحلة الأولى من الدراسة السريرية للIi-Key/HER-2/neu رواية (776-790) الهجين لقاح الببتيد في المرضى الذين يعانون من سرطان البروستاتا" ، ويجري نشر (تاريخ النشر على شبكة الإنترنت = 13 مايو ، 2010) في مجلة أبحاث السرطان السريرية ، وهي مجلة للجمعية الامريكية لابحاث السرطان التي تركز على نشر مبتكرة أبحاث السرطان السريرية والدراسات التي متعدية جسر المختبر وعيادة. الدراسة تمتد الملاحظات السابقة تبين سلامة ونشاط في AE37 المناعية لمرضى السرطان. ومن المثير للاهتمام ، ولوحظ أيضا انخفاض في مستويات متداولة جزء من البروتين HER-2/neu في تحصين المرضى. هذه النتائج تستحق دراسة المرحلة الثانية لإنشاء السريرية فعالية AE37 في مرضى سرطان البروستاتا.

    حول شركة التكنولوجيا الحيوية Generex

    وتشارك Generex في البحث وتطوير وتسويق نظم لتقديم الأدوية والتكنولوجيات. وقد وضعت Generex تقنية منصة الملكية لتسليم المخدرات الى جسم الانسان عن طريق الفم (مع أي إيداع في الرئتين). مستحضرات الشركة السائلة المملوكة تسمح إدارة المخدرات عن طريق الحقن عادة ليكون استيعابهم في الجسم من خلال بطانة الفم الداخلية تستخدم الشركة مالكة جهاز ™ RapidMist. منتج الشركة الرئيسي ، الانسولين الشدق (Generex عن طريق الفم ، لين ™) ، التي تمت الموافقة عليها في الهند ، لبنان ، والجزائر ، والإكوادور لمعالجة المواضيع مع 1 - نوع والنوع 2 من مرض السكري ، هو في الثالثة من التجارب المرحلة السريرية في العديد من المواقع في جميع أنحاء العالم. مستضد اكسبريس ، هي شركة فرعية مملوكة بالكامل من Generex. التقنيات الأساسية لمنصة عبر عن مستضد تشمل immunotherapeutics لعلاج الأمراض ، الخبيثة المعدية والحساسية والمناعة الذاتية. لمزيد من المعلومات ، يمكنك زيارة الموقع Generex في www.generex.com أو الموقع عبر عن مستضد في www.antigenexpress.com.

    شعار شركة التكنولوجيا الحيوية Generex يتوفر في http://www.globenewswire.com/newsroom/prs/؟pkgid=3831

    آمنة هاربور بيان

    هذا الإصدار والبيانات الشفوية المقدمة من وقت لآخر من قبل ممثلي Generex فيما يتعلق بموضوع واحد قد تحتوي على "تطلعي البيانات" بالمعنى المقصود في الاوراق المالية الخاصة التقاضي قانون الاصلاح لعام 1995. هذه البيانات يمكن تحديدها بواسطة الكلمات الاستهلالية مثل "تتوقع وخطط" "" ، "ينوي" ، "يعتقد" ، "سوف" ، "تقديرات" التوقعات "،" "مشاريع" ، أو الكلمات من معنى مماثل ، و حقيقة أنها لا تتعلق بدقة الوقائع التاريخية أو الراهنة. تطلعي البيانات وكثيرا ما تستخدم في مناقشة تطبيقات المنتج المحتملة ، وأوجه التعاون المحتملة ، وأنشطة تطوير المنتجات ، والدراسات السريرية ، والتقارير التنظيمية والموافقات ، ومسائل التشغيل مماثلة. هناك عوامل عديدة قد تسبب النتائج الفعلية تختلف عن تطلعي البيانات ، بما في ذلك الافتراضات غير الدقيقة ومجموعة واسعة من المخاطر والشكوك ، وبعضها معروف وغيرها من التي ليست كذلك. المخاطر المعروفة والشكوك وتشمل تلك التي تم تحديدها من وقت لآخر في التقارير المقدمة من Generex مع لجنة الاوراق المالية والبورصات ، والتي ينبغي النظر فيها جنبا إلى جنب مع أي بيان تطلعي. أي بيان تطلعي هو ضمانة للمستقبل النتائج أو الأحداث ، وينبغي لأحد أن تجنب وضع الاعتماد على مثل هذه التصريحات لا لزوم له. Generex يتعهد اي التزام لتحديث علنا أي تطلعي البيانات ، سواء نتيجة لمعلومات جديدة أو أحداث مستقبلية أو غير ذلك. يمكن Generex لا يعلم متى سيستعيد أو ما اذا كان سيتم السماح من قبل وكالات تنظيمية لإجراء تجارب سريرية إضافية أو لبدء أي مرحلة معينة من التجارب السريرية. وبسبب هذا ، والبيانات بشأن التوقيت المتوقع للتجارب السريرية لا يمكن اعتبار التوقعات الفعلية عندما Generex والحصول على موافقة تنظيمية لأي "مرحلة" من التجارب السريرية. Generex تدعي حماية الملاذ الآمن لتطلعي البيانات التي وردت في أوراق الخاص التقاضي اصلاح قانون.