نبي واحد فلته بالانجليزي

الموضوع في 'السوق الأمريكي للأوراق الماليه' بواسطة Day_trading, بتاريخ ‏3 يناير 2005.

  1. Day_trading

    Day_trading موقوف

    التسجيل:
    ‏28 أغسطس 2004
    المشاركات:
    1,931
    عدد الإعجابات:
    0
    مكان الإقامة:
    kuwait
    السلام عليكم ياجماعه انا ابي واحد يكتبلي رسالة بالانجليزي حق موقع ستوك شارت كل ماجيت افتح الشارت يطلعلى نفس الشكل الموضح بالصورة ابي اقولهم شوفولى حل والا كنسلو اشتراكى ماصارت 20 مرة اسوي ري فرش عشان يطلع الشارت
     
  2. المتلهف

    المتلهف عضو

    التسجيل:
    ‏22 أغسطس 2003
    المشاركات:
    148
    عدد الإعجابات:
    0
    مكان الإقامة:
    الكويت
    هلا والله بوراشد يامرحبا

    حبيبي انا بعد هم نفس المشكله مانى قادر استفيد من خدماتهم حاولت بشتى الطرق بس للاسف فشلت :(

    السبب الرئيسى كان مشاكل الجافا نزلت الجافا وماكو فايده هم نفس المشكله بدأت تتكرر!!

    كل مره يطلع مسج "السيرفر داون" لااعتقد بأن مزود الخدمه هو السبب لانى حاولت اغير الاشتراك وهم نفس المشكله


    عموما عزيزيى اذا انت تبي تلغى اشتراكك تروح حق صفحة:-

    _Your Account Settings
     
  3. Day_trading

    Day_trading موقوف

    التسجيل:
    ‏28 أغسطس 2004
    المشاركات:
    1,931
    عدد الإعجابات:
    0
    مكان الإقامة:
    kuwait
    هلا الملتهف انا نفسك بس سرعتى 128dsl
    يبي نبي نقولهم ترى حنى اكثر من 200 شخص كلنا من اهل الكويت اما تحلونا المشكله والا ترى نبي نلغى اشتراكاتنا
    وين الشباب الفلتة اليوم يومكم :D
     
  4. abu-reem

    abu-reem عضو جديد

    التسجيل:
    ‏29 ابريل 2004
    المشاركات:
    84
    عدد الإعجابات:
    0
    محاوله

    --------------------------------------------------------------------------------

    السلام عليكم ياجماعه انا ابي واحد يكتبلي رسالة بالانجليزي حق موقع ستوك شارت كل ماجيت افتح الشارت يطلعلى نفس الشكل الموضح بالصورة ابي اقولهم شوفولى حل والا كنسلو اشتراكى ماصارت 20 مرة اسوي ري فرش عشان يطلع الشارت

    Dear Customer Services ,
    i am facing real problem along with other friends in the services of stockchart my proble is every time i log into your site i have to refresh in order to get the char i m attaching a copy of the message i m geting , i look to your assistant to solve this problem other wise i look to cancel my subscribtion it is is realy imposible to refrsh everry time i need a chart for your information the conectin i have 128dsl

    it looks it is not oly me who has such problem but other of our group in kwait has such problem or simmilar

    i look for you immediat assistan

    Mr Aburashed
     
  5. abu-reem

    abu-reem عضو جديد

    التسجيل:
    ‏29 ابريل 2004
    المشاركات:
    84
    عدد الإعجابات:
    0
    تصححيح الاملاء يا بو راشد

    Dear Customer Services ,
    I am facing real problem along with other friends in the services of stock chart my problem is every time I log into your site I have to refresh in order to get the char I m attaching a copy of the message I m getting , I look to your assistant to solve this problem other wise I look to cancel my subscription it is really impossible to refresh every time I need a chart for your information the connection I have 128dsl

    it looks it is not only me who has such problem but other of our group in Kuwait has such problem or similar

    I look for you immediate assistant

    Mr. Aburashed
     
  6. abu-reem

    abu-reem عضو جديد

    التسجيل:
    ‏29 ابريل 2004
    المشاركات:
    84
    عدد الإعجابات:
    0
    معليش 100%

    Dear Customer Services ,

    I am facing real problem along with other friends in the services of stock chart .My problem is every time I log into your site I have to refresh in order to get the chart .
    I m attaching a copy of the message I m getting , I look for your assistant to solve this problem other wise please advice me to cancel my subscription

    It is really impossible to refresh every time I need a chart .

    For information the connection I have 128dsl

    It looks it is not only me who has such problem but other of our group in Kuwait has such problem or similar

    I look for you immediate assistant

    Mr. Aburashed
     
  7. Stock1

    Stock1 عضو جديد

    التسجيل:
    ‏28 نوفمبر 2004
    المشاركات:
    51
    عدد الإعجابات:
    0
    مكان الإقامة:
    الرياض
    me no inglish me this
    :D
     
  8. Day_trading

    Day_trading موقوف

    التسجيل:
    ‏28 أغسطس 2004
    المشاركات:
    1,931
    عدد الإعجابات:
    0
    مكان الإقامة:
    kuwait
    مشكور طال عمرك ونخدمك فى الافراح :d
     
  9. hoody

    hoody موقوف

    التسجيل:
    ‏12 ديسمبر 2004
    المشاركات:
    198
    عدد الإعجابات:
    0
    مكان الإقامة:
    العبدلى
    مجرد سؤال
    جربت الموقع من كمبيوتر ثانى
    يمكن لازم تسوى
    clear history
    وفى نقطه مهمه أخرى وهى من خلال tools الى internet options
    تحت بند advanced

    ارجو ألغاء علامة ( الصح ) على الاتى

    Do not save encrypted pages to disk

    Empty Temporary Internet Files folder when browser is closed

    خطوات أخرى
    Delete Cookies

    Delete Files and Delete all offline content حط عليها صح

    محاوله اجتهاديه من العبد الفقير لله