مسرح منزلى Harman/Kardon

الحالة
موضوع مغلق

ahmedhady

عضو نشط
فيه HDMI Output ?
Watts ?
Fiber optics ?
Model number
Model Year

تحياتي لك

الرجاء الأستفسار على هذه الأجابات لكي أقيم لك الجهاز

أخى العزيز الجهاز به optical input
بخصوص الوات اعتقد والله اعلم انه 50 watt per channel
model number لا اعلم هو اسمه (AVR 135

man7os

عضو نشط
انا اسحب سومتي والسبب: وجودي لنفس الجهاز بالضبط Harman/Kardon 135 بسعر اقل بكثير من المبلغ الي ينص عليه الموضوع (340 دينار). وعليك بالعافية في البيعه

ahmedhady

عضو نشط
انا اسحب سومتي والسبب: وجودي لنفس الجهاز بالضبط Harman/Kardon 135 بسعر اقل بكثير من المبلغ الي ينص عليه الموضوع (340 دينار). وعليك بالعافية في البيعه

اخى العزيز مافى مشكله
بس انا ماقلت ان الجهاز سعره الآن 340!!!
انا قلت ان سعره وقت ماشتؤيته كان 340
وياريت تخبرنا وين لقيت الجهاز وبكم

Muthana83

موقوف
يا اخي احمد

الجهاز انت شاريه من الاندلس (( بدون كروتون )) فيا اخي ليش تطلب سعر غالي فيه !!!!

ليس القصد اني انزل من مستوى بضاعتك حاشى لله ولكن القصد انو تقول شاريه بــ 340 وانو فاتورته ضاعت وبعدين ما بعرف شو ؟؟

بس عشان الحلال والحرام شفت نفسه في الاندلس بدون الكروتون بــ 79 دينار وبدون الدي في دي بس سماعات ج ب إل

اعتقد ان الجهاز يسوى يا شباب

ياريت يكون التعامل بشفافيه اكبر

وشكرا ً

Latino

عضو نشط
لاحول ولاقوة الا بالله

ahmedhady

عضو نشط
يا اخي احمد

الجهاز انت شاريه من الاندلس (( بدون كروتون )) فيا اخي ليش تطلب سعر غالي فيه !!!!

ليس القصد اني انزل من مستوى بضاعتك حاشى لله ولكن القصد انو تقول شاريه بــ 340 وانو فاتورته ضاعت وبعدين ما بعرف شو ؟؟

بس عشان الحلال والحرام شفت نفسه في الاندلس بدون الكروتون بــ 79 دينار وبدون الدي في دي بس سماعات ج ب إل

اعتقد ان الجهاز يسوى يا شباب

ياريت يكون التعامل بشفافيه اكبر

وشكرا ً

أخى العزيز muthana 83

ارجو التروى قبل اصدار الأحكام على الآخرين

اولا انا مش شاري الجهاز بدون كرتون!!!! انا قلت فى الاعلان انه معاه الكرتون بكل كتالوجاته ووصلات الجهاز كامله مع الريموت حتى الفيبر والأكياس لازالت عندى

ثانيا بخصوص انه فاتورته ضاعت هذه حقيقة لأن فعلا فاتورته ضاعت يا أخى الفاضل ولو عندى اي نيه للماطله ماكنت قلت بنفسي انى شاريه من الأندلس !!! والأندلس معروفه وأى حد يقدر يتصل عليهم ورقمهم 4716612
مشاركاتى فى المنتدى الحمد لله واضحه ولا يوجد بها اى تدليس او غش والعياذ بالله

بخصوص اللى شفته فى الأندلس وبتقول نفسه يا أخ muthana هو مش نفسه ابدا لأن الموديل ده مش موجود تانى لأن نزل الأحدث منه وسماعات سوداء مش سيلفر

وانا ماطلبت فى سعر غالى ولا طلبت اى سعر انا قلت انه على السوم والسعر اللى بيجيبه ببيعه بيه !!!
بخصوص ان ثمن الجهاز 340 هذه حقيقة يا مثنى لكن الجهاز مش موجود فى الاسواق الان لأن نزل الأحدث

فى نهاية كلامك قلت اعتقد ان الجهاز يسوى يا شباب بس انا مافهمت
اعتقد ان قصدك ان الجهاز ما يسوى لأن مش معقول بعد ما كتبته تقول انه يسوى !! ولا انا غلطان :)

على كل حال اشكرك على مشاركتك

ahmedhady

عضو نشط

أخ man7oos
يعنى ما خبرتنا وين لقيت الجهاز بأقل من 340 بكثير ؟؟؟!!!
فى انتظار ردك

Muthana83

موقوف
أخى العزيز muthana 83

ارجو التروى قبل اصدار الأحكام على الآخرين

اولا انا مش شاري الجهاز بدون كرتون!!!! انا قلت فى الاعلان انه معاه الكرتون بكل كتالوجاته ووصلات الجهاز كامله مع الريموت حتى الفيبر والأكياس لازالت عندى

ثانيا بخصوص انه فاتورته ضاعت هذه حقيقة لأن فعلا فاتورته ضاعت يا أخى الفاضل ولو عندى اي نيه للماطله ماكنت قلت بنفسي انى شاريه من الأندلس !!! والأندلس معروفه وأى حد يقدر يتصل عليهم ورقمهم 4716612
مشاركاتى فى المنتدى الحمد لله واضحه ولا يوجد بها اى تدليس او غش والعياذ بالله

بخصوص اللى شفته فى الأندلس وبتقول نفسه يا أخ muthana هو مش نفسه ابدا لأن الموديل ده مش موجود تانى لأن نزل الأحدث منه وسماعات سوداء مش سيلفر

وانا ماطلبت فى سعر غالى ولا طلبت اى سعر انا قلت انه على السوم والسعر اللى بيجيبه ببيعه بيه !!!
بخصوص ان ثمن الجهاز 340 هذه حقيقة يا مثنى لكن الجهاز مش موجود فى الاسواق الان لأن نزل الأحدث

فى نهاية كلامك قلت اعتقد ان الجهاز يسوى يا شباب بس انا مافهمت
اعتقد ان قصدك ان الجهاز ما يسوى لأن مش معقول بعد ما كتبته تقول انه يسوى !! ولا انا غلطان :)

على كل حال اشكرك على مشاركتك

أهلين اخي العزيز

ارجو العذر لو كنت اخطأت في حقك

ولكن قلت لك ان الجهاز يسوى لانه فعلا ً يسوى :) لان الي شفته في الاندلس كان كمان بالكرتون وجي بي إل ولكن بدون الدي في دي هارمان عشان هيك قلت انه يسوى :)

وشكرا ً لك

ahmedhady

عضو نشط
شاكر مشاركتك أخى مثنى ولا تعتذر من شئ لا يوجد خطأ ولا شئ والحمد لله
ماتنساش تعزمنا على فرحك بالصيف ان شاء الله

malek

عضو نشط
بدون فاتوره = بدون كفاله = صفر

اخوي شلون مستعمل شهرين وتقول شاريه جديد ما فيه كفاله يعني مستعمل من قبل عند غيرك معاك فاتورة الشراء بسعره وين ينباع بهالسعر مشكور

بدون فاتوره ، لوحاب راعيه يشتغل صح يأخذ الرقم السيريل ويراجع الوكيل وأهم يطلعون له بدل فاقد عن الفاتوره من خلال السيريل نمبر .
وهذه أبسط الأمور ، لكن واحد يقول لك الفاتوره ضايعه ومو ضايعه ، يكون مو حاب يجبيب الفاتوره ويريح راسه من هالسالفه ، لأن الأجهزة الألكترونية من غير كفاله = صفر . لاقدر الله بحالة الخراب بتدفع من جيبك .
ريح رأسك وقول بيع مستعمل من غير كفاله وحط سعرك .
وحبيت أوضح فقط

ahmedhady

عضو نشط
بدون فاتوره ، لوحاب راعيه يشتغل صح يأخذ الرقم السيريل ويراجع الوكيل وأهم يطلعون له بدل فاقد عن الفاتوره من خلال السيريل نمبر .
وهذه أبسط الأمور ، لكن واحد يقول لك الفاتوره ضايعه ومو ضايعه ، يكون مو حاب يجبيب الفاتوره ويريح راسه من هالسالفه ، لأن الأجهزة الألكترونية من غير كفاله = صفر . لاقدر الله بحالة الخراب بتدفع من جيبك .
ريح رأسك وقول بيع مستعمل من غير كفاله وحط سعرك .
وحبيت أوضح فقط

اخى العزيز شكرا على توضيحك لكن راجع الموضوع من بدايته ستجد هذه العباره يمكن تفيدك قليلا حتى تلم بأبعاد الموضوع ويكون توضيحك على أساس

(((اشكرك اخى على التوضيح واتصلت فعلا بالشركة للتأكد من موضوع الكفالة وقالوا ان الكفاله كانت مدتها شهر لأن شاريه وقت التخفيض)))

malek

عضو نشط
شكرا لك

اخى العزيز شكرا على توضيحك لكن راجع الموضوع من بدايته ستجد هذه العباره يمكن تفيدك قليلا حتى تلم بأبعاد الموضوع ويكون توضيحك على أساس

(((اشكرك اخى على التوضيح واتصلت فعلا بالشركة للتأكد من موضوع الكفالة وقالوا ان الكفاله كانت مدتها شهر لأن شاريه وقت التخفيض)))

مشكور ، وبالتوفيق

الحالة
موضوع مغلق
أعلى