&&&&& وصفة الاميرات للشعر رهيييييبة هاااايلة &&&

بسم الله الرحمن الرحيم
كيفكم بنات
ورود في الحديقة (ام الحارث 2010 منتديات اخرى حصريا )
شعرك خشن مقصف مش بيطول هايش مكسر عملتي في العمايل اكيد عملتيه حقل للتجارب تعب من كثر الخلطات والزيوت الي ما بتجيب اي نتيجة فقدتي الامل في رجوعه صحي
من الاخير حدخل في الموضوع من غير مبالغة
عندي الكم وصفة حتخلي شعركم جنان ومش زي اي وصفة تانية مجربة مني شخصيا وكمان جربتها على بنات كتير خسرت في تجاربي ما يقارب 2000ريال علشان اطمان على مفعول الخلطة الرهيبة
مش حتصدقي شعرك بعد الخلطة هاي انسي الفرد بانواعه الكيراتين والحنة والتشي وكل الكيماويات وعالجي شعرك الي فيه كل العبر والنتيجة حتبسطي فيها من اول مرة وحتشوفي الفرق مرة بعدة مرة لحد ما تنبهري بالنتائج وتستغربي من شعرك بعد ما كان تالف ومش ناعم وعملتي كل العمايل فيه مش حتصدقي انه دا شعرك وحتفضلي تبصي فيه بالمراية ومتتحركيش من قدامها
طيب ندخل في المهم وصفة الاميرات
تركيبة عاملتها دكتورة أعشاب شغالة في السعودية مع الأميرات من 15 سنة
بتنفع للصغار والكبار لانها عبارة عن برنامج متكامل من حمام زيت وحمام كريم واعشاب جربي واحكمي بنفسك حتنبسطي كتير وحتقولي لكل قرايبك بالوصفة وحتيجي تشتريها تاني
اي استفسار انا جاهزة
الطلب للجملة والقطاعي الفردي

وصفة الاميرات غير حتستغني عن كل الزيوت والكريمات والفرد كلمة روووووعة قليلة عليها

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الصبرجميل
ازيكم يا بنات بصراحه انا استخدمت وصفة ايمان اول امبارح وشعرى بأه طرى جدا وجميل بجد ملهاش حل وانصحكم انكم تجربوها وعلى ضمانتى وربنا يبارك لايمان على الوصفه الحلوة دى

تجربة صاحبة الموضوع
الحمد لله شعرى بيطول بعد ما عانيت ما كانش بيطول خالص

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة طالبة رضا اللة اة الحمد لله استخدمتها طبعا لو ما كنتش استخدمتها عمرى ما كنت هنزلها

صاحبة ذوق

عضو نشط
موفقه حبوبة

أعلى