uvse %100

الموضوع في 'السوق الأمريكي للأوراق الماليه' بواسطة shatwai, بتاريخ ‏19 يناير 2010.

  1. shatwai

    shatwai عضو جديد

    التسجيل:
    ‏9 سبتمبر 2009
    المشاركات:
    93
    عدد الإعجابات:
    0
    مكان الإقامة:
    الرياض
    uvse طلوع 100% نتمنى راي المحللين
     
  2. مضــارب أسـهم

    مضــارب أسـهم عضو مميز

    التسجيل:
    ‏28 فبراير 2008
    المشاركات:
    14,574
    عدد الإعجابات:
    1
    مكان الإقامة:
    الكويـــــت
    خبر نازل علي الشركة
    Universal Energy Corp. Reaches Successful Settlement Agreement in Lawsuit
    Universal Energy Corp.

    Universal Energy Corp.
    HOUSTON, TX--(Marketwire - 01/19/10) - "We have persevered through a difficult time at Universal Energy Corp. (Pinksheets:UVSE - News), and management is fully committed to bringing it all the way back," commented Billy Raley, Chief Executive Officer of Universal Energy Corp.

    On September 1, 2009, Universal Energy Corp. (the "Company") was served with a verified complaint by Roswell Capital Partners, LLC, as Collateral Agent for BridgePointe Master Fund Ltd. ("BridgePointe"). The complaint, which was filed in the United States District Court for the Southern District of New York, related to the investment BridgePointe made during 2007 in convertible debentures of the Company (the "Debentures"). The Debentures were secured by certain assets of the Company and its subsidiaries. In the lawsuit, BridgePointe alleged certain events of default by the Company including failure to pay the "Monthly Redemption Amounts" when due during 2009 and the failure to authorize and reserve a sufficient number of shares of common stock as required by the debenture agreements.

    Terms of the Settlement

    The key terms reached by the parties were to pay 55 percent of the principal balance plus interest. The agreement allows the Company to purchase its debentures with two equal cash payments. The first payment is due no later than May 1, 2010, and the second is due no later than June 1, 2010. Additionally, 10 percent of the previously outstanding principal and interest balance was paid in common stock.

    Raley concluded, "Management has set the tone for 2010. All of the Company's convertible debentures have been retired and that's a big step in the right direction. With this lawsuit behind us, we can accurately complete our quarterly filings and resume growing this Company."

    Universal Energy Corp. is a publicly traded (Pinksheets:UVSE - News) energy company engaged in the acquisition and development of crude oil and natural gas leases in the United States. We pursue oil and gas prospects in partnership with oil and gas companies with exploration, development and production expertise. Our prospect areas consist of lands in Louisiana and Texas. Visit www.universalenergycorp.info for more details.

    Forward Looking Statements -- The information contained herein regarding risks and uncertainties, which may differ materially from those set forth in these statements, in addition to the economic, competitive, governmental, technological and other factors, constitutes a "forward-looking statement" within the meaning of Section 27A of the Securities Act of 1933, as amended, Section 21E of the Securities Exchange Act of 1934, as amended, and the Private Securities Litigation Reform Act of 1995 and is subject to the safe harbors created thereby. While the company believes that the assumptions underlying such forward-looking information are reasonable, any of the assumptions could prove inaccurate and, therefore, there can be no assurance that the forward-looking information will prove to be accurate. Accordingly, there may be differences between the actual results and the predicted results, and actual results may be materially higher or lower than those indicated in the forward-looking information
    شركة عالمية للطاقة يبلغ الناجحة إلى اتفاق تسوية في الدعوى
    شركة عالمية للطاقة

    شركة عالمية للطاقة
    هيوستن ، تكساس -- (مركتوير -- 01/19/10) -- "لقد ثابر خلال فترة صعبة في الطاقة العالمي كورب (Pinksheets : UVSE -- الأخبار) ، وإدارة ملتزمة التزاما كاملا جعله كل في طريق العودة" وعلق بيلي Raley ، الرئيس التنفيذي لشركة الطاقة العالمي

    في 1 سبتمبر 2009 ، شركة الطاقة العالمي ( "الشركة") كان خدم مع شكوى التحقق من روزويل كابيتال بارتنرز ، شركة ذات مسؤولية محدودة ، كضمان للعامل BridgePointe ماجستير صندوق المحدودة ( "BridgePointe"). الشكوى ، التي قدمت في محكمة مقاطعة الولايات المتحدة للمنطقة الجنوبية لنيويورك ، وتتصل BridgePointe الاستثمارية التي قدمت خلال عام 2007 في سندات قابلة للتحويل في الشركة ( "السندات"). وكانت السندات المضمونة من قبل بعض الموجودات للشركة وشركاتها التابعة. في الدعوى ، BridgePointe المزعومة أحداث معينة من التقصير من جانب شركة بما في ذلك عدم دفع "إسترداد المبالغ الشهرية" عند استحقاقها خلال عام 2009 وفشل في الإذن ويوجد عدد كاف من حصة من الأسهم العامة على النحو المنصوص عليه في اتفاقات السندات.

    شروط التسوية

    الشروط الرئيسية التي توصلت إليها الأطراف تم دفع 55 في المئة من الرصيد الرئيسي ، بالإضافة إلى الفائدة. الاتفاق يسمح للشركة لشراء والسندات مع اثنين من مدفوعات نقدية متساوية. الدفعة الأولى من المقرر في موعد لا يتجاوز 1 مايو 2010 ، والثاني هو الواجب في موعد أقصاه 1 يونيو 2010. بالإضافة إلى ذلك ، تم دفع 10 في المئة من رأس المال سابقا المعلقة وتوازن المصالح في الأوراق المالية المشتركة.

    Raley خلصت إلى أن "الإدارة قد وضعت لهجة لعام 2010 ، وكل من الشركة السندات القابلة للتحويل تم سحبها وهذا خطوة كبيرة في الاتجاه الصحيح. وهذه الدعوى ، وراءنا ، لا يمكننا بدقة كاملة التدوينات فصلية ، واستئناف النمو هذه الشركة. "

    شركة عالمية للطاقة هو للتداول العام (Pinksheets : UVSE -- أخبار) الطاقة العاملة في الشركة في شراء وتطوير النفط الخام والغاز الطبيعي الإيجارات في الولايات المتحدة. نحن نسعى للنفط والغاز في آفاق الشراكة مع شركات النفط والغاز والاستكشاف والتطوير والانتاج الخبرة. مناطقنا احتمال تتألف من الأراضي في لويزيانا وتكساس. زيارة www.universalenergycorp.info لمزيد من التفاصيل.

    وأدلى وبالنظر إلى الأمام -- والمعلومات الواردة بشأن المخاطر والشكوك ، والتي قد تختلف جوهريا عن تلك الواردة في هذه البيانات ، بالإضافة إلى العوامل الاقتصادية والتنافسية ، والعوامل الحكومية والتكنولوجية وغيرها ، تشكل "تطلعي البيان" داخل معنى القسم 27A من قانون الأوراق المالية لعام 1933 ، بصيغته المعدلة ، قسم 21E من قانون بورصة الأوراق المالية لعام 1934 ، بصيغته المعدلة ، وخاصة التقاضي اصلاح قانون الاوراق المالية لعام 1995 ويخضع للمرافئ آمنة خلقت بذلك. في حين أن الشركة تعتقد أن الافتراضات الكامنة وراء مثل هذه تطلعي معلومات معقولة ، أي من الافتراضات يمكن أن تكون غير دقيقة ، وبالتالي ، يمكن أن يكون هناك أي ضمان بأن تطلعي المعلومات سوف تثبت أن تكون دقيقة. تبعا لذلك ، قد تكون هناك اختلافات بين النتائج الفعلية والنتائج المتوقعة ، والنتائج الفعلية قد يكون ماديا أعلى أو أقل من تلك المشار إليها في المعلومات
     
  3. مضــارب أسـهم

    مضــارب أسـهم عضو مميز

    التسجيل:
    ‏28 فبراير 2008
    المشاركات:
    14,574
    عدد الإعجابات:
    1
    مكان الإقامة:
    الكويـــــت
    Volume: 1,548,051,847
     
  4. shatwai

    shatwai عضو جديد

    التسجيل:
    ‏9 سبتمبر 2009
    المشاركات:
    93
    عدد الإعجابات:
    0
    مكان الإقامة:
    الرياض
    الله يجزاك خير يا اخ مضــارب أسـهم