Arss.pk هذا السهم المكسب فيه ان شاء الله من 200-300 بالمئة خلال اسبوع

ksa2005

عضو نشط
تاريخ التوصية الاحد 15-10-2006
سهم ARSS.PK
اغلاق الجمعة 4.10
الهدف خلال اسبوع _ 8 دولار
شركة بترولية غاز
متوقع خبر قوى لشركة يوم الاثنين

drkam2

عضو نشط
تاريخ التوصية الاحد 15-10-2006
سهم ARSS.PK
اغلاق الجمعة 4.10
الهدف خلال اسبوع _ 8 دولار
شركة بترولية غاز
متوقع خبر قوى لشركة يوم الاثنين

شرينا والرزق على الله

drkam2

عضو نشط
last 4.35

ارتفاع 6% ومعظم الصفقات كانت شراء

نتابع غدا

spageti

عضو نشط
يا جماعة الخير شنو السالفة السهم وصل 3.00

ومحد رد علينا ....... !!!

WILD NASS

عضو نشط
خلص الاسبوع والسهم الي وصيت فيه 2.05 دولار.
للأسف الشديد أني اول مرة في حياتي أدخل اسهم واخترت توصيتك من بين كل التوصيات. لا وبعد بكل المبلغ ليش ما أدري.
كان فيني السكر وتوصيتك جابت لي الضغط.
بس لو على الاقل قلت نطلع من التوصية عشان خبر الصفقة ما صار أحسن.
و أنا شفت ناس أمثال (تريلليوني) الله يخليهم للمنتدى توصياتهم ما شاء الله ناجحه.

fantastic

عضو نشط
للأسف الشديد أني اول مرة في حياتي أدخل اسهم واخترت توصيتك من بين كل التوصيات. لا وبعد بكل المبلغ ليش ما أدري.
و أنا شفت ناس أمثال بوناصرر الله يخليهم للمنتدى توصياتهم ما شاء الله ناجحه.

الله يعوضك باللي احسن منها يا رب

لكن عزيزي انا والله ما اعرف كاتب التوصية هذي ولا اذكر اني قرأت له اي مقال او توصيه غير هذي لكن يا عزيزي هو قال ان فيه خبر متوقع ولا قال اكيد هذا اولا وثاني شغله التوصيه سواء نجحت او فشلت هي مجرد توصية لا غير وليست امر شراء يعني انت اللي شريت وانت اللي قرأت وانت اتخذت القرار فلا تلوم غير نفسك عزيزي الكريم
وتقبل تحياتي عزيزي

WILD NASS

عضو نشط
الله يعوضك باللي احسن منها يا رب

لكن عزيزي انا والله ما اعرف كاتب التوصية هذي ولا اذكر اني قرأت له اي مقال او توصيه غير هذي لكن يا عزيزي هو قال ان فيه خبر متوقع ولا قال اكيد هذا اولا وثاني شغله التوصيه سواء نجحت او فشلت هي مجرد توصية لا غير وليست امر شراء يعني انت اللي شريت وانت اللي قرأت وانت اتخذت القرار فلا تلوم غير نفسك عزيزي الكريم
وتقبل تحياتي عزيزي

كلامك صح وأعذرني على الاسلوب وفي النهاية هي مجرد توصية وليست أمر وأنا اتحمل المسئولية، والعوض على الله، بس قصدي لو تكرم صاحب التوصية وتابعها معانا أو نصح بالخروج وبعدم نجاحها لكان افضل.
وشكرا على المداخلة.

fantastic

عضو نشط
كلامك صح وأعذرني على الاسلوب وفي النهاية هي مجرد توصية وليست أمر وأنا اتحمل المسئولية، والعوض على الله، بس قصدي لو تكرم صاحب التوصية وتابعها معانا أو نصح بالخروج وبعدم نجاحها لكان افضل.
وشكرا على المداخلة.

العفو عزيزي وهذا واجب الأخو على أخوه التنبيه :)

وإن شاء الله ربي يعوضك ويعطيك على قد نيتك :)

انت اكثر من الدعاء والأخذ بالأسباب وتأكد أن الله لا يضيع اجر من احسن عملا

وبالتوفيق للجميع

drkam2

عضو نشط
و أنا شفت ناس أمثال (تريلليوني) الله يخليهم للمنتدى توصياتهم ما شاء الله ناجحه.

وأنا بعد مثلك

ولكن إن شاء الله تكون نية الموصي طيبة ونحسبه كذلك

للعلم السهم نزل عليه ثلاث أخبار بالفعل يوما 19 و 20 أكتوبر وجميعها جيدة.

وترى السهم ينقز في الطلوع والنزول وبما أنه من Pink Sheets فخطورة المضاربة فيه عالية وكذلك يتفاعل مع أخباره بشكل قوي ..

لكن للأسف السهم لم يتفاعل مع الخبر بل على العكس نزل بقوة .. قد نرى تحرك ايجابي الأسبوع المقبل.

وهذه أخبار الشركة :

Amerossi EC Inc. Enters Early Discussions in Greenland
10/20/2006 16:00
BANGKOK, THAILAND -- (MARKET WIRE) -- 10/20/06 -- Amerossi EC Inc. (PINKSHEETS: ARSS), which specializes in oil and gas and precious metals exploration and drilling, announced today that it has entered into discussions with potential partners in Greenland with respect to drilling and exploration programs.

"Greenland is one of the great undiscovered territories in the world where both oil, gas and precious metals have the ability to be found in vast quantities," said Nimit Tkongsonborn, Chairman. "The challenge with Greenland as everybody knows is the environmental and weather conditions that surround the largest ice mass in the world. We are cautiously optimistic about the prospects in that vast wasteland, but early indications are that Greenland could be another major resource center for the world to draw upon for its needs into the next century."

+++++++++++++++++++++++++++++++++++

Amerossi EC Inc. Announces Initial Marketing of Drilling Program
10/19/2006 17:00
BANGKOK, THAILAND -- (MARKET WIRE) -- 10/19/06 -- Amerossi EC Inc. (PINKSHEETS: ARSS), which specializes in oil and gas exploration and drilling, announced today the initial marketing of their Drilling Program has generated fifteen (15) new drilling contracts within the past week. The Drilling Programs will commence during the first quarter or second quarter of 2007. The Drilling Division of Amerossi anticipates obtaining additional commitments over the next several weeks sufficient to exceed eighty-percent (80%) of their currently available drilling rigs.

"These contracts are the first steps toward establishing Amerossi Drilling as a viable entity within the oil and gas development arena," said Nimit Tkongsonborn, Chairman. "We are very pleased at the receptivity of several independent oil companies to our program. We appreciate having the opportunity to work with these companies and to bring additional reserves on-line."

+++++++++++++++++++++++++++++++++

Amerossi EC Inc. Signs Agreement With Denver Gardner Investment Inc.
10/19/2006 16:00
BANGKOK, THAILAND -- (MARKET WIRE) -- 10/19/06 -- Amerossi EC Inc. (PINKSHEETS: ARSS) today announced the signing of an agreement with Denver Gardner Investment Inc. to act as its investment consultant and adviser in connection with Amerossi's business activities and related matters in the Asia.

"We are pleased to have signed this Agreement with Amerossi," commented Paul Joseph, President of Denver Gardner. "We believe this is an exciting opportunity for Amerossi at a time when resource assets in Asia, along with strategic relationships, are extremely valuable. Denver Gardner will provide the required involvement to assist Amerossi in Asia both financially and strategically."

"We are optimistic that Amerossi's aggressive plan in China to develop its portfolio of resource interests will benefit from Denver Gardner's relationships and funding capabilities," commented Nimit Khongsonborn, President and Chief Executive Officer of Amerossi. "We'll review all opportunities presented to us by our strategic partners with the objective to begin monetizing assets in Asia and maximizing shareholder value."

The scope of work to be conducted by Denver Gardner will include representing and advising Amerossi on its business activities and other related matters in Asia including (a) conducting due diligence with respect to potential target companies and cooperative Asian partners; (b) providing related advice on procedures involved with merger and or acquisition targets; (c) assisting in drafting, reviewing, commenting on and negotiating any related agreements/documents; and (d) providing ongoing Asian regulatory advice with respect to Amerossi's investments and business in Asia.

Denver Gardner Investment Inc. is a premier, full-service venture capital, mergers and acquisitions and consulting firm with recognized energy, mining, foreign direct investment, M&A, and finance departments.

WILD NASS

عضو نشط
السلام عليكم
يا جماعة الخير أش رايكم نبيع السهم بخسارة أو ننتضر على أمل أن يرجع إلى سعر التوصية الذي اشترينا به.
وشكرا

WILD NASS

عضو نشط
تم البيع بخسارة ( 2.3 ) وأتمنى من الله القدير أن يعوض من قام بشراء هاذا السهم.

al7bebe

عضو نشط
عزيزي Wild Nass

السوق خساره ومربح
اذا تحب اسهم البني انتبه الي مواضيع :-
الشعثاني ( محلل اقتصادي وشارت واستشاره باوامر سعر التوقف والخروج والشراء والبيع لكل الاسهم )
قرقش ( قناص اسهم البنك شيت والبني ومحلل اقتصادي )
ريل مان ( قناص اسهم البني Ob )
-----------

WILD NASS

عضو نشط
جزاك الله الف خير الاخ al7bebe على هذه النصيحة.:)

خلك شقردي

عضو نشط
الله المستعان
هذي نهاية البني
وصلي ايميل اليوم ينصح بنفس السهم ARSS.PK
وسعره اليوم 0.55 :eek:
مع اني مو مشترك معاهم بأي قائمة بريدية..
وما ادري من وين حصلوا ايميلي
المهم.. الجماعة يوصون بطريقة (لحق ما تلحق).. وعلشان الكذبة تصير مقنعة
يقولون: توقعات وول ستريت :confused: تقول راح يوصل لكذا دبل!!

الطامة مو بالتوصية!!
لكن في نفس الايميل... حاطيين اعلانات اباحية.. :eek:
يعني بالحالتين هم ربحانين وأنا الخسران...
يا إما اشتري سهمهم واخسر... أو اروح لمواقعهم.. وهم اخسر !!!

صدق من قال... Pink Sheets سوق النصابين :cool:
وهم نفس الدجاليين.. يخلطون الصج بألف كذبة

أعلى