سهم بني

great-name

عضو نشط
ارتداد سهم بني (لو فلوت)

أرتداد سهم بني gshf
فلوت يعني بين قوسين ارباح مضاعفه ومخاطره كبيره

للمتابعة

great-name

عضو نشط
لاست ارتفاع 43% اتوقع له المزيد من الارتفاع غدا باذن الله

great-name

عضو نشط
شوف لما يكون اختيار جيد ومدروس ارتفاع من وقت طرح الموضوع 109.50%

انا اقول مازال فيه ارتفاع بعد

للمتابعة

الشعثاني

عضو مميز
-

TDS Telemedicine Signs Letter of Intent to Acquire Alfa Industries, Inc

Kevin Kreisler, chairman and chief executive officer of GreenShift Corporation (OTC Bulletin Board: GSHF) and interim chairman of TDS, said, "Alfa Industries brings to TDS a seasoned management team led by an industry veteran, Joseph Alfano, with an annual revenue run rate of approximately $20 million. We are confident Alfa's growth plan to build a leading North American infrastructure and real estate development company through strategic acquisitions will result in increased revenue and earnings

http://www.knobias.com/individual/p...fad40e154c346f36ca9ab0ef6528f9727591eb1c3cde4

مبروك عليك و تستاهل الربح يا قريت

:)

circle

موقوف
مبروك ,, بس احذر البنى .

great-name

عضو نشط
الله يبارك فيكم ومشكورين على التواصل

انا بدات من اكثر من شهرين بس اتابع اسهم البني اللي اسهمها اقل من ثلاث مليون واقصد فيها low flaot مو shares out وتكون اسعارها ما بين 0.02 و0.01 ويكون هو الدعم او اللو السنوي ولاحظت ان نوعية الاسهم هذي تجيب اكثر من 70% في معظم الاحيان واحيانا اكثر من 600% بدون مبالغه بشرط ان ما يكون فيه اخبار سيئه خلتها توصل للو السنوي....نأتي للمده اللي يحتاجها السهم للوصول الى الهدف احيانا يكون في نفس اليوم اللي وصل فيه للدعم او اللو السنوي واحيانا اسبوع وهو شي طيب جدا وبامكانكم المتابعه
بس فيه مشكله وهي ان ما في سكرينر يبحث لي عن هذي الاسهم وهي اسهم بني otc.bb ( اسهم pk ابعدو عنها نصيحه ) وسعرها ما بين 0.02 و 0.01 وعدد اسهم اللو فلوت اقل من ثلاث مليون وكل ما كان اقل يكون افضل ومو مهم عندي الافرج فوليوم يا ليت احد من الاخوان الافاضل يدليني على طريقة او سكرينر فيه خاصية البحث عن shares out and low float لاني ابحث في الياهوو ورويترز والاحظ اختلاف في بيانات الشركات مثلا القا شركه في الياهو بياناتاها تختلف لما ابحث في موقع رويترز .... من يساعدني جزاه الله خير

great-name

عضو نشط
ما شاء الله مثل ما توقعت وتابعت من قبل مثل هذي الاسهم
وصل لهاي جديد اليوم 0.15 وذلك بسبب الاخبار الجيدة اللي نزلت اليوم

للمتابعه والاستفاده للجميع ان شاء الله

aymutlaq

عضو نشط
السلام عليكم ... great-name

مشاء الله عليك ... الله يعطيك العافيه ... تشكر .. سهم روعه مثلك ... روح الله يوفقك ... ومن يقول آمين

great-name

عضو نشط
وعليكم السلام aymutlaq وعلى الجميع ومشكور على هالدعوه الحلوه

هاي جديد 0.18

iqbal

موقوف
الأخ الفاضل great-name
تحية طيبة

لقد أعجبتني طريقتك هذه في إصطياد اسهم البني وأود ان اشكرك جزيل الشكر على هذه الإستراتيجية . والواقع الذي دعاني للكلام في الموضوع - مع درايتي الضحلة جدا في خبايا السوق- هو أنه كانت لي تجربة منذ مدة مع سهم بيني RIRI ,وكنت قد إشتريته بـ 0.15 سنت ثم بدأ بالإنحدار حتى وصل إلى سعر 0.028 ومنها صعد حتى وصل إلى 0.42 سنت( 15 ضعفا ) . والحقيقة المرة انني لم استفد من هذه الطريقة لجهلي بها كما أسلفت. ودائما المشكلة عدم التسلح بسلاح المعرفة.
أرجوا أن تستمر وباقي الإخوان الأفاضل في العطاء ليستفيد أمثالي ممن هم في أول الطريق والله لا يضيع أجر من أحسن عملا.

great-name

عضو نشط
اخوي iqbal

مشكور على الاطراء وبخصوص الموضوع ...بما انك اطلقت عليها استراتيجيه انا كنت متردد بصراحه ان اسميها استراتيجيه حتى اتاكد منها تسعين بالمائه وراح اتكلم عنها قريبا ان شاء الله بتفصيل اكثر ...ولو انها غير معقده بل بسيطه جدا جدا بس تحتاج بحث اكثر ولنا لقاء ان شاء الله في القريب العاجل

C130

عضو نشط
اخي العزيز Great مشكور علي المعلومات القيمه بس ماتلاحظ السهم اكثرمن مره يصىر عليه revers split

تحياتي لك

great-name

عضو نشط
عزيزي C130 الفاضل

انا ان شاء الله راح اتكلم قريبا عن كل الامور اللي اتعلق في نوعية هالاسهم وان شاء الله راح اوضح مواصفات الاسهم هذي

great-name

عضو نشط
خبر جديد يا ليت واحد من الشباب يترجمه وهذا رابط الخبر

http://biz.yahoo.com/prnews/050615/nyw091.html?.v=14

لاني ما قدرت الصق الخبر كله في الموضوع

Incode Executes Agreements for $10 Million in New Financing
Wednesday June 15, 10:39 am ET
Company Restructures Convertible Debentures Relating to Former Operations

MOUNT ARLINGTON, N.J., June 15 /PRNewswire-FirstCall/ -- Incode Technologies Corporation (the "Company") (OTC Bulletin Board: ICDT - News) today announced the restructuring of its various convertible debentures totalling approximately $800,000 and its execution of agreements with Cornell Capital Partners for $10 million in equity financing under a Standby Equity Distribution Agreement ("SEDA").
The restructured debentures relate to the Company's former operations. The Company expects that the restructuring will facilitate the Company's intended future refinancing of its equity-based convertible debentures with standard conventional credit in line with its intended acquisition of companies that strengthen the Incode's balance sheet.

Additionally, under the SEDA agreements, Cornell has committed to provide the Company with up to $10 million in equity financing to be drawn down over the term of the agreements at the Company's discretion. The Company may use the funds as it sees fit once a registration statement is filed by the Company and declared effective by the Securities and Exchange Commission ("SEC").

"We view Cornell's SEDA structure as an innovative, flexible and extremely effective means of managing Incode's cost of capital as we help Incode target and complete acquisitions that are accretive to earnings and strengthen its balance sheet," said Kevin Kreisler, chairman of the Company and the chairman and chief executive officer of GreenShift Corporation (OTC Bulletin Board: GSHF - News), a business development company that owns a 70% stake in the Company.

"The key to the SEDA structure is performance -- Incode has to execute in order for it to optimally manage its cost of capital in a manner that maximizes shareholder value," said Kreisler. "It is critical for Incode to deliver on its acquisition and technology development plans, and we have every intention of succeeding."

great-name

عضو نشط
جبت زبدة ترجمة الخبر من الاخوان الافاضل الله يجزاهم خير من منتدى تداول الاقتصادية وهو
الخبر يخص شركة ICDT لحصولها على تمويل من احد جهات التمويل

ولكن لان شركة GSHF

تمتلك حوالي 70% من شركة ICDT

تم ربط الخبر برمز الشركتين GSHF & ICDT

وارتفعت شركة icdt بعد صدور الخبر اكثر من 100%

أعلى