سبحان الله هالسهم ivoc كل ما أشتري فيه ينزل ؟؟؟

hassn

عضو نشط
التسجيل
3 ديسمبر 2003
المشاركات
1,376
الإقامة
الكويت
سبحان الله هذا السهم كل ما أشري فيه يطيح بالمرة ما أدري شسالفته شريته من فتره على 0.0079 ورديت بعته ب0.0051 واللحين شريته على 0.0050 وعلى الله ما أدري كم رايح أبيعه بعد ما وصل 0.0046 ؟ على العلم ان الشركه اخبارها ممتازة الرجاء أفيدونا ولكم الجزيل الجزيل من الشكر وهذا السهم على قوله واحد من الاخوان بالمنتدي ام الخير الله يستر من أم هالخير هذه:( :( :(
 

بن شبعان

عضو نشط
التسجيل
5 يوليو 2003
المشاركات
329
الإقامة
الكويت
نصيحه لاتبيع بخساره كل سهم أذا نزل يجيله يوم ويصعد ........ونصيحه أخرىلاتشترى السهم أذاصعد أكثر من 50% لانه طبيعى راح ينزل يصحح .......أصبرالصبر زين البينى ستوك تبى صبر وبعدين قبل لاتشترى بأى شركه شوف نشاطها وتاريخها وراقب حركتها ........وتقبل منى خالص الحب والتقدير
 

القنوع

عضو نشط
التسجيل
23 يوليو 2003
المشاركات
162
السهم هذا انا مطلع منه ذهب

سعر شرائه دائما يتراوح بين 0.002 و 0.0035

بهالحدود زيد الكميه

وعطه فتره يرجع الى 0.008
 

hassn

عضو نشط
التسجيل
3 ديسمبر 2003
المشاركات
1,376
الإقامة
الكويت
السلام عليكم هذا خبر نزل اليوم بس الرجاء ترجمته من الاخوان هو والخبر مال أمس وشكرا لكم رجاء رجاء الترجمه لان الترجمه مختربه عندي وشكرا

ivoc.ob سعرها 0.0046


Press Release Source: iVoice, Inc.


iVoice Deploying IVR System for Summit Insurance
Tuesday February 10, 8:30 am ET


MATAWAN, N.J.--(BUSINESS WIRE)--Feb. 10, 2004--iVoice, Inc. (OTC Bulletin Board: IVOC - News), a leader in speech recognition technology, today announced that Summit Insurance, of Troy, OH is deploying an iVoice Interactive Voice Response System (IVR) to facilitate the status of benefits for clients.
The iVoice IVR is installed in conjunction with the Altigen Communications, AltiServ®, IP based PBX phone system. The iVoice IVR for Summit Insurance will allow clients to call in for status of benefits and eligibility, and to check on forms being processed, simply by entering their Social Security numbers as verification. The iVoice IVR will also allow transfer to a live operator for questions on ID Cards and address changes. Clients will be able to hear their benefits and eligibility on the same call. The caller will be specifically prompted by the IVR so that navigation will be simple and effortless. This simple state-of-the-art feature delivers numerous client benefits, not the least of which is a significantly improved image and increased client satisfaction.

The iVoice IVR system enables callers to make open-ended queries while in the middle of a menu prompt, thereby more rapidly directing callers to the correct information. Furthermore, an IVR enabled call center can offer self-service capabilities to callers so they can conduct transactions over the telephone. iVoice's proprietary IVR user interface is able to deliver a powerful solution capable of providing fast, reliable and user-friendly applications to handle transactions such as order fulfillment, obtaining shipping information, obtaining flight information, initiating banking or retail transactions, obtaining product warranty information, confirming reservations, or any other interactive transaction via telephone.

About Summit Insurance:

Summit was formed to help the residents of west central Ohio and surrounding regions gain greater access to health care services. Summit is dedicated to helping area businesses provide quality health care benefits to their employees at affordable prices. Summit views itself as part of a team with providers and purchasers who are dedicated to one goal: keeping the community well. Summit understands the concerns of area citizens and employers who have expressed a desire for more accessible health care. Our purpose is to meet the needs of the community by coordinating medical services and plan administration for local businesses. The goal of Summit is to be responsive to the needs of our customers and the community. Summit will continue to assess the needs of the area, and will develop additional managed care products to meet those needs.

About iVoice, Inc.

iVoice, Inc. designs, manufactures and markets innovative voice and computer telephony communications systems for businesses and corporate departments. The Interactive Voice Response (IVR) products developed by iVoice allow information in PC databases to be accessed via voice or from a standard touch-tone telephone. The products are designed to be simple for the end user and provide a cohesive system to access databases or messaging systems.

To learn more about iVoice, visit http://www.ivoice.com

NOTE: Any statements that are not historical facts contained in this release are forward-looking statements. It is possible that the assumptions made by management for purposes of such statements may not materialize. Actual results may differ materially from those projected or implied in any forward-looking statements. Such statements may involve risks and uncertainties, including but not limited to those relating to product demand, pricing, market acceptance, the effect of economic conditions, and intellectual property rights, and the outcome of competitive products, risks in product development, the results of financing effort, the ability to complete transactions, and other risks identified in this release, and the Company's Securities and Exchange Commission filings.

الخبر الثاني بتاريخ أمس


Press Release Source: iVoice, Inc.


iVoice, Inc. Announces Additional Information Regarding Recent Patent Application Filing
Monday February 9, 8:30 am ET


MATAWAN, N.J.--(BUSINESS WIRE)--Feb. 9, 2004--iVoice, Inc. (OTC Bulletin Board: IVOC - News), a leader in speech recognition technology, has released some additional comments and information in response to numerous inquiries regarding its recent filing of an additional patent application with the U.S. Patent and Trademark Office.
Jerry Mahoney, C.E.O. of iVoice, Inc. said, "The basic usage under the new patent application will allow pharmacists to simply take a medication bottle and wave or run it by a designated PC. That PC, via wireless technology, will automatically download the appropriate talking prescription instructions to the pill bottle. This information comes from either what the pharmacist has typed into the computer, via text to speech, or from an existing database of instructions for the prescribed medication prepared by the pharmaceutical manufacturer. When a person cannot read or understand the label on a medication bottle, errors in use can occur. The resulting errors can range from unfavorable reactions that are simply uncomfortable to untimely death. In particular, the elderly and people with visual and other disabilities have faced serious medical emergencies because they were unable to read the labels or instructions on their medications. When it's time to take the prescription, the patient simply presses a built-in button on the medication bottle to hear the message and instructions. In addition, the message prepared by the pharmaceutical manufacturer could contain additional information, including advertisements, additional information regarding the condition being treated, or any other message the company wishes to include to allow the company to establish further goodwill and branding relating to its products."

Mr. Mahoney added, "We feel that our patent application, 'Methodology for Talking Prescription Bottle with Voice Instructions via Wireless Technology' will become the preferred worldwide standard for delivering prescription instructions and medication warnings to consumers. iVoice is excited about expanding the use and applications relating to speech technology."

About iVoice, Inc.

iVoice, Inc. designs, manufactures and markets innovative voice and computer telephony communications systems for businesses and corporate departments. Its speech-enabled communication systems and software are designed to be cost effective solutions that improve a users calling experience by streamlining the call handling process through speech recognition technology. iVoice has demonstrated and met interoperability standards for many of the world's top telephony equipment manufacturers'.

NOTE: Any statements that are not historical facts contained in this release are forward-looking statements. It is possible that the assumptions made by management for purposes of such statements may not materialize. Actual results may differ materially from those projected or implied in any forward-looking statements. Such statements may involve risks and uncertainties, including but not limited to those relating to product demand, pricing, market acceptance, the effect of economic conditions, and intellectual property rights, and the outcome of competitive products, risks in product development, the results of financing effort, the ability to complete transactions, and other risks identified in this release, and the Company's Securities and Exchange Commission filings



الرجاء الرجاء الترجمه وشكرا لكم
 

hassn

عضو نشط
التسجيل
3 ديسمبر 2003
المشاركات
1,376
الإقامة
الكويت
يا جماعه اشفيه هالسهم مو راضي يتحرك اعيوني امبققه عليه الضاهر من عيوني مو راضي يرتفع :D :D :D
 

بن شبعان

عضو نشط
التسجيل
5 يوليو 2003
المشاركات
329
الإقامة
الكويت
فبراير/شباط الثّلاثاء 10, 8:30 صباحا إي تي


ماتاوان، إن. جي . -- (سلك عمل) -- فبراير/شباط. 10, 2004 --iVoice، المحدودة. (لوحة إعلانات أو تي سي: آي في أو سي - أخبار)، زعيم في تقنية تمييز الصوت، اليوم أعلن بأنّ تأمين القمّة، تروي، أوه ينشر نظام iVoice التفاعلي للرد على الصوت (آي في آر) لتسهيل منزلة المنافع للزبائن.
iVoice آي في آر مركّب بالإرتباط مع إتصالات التيجين، التيسيرف®، أسند آي بي نظام هاتف بي بي إكس. iVoice آي في آر لتأمين القمّة سيسمح لزبائن بالإتّصال في لمنزلة المنافع والإستحقاق، وللفحص على الأشكال أن يكون مصنّعة، ببساطة بدخول أرقام ضمانهم الإجتماعي كتحقّق. iVoice آي في آر سأيضا يسمح لنقل بمشغل حيّ للأسئلة على الهويّات ويخاطب التغييرات. الزبائن سيكونون قادرون على سماع منافعهم وإستحقاقهم على نفس النداء. الشخص المتّصل سيدفع بشكل محدّد من قبل آي في آر لكي ملاحة سيكون بسيطة وسهلة. تعطي هذه بسيطة حديثة جدا الميزّة فوائد زبون عديدة، ليس أقلّ الذي منه صورة محسّنة جدا ورضا زبون متزايد.

يمكّن نظام iVoice آي في آر الأشخاص المتّصلين لجعل الإستفسارات الغير محدودة بينما في منتصف قائمة بالضبط، بذلك أكثر بسرعة توجيه أشخاص متّصلين إلى المعلومات الصحيحة. علاوة على ذلك، مكّن آي في آر مركز نداء يستطيع عرض القابليات الذاتية الخدمة إلى الأشخاص المتّصلين لذا هم يستطيعون إجراء الصفقات على الهاتف. وصلة مستعمل آي في آر إمتلاكية iVoice قادر على تسليم حلّ قوي قادر على تزويد بسرعة، طلبات موثوقة وسهلة التشغيل لمعالجة الصفقات مثل إنجاز الطلب، يحصل على شحن المعلومات، يحصل على معلومات الطيران، يبدأ صفقات البيع بالمفرد أو الأعمال المصرفية، يحصل على معلومات ضمان المنتج، يؤكّد التحفّظات، أو أيّ صفقة تفاعلية أخرى عن طريق الهاتف.

حول تأمين القمّة:

القمّة شكّلت لمساعدة سكّان غرب وسط أوهايو ومناطق محيطة يكسبان وصول أعظم إلى خدمات العناية الصحية. القمّة تكرّس إلى مساعدة أعمال المنطقة التجارية تزوّد رعاية صحية ممتازة تستفيد إلى مستخدميهم في الأسعار الرخيصة. القمّة تنظر نفسها كجزء من فريق بالمجهزون والمشترين الذين يكرّسون إلى هدف واحد: إبقاء الجالية حسنا. تفهم القمّة مخاوف المواطنين وأرباب أعمال المنطقة الذين أظهروا رغبة للرعاية الصحية الأكثر سهولة للوصول. هدفنا أن يلبّي حاجات الجالية بتنسيق الخدمات الطبية وتخطّط إدارة للأعمال التجارية المحليّة. هدف القمّة سيصبح متجاوب إلى حاجات زبائننا والجالية. القمّة ستواصل تقييم حاجات المنطقة، وستطوّر منتجات العناية المدارة الإضافية لتلبية تلك الحاجات.

حول iVoice، المحدودة.

iVoice، المحدودة. التصاميم، صناعات وتسوّق صوت إبداعي وأنظمة إتصالات خدمة حاسوب هاتفية للأعمال التجارية والأقسام الشركات. ردّ الصوت التفاعلي (آي في آر) منتجات طوّرت من قبل iVoice تسمح لمعلومات في قواعد البيانات بي سي الّذي سيدخل عن طريق الصوت أو من هاتف نغمة لمس قياسي. إنّ المنتجات مصمّمة أن تكون بسيطة للمستعمل وتزوّد نظام متماسك إلى قاعدة بيانات أكسيس أو إرسال رسائل الأنظمة.

لتعلّم أكثر حول iVoice، زيارة http://www.ivoice.com

الملاحظة: أيّ بيانات التي ليست حقائق تأريخية إحتوت في هذا الإطلاق بيانات تقدمية. من الممكن أنّ الفرضيات جعلت بالإدارة لأغراض مثل هذه البيانات قد لا تتحقّق. النتائج الفعلية قد تختلف ماديا من أولئك المتوقّعة أو الضمنية في أيّ بيانات تقدمية. مثل هذه البيانات قد تتضمّن الأخطار والشكوك، متضمنة ولكن غير محصورة في تلك تعلّق بمطلب المنتج، تسعير، يسوّق قبولا، تأثير الأحوال الإقتصادية، وحقوق ملكية عقلية، ونتيجة المنتجات التنافسية، أخطار في تطوير المنتج، نتائج تمويل الجهد، القدرة لإكمال الصفقات، وأخطار أخرى ميّزت في هذا الإطلاق، وتسجيلات لجنة الرقابة المالية الشركة.
 

hassn

عضو نشط
التسجيل
3 ديسمبر 2003
المشاركات
1,376
الإقامة
الكويت
شكرا أخوي بن شعبان أشرايك هل سيرتفع هالسهم بعد هالخبر على العلم أن اسهم البني اليوم بالحضيض الله يستر
 

hassn

عضو نشط
التسجيل
3 ديسمبر 2003
المشاركات
1,376
الإقامة
الكويت
يا جماعه هالسهم هذا اشفيههههههههههههه اشوفه اليوم 0.0043 وين رايح تحت ولا فوق ياربي فوق ان شاء الله
 

بن شبعان

عضو نشط
التسجيل
5 يوليو 2003
المشاركات
329
الإقامة
الكويت
الصبر الصبر والمتابعه البينى مايصعده الأ خبر أوفوليوم صخر .....أتوقع ينزل الى 0.0036 يغطى القاب وبعدها نحدد
 

hassn

عضو نشط
التسجيل
3 ديسمبر 2003
المشاركات
1,376
الإقامة
الكويت
الله يستر يا بن شعبا أشرايك ابيع اللحين انا شاريه على 0.0050 وأشتري ب inov يمكن أعوض اشرايك أنا حاس أن هالسهم رايح يرتفع وايد اشرايك
 

بن شبعان

عضو نشط
التسجيل
5 يوليو 2003
المشاركات
329
الإقامة
الكويت
الرسالة الأصلية كتبت بواسطة بن شبعان
نصيحه لاتبيع بخساره كل سهم أذا نزل يجيله يوم ويصعد ........ونصيحه أخرىلاتشترى السهم أذاصعد أكثر من 50% لانه طبيعى راح ينزل يصحح .......أصبرالصبر زين البينى ستوك تبى صبر وبعدين قبل لاتشترى بأى شركه شوف نشاطها وتاريخها وراقب حركتها ........وتقبل منى خالص الحب والتقدير

السهم بعد النزول راح يصعد أنشاء الله لاتبيع بخساره inov تخوف أصبر
 

زارع الامل

عضو نشط
التسجيل
19 يناير 2004
المشاركات
688
الإقامة
الكويت
نصيحه

نصيحه ياحسان اذا الله وفقك وطلعت من هالسهم بخير لازم تعرف حركته وانصحك توخر عن اسهم البني
وشكل سهمك نازل ياحسان يمكن تحوشه مقاومه عند ز0038 والله فوقنا كلنا انشاالله يرتد ويصعد
 

hassn

عضو نشط
التسجيل
3 ديسمبر 2003
المشاركات
1,376
الإقامة
الكويت
شكرا لكم جميعا ان شاء الله ترتفع كل الاسهم ولا يخسر احد
 

الشامري

عضو محترف
التسجيل
7 يناير 2004
المشاركات
2,444
الإقامة
الكويت
والله وضعه يخوف بس ما اقدر افتيلك يا حسن
ادرس الموضوع بعيد عن شد الاعصاب وقرر بهدوء ;)
وبالتوفيق
 

hassn

عضو نشط
التسجيل
3 ديسمبر 2003
المشاركات
1,376
الإقامة
الكويت
اخوي سلوم والله ما ادري شنو اقولك بهالسهم هذا انا خسران بحدود ال 3200$ بس اشرايك انا شريت ب سهم isyn 0.0065 اعتقد انها حلوة وايد وربحك مضمون بأذن الله اشتر فيها اي كميه ولا اتخاف اتوقع سعرها بكره 0.01 وعلى الله
 

الشامري

عضو محترف
التسجيل
7 يناير 2004
المشاركات
2,444
الإقامة
الكويت
مساك الله بالخير اخوي حسن

ممكن سؤال؟
اذا انت خسران 3200$ من هالسهم يعني داش بكميه كبيرة
انا بالنسبه لي اتعامل مع اسهم البني بس مستحيل اقط عليها اكثر من 3000$ لانها مغامرة اقرب الى المقامرة
والله اني ابي مصلحتك يا حسن انت اخو عزيز ;)
بالنسبه ل isyn مافي شي بالدنيا مضمون بس انا اقوللك ...........شريتها ب 0.0085 وبعتها ب0.009 مع انها وصلت الى اكثر من 0.01بس رضيت بالنصيب واخذت المقسوم ;)
والله اني اتمنى لك وللجميع التوفيق :)
 

hassn

عضو نشط
التسجيل
3 ديسمبر 2003
المشاركات
1,376
الإقامة
الكويت
هلا اخوي الشامري مساك الله بالخير اتصدق هالسهم هذا isyn واحد من الربع شاريه على 0.0186 ومسكين للحين ما باعه ناطر ايرد ويرتفع ومن ناحيه سهمي ملعون الوالدين خسرني خساره فادحه على العلم اني طمعت جاني ربح وقلت لالالا اكثر وشوف اشصار على فكرة حلمت امس ان ال inov وصل 0.0005 و 0.0008 وكان عندي كميه كبيرة منه طبعا بالحلم اليوم اول ما قعدت نطرت السوق وقلت اكيد انه تمت عمليه الشراء لاني حاط امر وبعد ما دقيت على الاوسط قاموا يضحكون قالوا في ناس طالبه اكثر من 2 مليار من هالسهم وانطر دورك يعني على العيد الجاي :D :D :D
 

hassn

عضو نشط
التسجيل
3 ديسمبر 2003
المشاركات
1,376
الإقامة
الكويت
المشكله يا الشامري ان الشباب بالديوانيه حسبالهم اني من تجار الاسهم اللي اموقفين السهم على رجل وحده ما يدرون انها اسهم بني :D :D :D كل ما ايشوفني واحد ايقول حسن اشرايك بهالعمارة وواحد ايقول اشرايك بهالسيارة انا اظن هم اللي اظربوني بالليزر اللي اتخبره اه من عيونهم الحارة :D :D
 
أعلى