يامحللين في خبر نازل على سهم ال cytp الرجاء افيدونا

hassn

عضو نشط
السلام عليكم شنو الخبر اللي نزل امس على هذا السهم الرجاء الافادهVISTA, Calif., Jan. 29 /PRNewswire-FirstCall/ -- Cybertel Communications Corporation (OTC Bulletin Board: CYTP - News) announced today that its board of directors and management team are taking the company in a new direction.

"The telecom sector has been a very rough sector to be involved in the past four years," said President & CEO, Richard Mangiarelli. "It is very competitive and will get more so in the future as WorldCom and Global Crossing emerge from bankruptcy, leaving billions of dollars of debt behind and begin to fight for market share. They will totally commoditize the long distance industry and force margins to shrink dramatically. Cybertel's Board has concluded that the company needs more than its involvement in telecommunications to be successful. Therefore, Cybertel will begin to acquire companies outside of telecom and change its method of operation for its telecom business."

Cybertel has targeted several acquisition candidates and has begun discussions with some of the candidates. The company plans to acquire several companies over the next two years, consolidate management and grow the companies into leaders of their respective industries.

About Cybertel

Cybertel is a fully integrated telecommunications service provider that supplies a wide range of telecommunications services. The company can offer highly competitive rates to its residential customers on long-distance, personal 1-800 numbers, and calling cards. For businesses, Cybertel offers a wide variety of value-added services.

Cybertel is in the process of changing its business model and is planning to make acquisitions of profitable companies, centralizing management and grooming the acquired companies to become public entities.

For more information contact Cybertel at 760-599-0265 or via e-mail at info@cybertelcorp.com .

Safe Harbor Statement under the Private Securities Litigation Reform Act of 1995: The statements which are not historical facts contained in this advertisement are forward-looking statements that involve certain risks and uncertainties including, but not limited to, risks associated with the uncertainty of future financial results, additional financing requirements, development of new products, governmental approval processes, the impact of competitive products or pricing, technological changes, the effect of economic conditions and other uncertainties detailed in the Company's filings with the Securities and Exchange Commission.

hassn

عضو نشط
وينكم يا شباب انا موقع ترجم مو راضي يترجم لي رجاء ابي الافاده شنو فيه هالخبر

hassn

عضو نشط
ها وين الشباب انا شريت بهالسهم وعلى الله ان شاء الله اتكون عيديه حلوة وكل عام وانتم بخير :)

ممدوح

عضو محترف
اذا انت شريت اليوم فاقدم لك تهاني مسبقا ان شاء الله

الشامري

عضو محترف
هلا hassn
شفت موضوعك بس ما قدرت ارد عليك لاني ما فهمت الخبر عدل كل اللي فهمته ان الخبر فيه جانبين جانب غامض وجانب (نوعا ما) حسن.

الجانب الغامض واللي اظن انه سبب الهبوط في السعر هة ابداء الشركه نيتها بتغير نشاطها والله العالم شراح يؤدي له هذا التغيير لذلك انا اعتبره غامض .
اما الجانب الآخر فهو التصريح الناص على ان الشركه عازمه على الاستفاده من هذا التغيير (على حسب فهمي للخبر).
والله المستعان
عموما سامحني على هذا الرد القاصر واتمنى ممن هم اخبر مني انهم يفيدونك في هذا الموضوع .

دام شريت فيه انشالله يرتفع ;)

hassn

عضو نشط
شكرا لكم جميعا وعيدكم مبارك وان شاء الله ينعاد علينا جميعا بصحه وعافيه وشكرا لكم واتمني لكم الرزق والصحةو الستر

hassn

عضو نشط
اخوي ممدوح ولا ايهونون الشباب كم توقعك لهذا السهم ؟

hassn

عضو نشط
ها يا محللين وين رايح بأذن الله يصل هالسهم

الشامري

عضو محترف
وانت بخير وصحه وسلامه
اخوي hassn

للتو اكتشفت ان سهمك غير شرعي وذللك لعدم اجتيازه فلتر ابو هاني
اذا كان فيه اي لبس فارجو من الاخوان التوضيح .
ولكم كل الشكر .

hassn

عضو نشط
السلام عليكم اخوي الشامري هذه شركه اتصالاات والله اعلم نرجو من له خبرة ان يدلنا ولكم الشكر

hassn

عضو نشط
اخوي الشامري هالمرة بأذن الله اعوض خسارتي بسهم ال ivoc بهذا السهم تخيل يوصل ال0.0099 انصير انا وانت من الاغنياء ولا اشرايك:D :D

الشامري

عضو محترف
شغل عدل بعد مايبيله العمرة وجزر الكاريبي :D

الشامري

عضو محترف
يا hassn
cytp قاعد يبني فوليوم قوي شسالفته هل هو غير شرعي ولا الموضوع فيه لبس ؟

hassn

عضو نشط
والله يالشامري اللله يستر نزل لحد الان الى ال0.0027 اللله يستر من الجايات شنو رأيك رايح يرتفع هذا السهم كان 0.0068 قبل اقل من شهر شنو رايك

الشامري

عضو محترف
والله اذا كسر هالنقطه تحت........... الله يستر لانها بتكون كسرة قويه في ظني بس الاهم شرعيته هذا اللي انا احاتيه مع اني ما شريت فيه بس انا مهتم فيه .
وانشالله خير الاخ ممدوح كلامه مطمئن ولا شرايك؟

hassn

عضو نشط
على رايك انا مطمئن ان الله سبحانه لا ايخسر بهالسهم بس انت اللي خوفتني فعلا اخوي الشامري نزل نزله اتخوف اتخوف الله يستر ان شاء الله للرفع

hassn

عضو نشط
اخوي الشامري شنو يعني اذا السهم قاعد يبني فوليوم ادري يعني ايزيد الشراء والبيع بس هذا من صالح السهم والا ضده افيدني انت اكثر خبرة مني انا وانا اخوك صار لي شهر واشوي بهالاسهم وتقريبا خساير والله يستر يمكن ابي اشترك مع الاخ سعد احسن ايقولون انه قبل السوق بساعه يعطيك بعض الاسهم وادش فيها والرزق على الله ها اشرايك

الشامري

عضو محترف
والله انا حالي حالك ماصارلي سنه بس رايي ان الواحد يتعلم بنفسه احسن ... الاعتماد على الغير يعطل العقل ... طبعا ما يمنع اخذ النصح من الآخرين واخذ القرار باستقلاليه .
وبالنسبه للفوليوم يعتمد على اخبار السهم ووضعه... الظاهر الفوليوم هذا بسبب سعر السهم الحالي لانه مغري للشراء الحين ونقطة الدعم له ترى قريبه من 0.003-0.0028 بالحدود هذي والله كريم .
بس مهما قلتلك ما راح اوصل خبرة الاخ ممدوح ومعظم شباب المنتدى.

أعلى