وينك يا صاحب المغاره

wasmi_6

عضو مميز
السلام عليكم
فاقدينك يا اخينا m&mوفاقدين توصياتك وتحليلك الاساسي الجيد
عندي سؤال الله لا يهينك بخصوص الموقع الذي مشترك معاهم في موضوع المغاره كم اشتراكهم؟لانني بصدد الاشتراك معاهم.

FreeTrader

عضو محترف
بويوسف الله لايهينك عطنا رابط الموضوع يمكن تكون عندنا فكره عنه نساعدك ... او يمكن نستفيد من الفكره

wasmi_6

عضو مميز

m&m

عضو محترف
اخوي wasmi_6
جزاكم الله خير على سوالكم عني ... الموقع ليس بغالي والنجاح والفشل وارد
الاشتراك موضح بالموقع دفع مقدم 3 شهور 49 دولار
دفع يدوي او كل شهر 9.95
والخيار الاخير دفع مقدم للسنه كلها $95
وتخفيض 20%

وكل عام والجميع بخير

wasmi_6

عضو مميز
بارك الله فيك اخوي
وياليت تحيي موضوع المغاره لانه فعلا تحليلك الاساسي جيد جدا مع وجود هذه التقارير في الموقع المذكور والبيع والشراء مسئوليه شخصيه لان بصراحه اللغه تعبانه هذا اذا كان في الوقت متسع لديكم .
ولك مني كل الشكر والتقدير

wasmi_6

عضو مميز
اخوي الفاضل m&m
سؤال بسيط عن الموقع المذكور اذا اشتركت وياهم يعطوني كل الهيستوري عشان اباعرف نسبة نجاح توصياتهم لاني اعتقد الهيستوري اللي حاطينه مو كل التوصيات .
اعتقد انك فهمتي وبارك الله فيك.
اخوك ابو يوسف

khalid592

عضو نشط
الموقع اقل من عادي وكل توصياته اسهم اقل من دولارين

wasmi_6

عضو مميز
اخوي خالد حياك الله وعفوا شلون عرفت ان هذا الموقع اقل من عادي اللي اعرفه ان الموقع يعطيك اسهم صح انها رخيصه وليست بني مالها بيانات او معلومات يعطيك اسهم اساسيا جيده .
عموما نحن في انتظارm&m
اخوكم ابو يوسف

khalid592

عضو نشط
October 21, 2005 8:42 am (CST)

A-Z Morning Report

One day after the U.S. equity markets staged a major rally, Wall Street exhibited its other side yesterday - neurosis, as the equity indices all lost most if not all of the ground gained during Wednesday's session. The Dow Jones Industrials led the way, plummeting over 133 points, completely wiping out all of Wednesday's gains and then some, closing at 10,281 and change. Meanwhile, the Nasdaq Composite did hold onto some of the previous session's gains, dropping just over 23 points to end at 2,068.11 and the small cap Russell 2000 fell 10 3/4 points to finish at 627.54. It looks like we're getting a small bounce however in early trading this morning as internet powerhouse Google came out with better than expected earnings after the closing bell yesterday, blowing away revenue estimates which topped $1 billion in the quarter for the first time ever. Let's see if we can build on this good news...

Stocks to watch:

WSTL - while our highlighted stock of the day from yesterday's report, Electro Energy Inc (EEEI), gained over 75% on an intraday basis yesterday before settling back to close with a gain of just under 50% on the session, Westell Technologies (WSTL) had a less impressive performance, gaining just under 6% to close at $4.28 after hitting an intraday high of $4.50. Still, not bad considering the overall miserable market environment both stocks in which both stocks were trading. A closer look at the near term techncials however, suggests that shares of WSTL could be headed significantly higher over the next few weeks, so we thought it worth our while to examine it a little closer this morning. The Company just announced third quarter earnings on Wednesday which came in at about what analysts were expecting, so we got a small bump yesterday. Westell is profitable, earning $0.57 per share over the past year and yesterday's close at $4.28 isn't far from the stock's 52 week low of $3.56 and well off it's 52 week high of $7.86, making the risk level low for this stock and the upside potential much higher.

Westell Technologies, Inc., a holding company, engages primarily in the design, manufacture, and distribution of telecommunications equipment. It produces customer networking equipment (CNE) and network service access (NSA) product lines. The CNE product line includes broadband and digital subscriber line technology products that enable the transport of data over the local loop. These products enable telecommunications companies to provide broadband services over existing copper infrastructure. The company’s broadband products also enable residential, small business, and small office home office users to network multiple computers, telephones, and other devices to access the Internet.

The NSA product line consists of manageable and nonmanageable T1 transmission equipment, associated mountings, and special service plugs for the legacy copper telephone network. Westell, through Conference Plus, Inc., provides audio, video, and Web conferencing services to businesses and individuals. The company sells its products through domestic field sales organization and selected distributors to regional bell operating companies within the United States, as well as to various other entities, including public telephone administrations located outside the United States, independent local exchange carriers, competitive local exchange carriers, inter-exchange carriers, Internet service providers, and business enterprises. Westell also markets its products in Canada and Europe. The company was founded in 1980 and is headquartered in Aurora, Illinois.

A quick look at the stock's near term technicals shows some very decent upside potential from a chart perspective. Yesterday's move was clearly a break out (to the upside) from a narrow trading range roughly between the $3.50 to $4.00 level that has been in place for nearly three months. Prior to that, the stock fell precipitously gapping lower from the $6.50 area down to the $5.00 level back in late July of this year - a gap that the market has yet to attempt to even partially fill. Remember, the market hates a vacuum and at least a partial fill of that gap is probably imminent, maybe in the very near future.

After some huge distribution in money flow that accompanied that drop in the stock's price in late July, money flow has been anemic. However, we have seen the first signs of real accumulation over the past few sessions, something we haven't seen in this stock in several months. Additionally, yesterday's closing price of $4.28 put the stock squarely above the high end of our set Bollinger Band parameters, suggesting further upside movement is likely over the next few sessions. Prior to that breakout, the Bollinger Bands had narrowed significantly as well, a signal that usually portends a break out is imminent (either to the upside or downside and in this case it appears to be to the upside).

Our MACD indicators have also been trending sharply higher since early August of this year and the uptrend is significant enough to have created a huge divergence between these indicators and the stock's actual price action over the same time frame. In the stock's near term relative strength indicators, we've also seen a gradual, but steady rise from oversold levels to mid range with decent upside still intact before threatening an overbought situation. Finally, Westell's shorter term stochastics are approaching near term overbought status and yesterday's move higher did create a small gap up on the price chart, which leads us to believe that a retreat back to near the $4.00 level is quite possible over the next few sessions and may be a better entry point for a short term trade than yesterday's closing price of $4.28. Translation - a 'buy on the dip' strategy may be the way to go here. As a result, we're making Westell our first spec play of the day (below) this morning and reiterating our listed buy / sell range.

Spec Plays:

WSTL - Buy Range - $4.00 to $4.50 (risk to a break below the $3.50 area). Sell Range - $6.50 to $7.00. Previous close - $4.28.

CCUR - Buy Range - $1.50 to $1.75 (risk to a break below the $1.33 area). Sell Range - $2.50 to $3.00. Previous close - $1.64.

khalid592

عضو نشط
انا الموقع ما عجبني بصراحه عموما انا متابع لتوصياتهم لاني اشتركت شهر وراح انزل توصياتهم اول باول ما يحتاج تشترك :)

khalid592

عضو نشط
بعدين انا ماكنت ابي انزل توصياتهم بس نزلته عشانك ياوسمي والله مو عشان شي اخاف يوصون على سهم ويخسر ويدش واحد فيه من الاخوان المبتدئين واكون انا سبب لخسارته فياشباب ارجوكم لا تاخذون السهم الا عن قناعه والشراء مسئوليه شخصيه

khalid592

عضو نشط
الشركه الاولى تكنولوجيه وارباحها احسن من ارباح السنه اللي فاتت طبعا انا ارفقت الشارت حلو عجبني على الويكلي .. يعني لازم تنطر اذا بتدش فيها ..

الشراء بالسعر الحالي 4.37

الهدف الاول 4.90

الهدف الثاني 6.50

وهذا الشارت

الملفات المرفقه:

الحجم: 36.1 KB   المشاهدات: 152

khalid592

عضو نشط
الشارت السابق كان على الدايلي ...

والسهم فنيا روعه :)

وهذا شارت الويكلي الذي يطابق شارت الدايلي بالباترن

الملفات المرفقه:

الحجم: 21.4 KB   المشاهدات: 166

m&m

عضو محترف
اخوي وسمي

تقدر تطلب منهم الهستريكال مالهم على البريد الألكتروني ما ادري يعطونك ام لا؟
طبعا مافيه غير الاسهم التي تحت عنوان بيرفومس اي الاداء ومثل ما شفت كلها نسب مرتفعه

الاختيار من وجهة نظري المحك الرئيسي

المعدل لكل يوم 2 سهم *5 ايام *3 اسابيع =30 سهم
فقط مطلوب واحد بعناية جدا جدا احسبها 6 فقط تختارهم بعناية جدا جدا

في السنه العائد فقط 50%
%300 سنويا

اكرر الاختيار
والموقع بني ستوك تحت 5 دولار فقط ومتخص فيه على العموم الموقع يضع الستوب لوز يحد من خسارة المشتري

اخوي خالد اذا الموقع ما عجبك ابد ليه اشتركت وياهم عل الاقل افضل من بعض المواقع هذا فيه عيوب وسلبيات وايجابيات ولو ندرس نقاط الستوب لوز بنعرف على اي باترين يرسم ويحدد
طبعا انا مالي بالفني اعتمادي على اساسيات الشركة بقدر معلوماتي
والموضوع بيدك لو تبغى تدرس الموقع بشكل احترافي
اقل شيء والاخ وسمي لا استطيع احيي الموضوع من جهتين والاهم ان الموقع باشتراك وان كان امريكي يبقى له حقوق فكريه ولا يجوز نشرها بشكل مستمر

اقتراح
يقدر الشخص يحدد نسبه معينه ويطلع ليس المهم اهدافهم تصيب وهذا اقتراح ليس الا

khalid592

عضو نشط
اخي ام اند ام الكريم

انا اشترك في بعض مواقع التوصيات لانتقاء اسهم معينه اذا عجبني الشارت ادش فيه .. مع العلم اني لا انصح بمواقع التوصيات وهذا راي اغلبيه الشباب وانا يوم قلت عن الموقع مو شي اقصد فيه انه يعطي توصيات بني ستوك اقل من خمسه دولار عاليه المخاطر هذي نقطه

النقطه الثانيه انا والله العظيم ماكنت ابكتب اي سهم من موقع التوصيات حفاظا على الاخوان من الاسهم ماحب اكون سبب بخساره اي احد

اما من ناحيه الحقوق الفكريه اعتقد انه الشباب يستاهلون كل خير وانه اي واحد بهالمنتدى عندي اهم من راعي الموقع بنفسه ..

بعدين انا اخترت الموقع بناء على موضوعك على بابا والاربعين حرامي وانت بنفسك كنت تكتب عن الاسهم اللي موصين عليها المنتدى

wasmi_6

عضو مميز
بارك الله فيكم يا اخوان وجزاكم الله خير فانا اعذر اخونا m&m من ناحيه شرعيه لانها يراها حقوق فكريه .واحيي اخي الفاضل خالد على ابداء رايه لكن المساله بصراحه تتعلق بنسبة نجاح توصياتهم فالامر ببساطه انهم في الشهر يذكرون 30 سهم واذا فلترنا هذا العدد فنيا وطلع 10-15 ووزعنا المحفظه عليها هل نخرج بربح ام لا هذا السؤال؟
اذا كان نسبة نجاح توصياتهم فرضا 60 -70% فهذه نسبه ممتازه للغايه وخاصة ان الامر يتعلق بالتحليل الاساسي الذي دائما يسبق التحليل الفني اي تابع له وليس متبوعا .
وانشالله ليس في الامر خلاف .
اخوكم ابو يوسف

khalid592

عضو نشط
اخي العزيز وسمي ...

صبحك الله بالخير احب اشكر على التحيه والله يرزقك الرزق الحلال من حيث لا تحتسب ..

في البدايه تفضل الاخ ام اند ام مشكورا بشرح وافي عن الموقع وهو من اكتشفه ومن باب الفضول والاطلاع على كل ماهو جديد في الاسهم اشترك انا بالموقع لحبي لاكتشاف كل ماهو جديد في الاستراتيجيات المتبعه من موقع التوصيات ..

طبعا اهم لهم استراتيجيه وفلاتر معينه اجهلها ..

صحيح ان اسهمهم جيده اساسيا نوعا ما .. وهذا ليس بجديد لانه اغلبيه مواقع التوصيات اسمهمها جيد اساسيا وافضلهم بيتر ليدز ...

ولكن الموقع اغلب توصياته على الاسهم المنهاره من اسعار عاليه يعني يعطي توصيه على سهم كان ب 15 وصار بدولار ونص ..

انا ماحب الاسهم اللي مثل هذه لانها اساسا منهاره سواء بخبر سيئ او مشكله هبطت بسعر السهم من القمه الى القاع وغالبا هذه النووعيات من الاسهم يبيلها طولت بال على ماترجع مثل قبل او لا والاغلبيه لا ترجع ..

ممكن اكون مخطئا وممكن اكون على صواب والله اعلم ..

عموما انا ماراح اكتب ولا توصيه على اسهمهم لاني ارى الاخوان معارضين فكره نشر التوصيه حفاظا على الحقوق الفكريه ولا يزعلون الشباب بس والله انا ماحطيتها الا للاستفاده والاطلاع ..

عموما الموقع للحين بنظري اقل من عادي وانا مامدح الموقع لك واغشك فيه لا تتسرع واذا انت عندك نيه اشترك فيه انا اشوف اشتراكه رمزي وشوف الهيستوري بعينك ..

عموما غالبيه الاسهم المميزه بتوصياتهم كانت سنه 99 وسنه 2000

وانت تعرف انه السوق هذاك الوقت كان منتعش واب ترند واي سهم تدش فيه تكسب منه ..

وتحياتي

أعلى