Ppje و خبر الحين

الموضوع في 'السوق الأمريكي للأوراق الماليه' بواسطة siemens, بتاريخ ‏16 ابريل 2010.

  1. siemens

    siemens عضو نشط

    التسجيل:
    ‏22 سبتمبر 2005
    المشاركات:
    305
    عدد الإعجابات:
    1
    Breaking NewsSEC: Goldman Failed to Disclose Conflict in Mortgage Securities AP Read More
    PPJ Enterprise Announces That It Has Received Commitments of Additional $2.5 Mil Worth of Collection Work From Existing Southern California Surgery Center Client This Week That May Bring Additional Revenue of $150,000 in the Next 12 Months
    Buzz up! 0 Print
    Companies:pPJ Enterprise Related Quotes
    Symbol Price Change
    PPJE.PK 0.0004 0.0000


    {"s" : "ppje.pk","k" : "c10,l10,p20,t10","o" : "","j" : ""} Press Release Source: PPJ Enterprise On Friday April 16, 2010, 11:51 am
    RENO, NV--(Marketwire - 04/16/10) - PPJ Enterprise (PPJ) (Pinksheets:pPJE - News) ("The Company"), a leader in proprietary automated health care reimbursement cycle (all specialties), online health information digital systems and practice information management digital system software for health care and general businesses worldwide, has announced that its subsidiary, Professional Billing Service (PBS), has received commitments of additional $2.5 Mil worth of collection work from and existing Southern California Surgery Center this week that may bring additional $150,000 in the next 12 months.

    "Any new billing/collection contract will provide additional milestones for the company's financial health during the year of 2010, and beyond," noted Chandana Basu (Ms. Basu), CEO of PPJ.

    "All new contracts will bring incremental revenue over extended periods of time and provide consistent cash flow which is dependable and easy to forecast out over multi-year periods. These new contracts also represent high-margin opportunities as our existing overhead allows us to add new contracts with minimal addition to staff or internal expenditures.

    "All collection contracts are open ended until all balances are collected. We are fortunate to be in an industry which is easy-to-scale and expand without large capital expenditures.

    "Our marketing team has been working relentlessly on many accounts and expects to close more new billing and collection accounts.

    "All new contracts take approximately 90 to 120 days to see noticeable revenue. These contracts will add to PPJ's bottom line in 3rd quarter of 2010 but significantly by the end of 2010."

    Above statements are noted by CEO Chandana Basu.

    The Company has added two new collection personnel who are going through the training process to help expedite our collections.

    PPJ Enterprise is traded under the symbol PPJE.PK.

    For more information please contact: PPJ Enterprise Management at (775) 348-5735, website: http://www.ppjenterprise.com/, email: info@ppjenterprise.com.

    Forward-Looking Statements

    "Safe Harbor" Statement under the Private Securities Litigation Reform Act of 1995: This press release contains or may contain forward-looking statements such as statements regarding the Company's growth and profitability, growth strategy, liquidity and access to public markets, operating expense reduction, and trends in the industry in which the Company operates. The forward-looking statements contained in this press release are also subject to other risk and uncertainties, including those more fully described in the Company's filings with the Securities and Exchange Commission. The Company assumes no obligation to update these forward-looking statements to reflect actual results, changes in risks, uncertainties or assumptions underlying or affecting such statements, or for prospective events that may have a retroactive effect.
     
  2. ابومحمد1

    ابومحمد1 موقوف

    التسجيل:
    ‏27 يونيو 2009
    المشاركات:
    263
    عدد الإعجابات:
    0
    كسر NewsSEC : غولدمان لم تكشف عن الصراع في الاوراق المالية للرهن العقاري ا ف ب اقرأ المزيد
    PPJ المؤسسة تعلن أنها تلقت التزامات إضافية بقيمة 2.5 دولار عسكري من مجموعة العمل من القائمة عميل جنوب كاليفورنيا مركز جراحة هذا الأسبوع التي قد تؤدي إلى إيرادات إضافية من 150،000 دولار في الأشهر ال 12 المقبلة
    شرب حتى الثمالة حتى! طباعة 0
    الشركات : ونقلت ذات PPJ المشاريع
    رمز تغيير السعر
    PPJE.PK 0.0004 0.0000


    ("ليالي" : "ppje.pk" ، "ك" : "C10 ، l10 ، P20 ، T10" ، "س" : "" ، "ي" : "") مصدر بيان صحفي : PPJ المؤسسة يوم الجمعة 16 أبريل 2010 ، 11:51
    رينو (نيفادا -- (مركتوير -- 04/16/10) -- PPJ المشاريع (PPJ) (بينكشيتس : PPJE -- أخبار) ("الشركة") ، الشركة الرائدة في مجال الصحة الشخصية دورة السداد الآلي الرعاية (جميع التخصصات) ، عبر الإنترنت الصحة أعلنت شركة أنظمة المعلومات الرقمية والممارسة المعلومات وبرامج إدارة النظام الرقمي للرعاية الصحية والعامة في جميع أنحاء العالم الأعمال التجارية ، التي الفرعية ، من الفئة الفنية خدمة الفوترة (برنامج تلفزيوني) ، وتلقى التزامات إضافية بقيمة ميل 2.5 دولار لعمل مجموعة من والموجودة جنوب مركز جراحة كاليفورنيا هذا الأسبوع التي قد يجتذب المزيد من 150،000 دولار في الأشهر ال 12 المقبلة.

    "أي عقد جديد لجمع الفواتير / ستوفر معالم إضافية من أجل الصحة المالية للشركة خلال العام 2010 ، وما بعدها ،" لاحظت Chandana باسو (السيدة باسو ، الرئيس التنفيذي لشركة PPJ.

    "كل العقود الجديدة سوف يحقق عوائد تدريجي على مدى فترات طويلة من الزمن ، وتوفير السيولة النقدية بما يتفق التي يمكن الاعتماد عليها ويسهل التنبؤ بها على مدى فترات متعددة السنوات ، وهذه العقود الجديدة تمثل أيضا فرصا عالية الهامش والنفقات العامة الموجودة لدينا تتيح لنا إضافة جديدة بالإضافة إلى ذلك الحد الأدنى من العقود مع الموظفين أو النفقات الداخلية.

    "يتم إنهاء جميع العقود جمع مفتوحة حتى يتم تجميع كافة الأرصدة ، ونحن محظوظون ليكون في هذه الصناعة التي هي سهلة وتوسيع نطاق وبدون النفقات الرأسمالية الكبيرة.

    "لدينا فريق تسويق ظلت تعمل بلا هوادة على العديد من الحسابات ، ويتوقع لإغلاق المزيد من الفواتير والحسابات الجديدة جمع.

    "كل العقود الجديدة تأخذ ما يقرب من 90 إلى 120 يوما لرؤية عائدات ملحوظ ، وهذه العقود سوف تضاف الى خط PPJ لأسفل في 3rd الربع من عام 2010 ولكن بشكل ملحوظ بحلول نهاية عام 2010".

    أعلاه ، لاحظت تصريحات الرئيس التنفيذي لشركة Chandana باسو.

    وقد أضافت الشركة اثنين من أفراد المجموعة الجديدة التي تمر عملية التدريب للمساعدة في تعجيل مجموعاتنا.

    يتم تداول PPJ المؤسسة تحت الرمز PPJE.PK.

    لمزيد من المعلومات يرجى الاتصال على إدارة المشاريع PPJ : (775) 348-5735 ، على شبكة الإنترنت : http://www.ppjenterprise.com/ ، البريد الإلكتروني : info@ppjenterprise.com.

    تطلعي البيانات

    "آمنة هاربور" بيان للأوراق المالية بموجب الخاص التقاضي اصلاح قانون لعام 1995 : يحتوي هذا الخبر الصحفي أو قد تحتوي على تطلعي البيانات مثل البيانات المتعلقة بالنمو الشركة والربحية ، واستراتيجية النمو والسيولة والوصول إلى الأسواق العامة ، والحد من نفقات التشغيل ، والاتجاهات السائدة في هذه الصناعة في الشركة التي يعمل بها. البيانات الاستشرافية الواردة في هذا البيان الصحفي أيضا عرضة لمخاطر أخرى ، وعدم اليقين ، بما في ذلك على نحو أكمل وصفها في برادة الشركة مع لجنة الاوراق المالية والبورصات. الشركة لا تتحمل أي التزام لتحديث هذه تطلعي البيانات لتعكس النتائج الفعلية ، والتغيرات في المخاطر ، وعدم اليقين أو الافتراضات التي تقوم عليها أو تؤثر مثل هذه التصريحات ، أو لأحداث مستقبلية التي قد يكون لها أثر رجعي.
     
  3. SaiZar

    SaiZar موقوف

    التسجيل:
    ‏19 أكتوبر 2009
    المشاركات:
    140
    عدد الإعجابات:
    0
    مكان الإقامة:
    الكويت
    الخبر يطلع والسعر ثابت

    شي يقهر والله

    الله يجزاك خير طال عمرك