انا طحت طيحة الله يستر منها من سهم dal dal dal

rahaly

مستشار قانوني
افتتاح 2.54
شي جيد .. يعني منتظرين خبر بس يعطي امل بالابتعاد عن الافلاس ..
وسلامات يا الغالين

انشالله خير

رحالي

rahaly

مستشار قانوني
يا جماعة لا تبيعون السعر ماسك بين 2.55 و 2.54
يعني مو ممكن اتخاذ قرار الان

اكيد راح يطلع خبر .. وقتها تقرر تبيع او لأ ..
والله اعلم

بس خل قلبك قوي .. هذا سوق :)

تحياتي

رحالي

ابو رغوده

عضو نشط
بوحسين انا حطيت ستوب لوز 2.5 شرايك ياخووووووووي مع تحياتي ارحالي

hassn

عضو نشط
الله يسلمك يا رحالي شورتك وهداية الله ان شاء الله خير

ابو رغوده

عضو نشط
بو حسين مركبنا واحد يالنوخذه رحالي باذن الله سالمين :)

rahaly

مستشار قانوني
بو رغودة .. اسمحلي ستوب لوز 2.50 مو عدل يمكن ينزل لها ويصعد اذا بتحتاط .. 2.40 على الاقل لان صعب يوصلها وبنفس الوقت حماية للسهم

ابو رغوده

عضو نشط
رحالي اسمحلي اذا نزل 2.5 بعد الصفقات هذي راح فيها السهم

rahaly

مستشار قانوني
ابو رغوده قال:
بو حسين مركبنا واحد يالنوخذه رحالي باذن الله سالمين :)

انشالله ما كو الا الخير ..
ولو مو شاري نص الشركة كان عزمتكم بره عشان ما تشوفون الشاشة :D

بس لازم اتخذ قرار بسرعة ..
والقصة معتمدة على الاخبار فقط ..

وشلت الستوب لوز .. واذا طب السهم الخيار هو ماركت برايس :rolleyes:

hassn

عضو نشط
خبر جديد تحليل سريع يالربع

Market Pulse: JetBlue, Delta Air bounce back as airline stocks soften
Wednesday August 3, 9:56 am ET
By August Cole

SAN FRANCISCO (MarketWatch) -- Rebounding shares of JetBlue Airways rose 2 cents to $20.12 while Delta Air Lines added 2 cents to $2.55 in Wednesday morning trading. The pair had fallen during the prior session. Also moving higher were shares of Southwest Airlines , up 1.2% to $14.38. The Amex Airline Index fell 0.2% to 51.47 points.

rahaly

مستشار قانوني
الخبر ما فيه شي بس يقرر سعر السهم مع بعض اسهم نفس القطاع ..

بس التداول حذر جدا .. 2 سنت فرق الهاي واللو ..
الكل ناطر خبر ..
أكيد كل واحد حاط يده على زر ماركت برايس :d

ابو رغوده

عضو نشط
بوحسين اخوي انا اتخذت قراري والقرار لك الحين انا بعت السهم 2.53 ونعوض بسهم ثاني انشالله

زين العابدين

عضو نشط
أخبار عن تحسن طفيف في أسعار أسهم شركات الطيران...............والدلتا 2 سنت...............الله كريم..........وحسب ماقال الأخ الكريم أن كان السهم غير شرعي.........فيجب التخلص منه في أقرب فرصة...........

hassn

عضو نشط
وخبر جديد\

United Travel Newest UATP Merchant; Improves Customer Service with UATP Settlement Systems
Wednesday August 3, 10:00 am ET

WASHINGTON, Aug. 3 /PRNewswire/ -- United Travel is the newest UATP merchant to utilize UATP's Settlement System (USS), a low-cost, weekly settlement system, to improve customer service and lower distribution costs for all UATP transactions. United Travel became a UATP Merchant effective 14 July 2005.

(Logo: http://www.newscom.com/cgi-bin/prnh/20040318/UATPLOGO )

As a UATP Merchant, United will use USS specifically to track all service fees, net fares, and airfares charged on their clients' UATP account. Through UATP's Acquirer Network, United will receive detailed data that itemizes each element charged to a customer's UATP account.

"UATP allows United to lower distribution costs through low merchant service fees and continue our track record of excellent customer service," said David Simmons, president and Owner, United Travel. "By accepting UATP, United is able to deliver to the demands of our corporate client base and stay competitive in the corporate travel sector."

United Travel, a Northern California independent travel agency, has been under the same ownership for 25 years and serves both corporate and leisure clients. Visit uatp.com for more information.

About UATP

UATP accounts are accepted as a form of payment for corporate business travel by more than 200 airlines worldwide. UATP accounts are issued by these airlines: Aer Lingus, Air New Zealand, Alitalia, American Airlines (NYSE: AMR - News), Austrian Airlines, Continental Airlines (NYSE: CAL - News), Delta Air Lines (NYSE: DAL - News), Japan Airlines (Nasdaq: JALSY - News), Qantas Airways, Ltd., Scandinavian Airlines System, United Airlines (OTC Bulletin Board: UALAQ - News), US Airways (OTC Bulletin Board: UAIRQ.OB - News), and VARIG Brazilian Airlines. AirPlus International issues the UATP-based Company Account for: British Airways (NYSE: BAB - News), Lufthansa German Airlines, Northwest Airlines (Nasdaq: NWAC - News), Continental Airlines (NYSE: CAL - News).

CONTACT: Wendy L. Ward of UATP, +1-202-626-4077, or wward@uatp.com

rahaly

مستشار قانوني
ابو رغوده قال:
بوحسين اخوي انا اتخذت قراري والقرار لك الحين انا بعت السهم 2.53 ونعوض بسهم ثاني انشالله

افااااه .. برغودة !!
خفت من النزول؟؟ :D

بلاك مو شاري نص الشركة مثلنا والا ما كنت بعت :rolleyes:

الله يوفقك

زين العابدين

عضو نشط
ابو رغوده قال:

خيرا ما فعلت وعوضك الله خيرا منه...........فمن ترك شيئا لله عوضه الله خيرا منه.......

rahaly

مستشار قانوني
وهم يحطولنا خبر ما يصعد السهم ولا ينزله :)

بخصوص طريقة تسوية الحسابات والمطالبات !!

نبي خبر .. يا نبيع والا نمسك السهم !!

حبيبي حسن .. لا تبيع .. حط ستوب لوز على 2.40 او 2.45 ما اتوقع السهم يوصلها ..
واذا نزل عنها تكون طلعت ..
بس ما انصحك في البيع .. يمكن السهم يصعد اذا خبر زين ..
وعندك خيار ماركت برايس اذا طلع خبر مو زين

والله اعلم

ابو رغوده

عضو نشط
رحالي انا تابعت التداول اشوف اكثر الصفقات عالعرض ومايرتفع السهم متى بيرتفع اذا نص مليون صفقه وما ارتفع العرض متى بيرتفع والله مع اني خسران بس والله اتمنا انه يرتفع وتربحونمع تحياتي لحسان والاخوان بالتوفيق :)

أعلى