hpnn راقبووووووووووووووووه

الموضوع في 'السوق الأمريكي للأوراق الماليه' بواسطة The Dark, بتاريخ ‏27 يناير 2010.

  1. The Dark

    The Dark عضو جديد

    التسجيل:
    ‏18 ابريل 2009
    المشاركات:
    621
    عدد الإعجابات:
    0
    في خير باذن الرحمن

    والله تعالى اعلى واعلم

    وشكراا
     
  2. The Dark

    The Dark عضو جديد

    التسجيل:
    ‏18 ابريل 2009
    المشاركات:
    621
    عدد الإعجابات:
    0
    خبر

    LOS ANGELES, March 3, 2010 (GLOBE NEWSWIRE) -- Hop-on, Inc. (Pink Sheets:HPNN - News) (www.Hop-on.com) today announced original and long standing CEO and President, Peter Michaels, is voluntarily stepping down as president.



    Michaels stated, "It is with great admiration I announce Jay Pignatello as newly appointed President and CEO of Hop-on. As President, Jay will be overseeing Hop-on's day to day operations and do what he does best: carry Hop-on to a full reporting status. Over the last several months and year, I have focused my efforts on the development of new products and revenue streams for Hop-on and its shareholders. I truly believe the company is best served if I focus my efforts on product development, without the responsibilities and time constraints of running a public company."



    Jay Pignatello, incoming President and CEO of Hop-on, stated, "Mr. Michaels has provided years of dedicated and unmatched service to Hop-on and its shareholders. His efforts, coupled with his significant personal financial investment in the company, have allowed us to survive the rough times. These rough times have given us huge opportunities as a company. Going forward, Hop-on will continue with its telecommunications efforts and will utilize Mr. Michaels' services and creative abilities. As a step to increasing shareholder confidence, we anticipate our Pinksheets.com listing, currently at Yield, will show Full Disclosure shortly. We are confident Hop-on shareholders can expect significant revenue increases this year."



    About Hop-on, Inc.



    Hop-on, Inc. (Pink Sheets:HPNN - News) offers multi-media services and has secured licensing agreements from essential patent holders for GSM, CDMA and WIFI technologies. Since its inception, known for developing the world's first disposable cell phone, Hop-on currently remains one of the few U.S.-based manufacturers of cellular technology. The Company also distributes The Electric Cigarette and the Electric Cigar.



    Forward-Looking Statements



    Certain statements in this news release may contain forward-looking information within the meaning of Rule 175 under the Securities Act of 1933, and are subject to Rule 3B-6 under the Securities Exchange Act of 1934, and are subject to the safe harbor created by those rules. All Statements, other than statements of fact, included in this release, including, without limitation, statements regarding potential future plans and objectives of the company, are forward-looking statements that involve risks and uncertainties. There can be no assurance that such statements will prove to be accurate and other results and further events could differ materially from those anticipated in such statements. Future events and actual results could differ materially from those set forth in, contemplated by, or underlying the forward-looking statements

    لوس أنجلوس ، 3 مارس 2010 (وكالة الأنباء غلوب) -- هوب ، على ، وشركة (الوردي صحائف : HPNN -- الأخبار) (www.hop - on.com) اليوم عن الأصلي ، ومنذ فترة طويلة الرئيس والمدير التنفيذي ، وبيتر مايكلز ، هو طوعا تنحيه عن منصب الرئيس.



    مايكلز وذكر "انه بإعجاب كبير لي جاي يعلن Pignatello كما تم تعيينه مؤخرا الرئيس والمدير التنفيذي لهوب على اساس. وكما قال الرئيس ، لن يكون الإشراف هوب جاي ، وعلى العمليات اليومية ، ويفعل ما يفعل أفضل : تنفيذ قفزة نوعية ل والإبلاغ عن الوضع الكامل. وعلى مدى الأشهر القليلة الماضية والسنة ، ولقد ركزت جهودي على تطوير منتجات جديدة وتدفق الإيرادات لهوب ، وعلى مساهميها. اعتقد حقا أن الشركة هي الأفضل إذا أركز جهودي على المنتج التنمية ، من دون مسؤوليات ، وضيق الوقت لتشغيل شركة مساهمة عامة ".



    جاي Pignatello ، الرئيس الجديد والمدير التنفيذي لهوب على اساس ، قائلا : "السيد مايكلز قدمت عاما من الخدمة المتفانية لهوب لا مثيل لها وعلى اساس ومساهميها. جهوده ، علاوة على استثمارات مالية كبيرة الشخصية في الشركة ، وقد سمحت علينا البقاء على قيد الحياة في أوقات صعبة ، وهذه الأوقات العصيبة قد وفرت لنا فرصا ضخمة كشركة. بالمضي قدما ، هوب ، على ستواصل جهودها مع والاتصالات ، وسوف تستخدم السيد مايكلز 'الخدمات والقدرات الإبداعية. كخطوة لزيادة ثقة المساهمين ، فإننا نتوقع لدينا Pinksheets.com قائمة حاليا في الغلة ، وسوف تظهر قريبا الكشف الكامل ونحن واثقون هوب على المساهمين ، يمكن أن نتوقع زيادات كبيرة في الايرادات من هذا العام. "



    حول هوب على اساس ، وشركة



    هوب ، على ، وشركة (الوردي صحائف : HPNN -- أخبار) تقدم خدمات الوسائط المتعددة وضمنت اتفاقات ترخيص من أصحاب براءات الاختراع الأساسية لجي إس إم ، سى دى ام ايه وتقنيات واي فاي. منذ نشأتها ، والمعروفة لتطوير الأولى في العالم الهاتف الخليوي القابل للتصرف ، هوب ، لا يزال حاليا في واحدة من الولايات القليلة القائمة على مصنعي التكنولوجيا الخلوية. الشركة أيضا بتوزيع كهربائية وسجائر وسيجار الكهربائية.



    تطلعي البيانات



    بعض البيانات في هذا البيان الصحفى قد تحتوي تطلعي المعلومات ضمن معنى المادة 175 بموجب قانون الأوراق المالية لعام 1933 ، وتخضع لسيادة 3B - 6 بموجب قانون بورصة الأوراق المالية لعام 1934 ، وتخضع لهذا الملاذ الآمن التي أنشأتها تلك القواعد. جميع البيانات ، وغيرها من البيانات من واقع الأمر ، المدرجة في هذا البيان ، بما في ذلك على سبيل المثال لا الحصر ، بيانات بشأن الخطط المستقبلية المحتملة وأهداف الشركة ، وتطلعي البيانات التي تنطوي على مخاطر وشكوكا. يمكن أن يكون هناك أي ضمان بأن مثل هذه التصريحات ستثبت أن تكون دقيقة وغير ذلك من نتائج وأحداث أخرى يمكن أن تختلف جوهريا عن تلك المتوقعة في مثل هذه التصريحات. أحداث المستقبل ، والنتائج الفعلية التي يمكن أن تختلف جوهريا عن تلك المنصوص عليها في ، التي تتوخاها ، أو الكامنة وراء التصريحات تطلعي
     
  3. The Dark

    The Dark عضو جديد

    التسجيل:
    ‏18 ابريل 2009
    المشاركات:
    621
    عدد الإعجابات:
    0
    ارتفاع امس 150 % من نزول خبر

    راي المحللين يهمني تكفون يالربع مندبس فيه من اكثر من 3 شهور تحليلكم ياشباااااااااااب