تأكد جيداً.. من رقم موبايلك

الموضوع في 'إستراحة المنتدى' بواسطة نوكيا, بتاريخ ‏21 أغسطس 2006.

  1. نوكيا

    نوكيا عضو مبدع

    التسجيل:
    ‏1 ديسمبر 2004
    المشاركات:
    3,275
    عدد الإعجابات:
    138
    مكان الإقامة:
    الكويت
    نرجع تاني للمرة المليون للدكاترة والعُلما اياهم.. المرة دي معاهم نظرية جديدة لانج.. اعرف شخصية سعادتك من رقم تليفونك المحمول! لو قلت ان معندكش محمول هانقولك اشتري أو ممكن نقولك ما توجعش دماغنا.. النظرية دي بتاعة ناس معاها موبايل بس وعلي رأي المثل.. اللي ممعهوش ما يلزموش.
    المهم ندخل في النظرية الجديدة السهلة البسيطة.. اسمع يا معلم وقول لكل أصحابك ومعارفك اللي معاهم موبايل.
    لو كان رقم موبايلك بينتهي بصفر تبقي شخص وحيد ومحدش مهتم بيك وعندك مشكلة في التعامل مع الناس.
    لو كان آخر رقم في نمرتك واحد ده معناه انك شخص أناني وبتفكر في نفسك بس وما يهمكش أي حاجة في الحياة غير سعادتك الشخصية!
    لو انتهي رقم الموبايل بتاعك برقم "2" تبقي شخص اجتماعي والناس بتحب قعدتك وكلامك جداً!
    لو كان آخر رقم في النمرة "3" يبقي سعادتك دنجوان وشخص محبوب وعندك تجارب عاطفية كتيرة جداً!
    لو انتهت النمرة برقم "4" تبقي دلوع وتحب الحياة الناعمة البعيدة عن المشاكل!
    لو آخر رقم في النمرة كان "5" تبقي سعيد جداً والسعادة مش سايعاك.. مش عارفين ليه الصراحة!
    لو كنت من الناس اللي آخر رقم في نمرتهم "6" تبقي شخصية نشيطة وبتحب الحركة وحماسي!
    لو الرقم انتهي ب "7" تبقي شخص كريم وتبحث تساعد الناس ولا تبخل عليهم بأي شيء! لو انتهي نمرة موبايل سعادتك برقم "8"
    تبقي لا مؤاخذة شخص "حسود" وعينك مش حلوة وباصص للناس بصة مش حلوة.. ارجع لعقلك وغير الرقم أحسن!
    لو انتهي الرقم بنمرة "9" تبقي شخص ناجح جداً وحياتك ماشية بمعدل رائع.. أي خدمة!

    معلش ياحماعة الكلام ده مش من عندى من عند الدكاترة والعلماء اياهم
    ألع لع بالمصرى يوم لكتب بهاللهجه
     
  2. الامبراطور

    الامبراطور عضو جديد

    التسجيل:
    ‏18 ديسمبر 2003
    المشاركات:
    407
    عدد الإعجابات:
    0
    مكان الإقامة:
    الكويت
    والله صدقت انك مصري :eek: ماني قايله شنو رقمي بس أشوى طلع حلو :D
     
  3. نوكيا

    نوكيا عضو مبدع

    التسجيل:
    ‏1 ديسمبر 2004
    المشاركات:
    3,275
    عدد الإعجابات:
    138
    مكان الإقامة:
    الكويت
    مشكوره على الاطراء
     
  4. boali

    boali عضو نشط

    التسجيل:
    ‏22 سبتمبر 2005
    المشاركات:
    3,890
    عدد الإعجابات:
    7
    مكان الإقامة:
    المؤشر نت
    الحمدلله والشكر رقمي ينتهي ب 77 يعني مو 7 وحدة

    بالعربي فيه أربع سبعات



    لو الرقم انتهي ب "7" تبقي شخص كريم وتبحث تساعد الناس ولا تبخل عليهم بأي شيء
     
  5. نوكيا

    نوكيا عضو مبدع

    التسجيل:
    ‏1 ديسمبر 2004
    المشاركات:
    3,275
    عدد الإعجابات:
    138
    مكان الإقامة:
    الكويت
    boali لو انا مو متاكد انه 777 رقم الطوارئ
    كان قلت انه رقمك
     
  6. boali

    boali عضو نشط

    التسجيل:
    ‏22 سبتمبر 2005
    المشاركات:
    3,890
    عدد الإعجابات:
    7
    مكان الإقامة:
    المؤشر نت
    لو تبي الصج رقمي أقوى من رقم العمليات ;)
     
  7. نوكيا

    نوكيا عضو مبدع

    التسجيل:
    ‏1 ديسمبر 2004
    المشاركات:
    3,275
    عدد الإعجابات:
    138
    مكان الإقامة:
    الكويت
    صبجك الله بالخير بوعلى
    الكبير كبير دايما بو على
     
  8. boali

    boali عضو نشط

    التسجيل:
    ‏22 سبتمبر 2005
    المشاركات:
    3,890
    عدد الإعجابات:
    7
    مكان الإقامة:
    المؤشر نت
    حبي أخوي نوكيا

    حط ببالك العين ماتعلى على الحاجب

    يعني عيني ما تعلى عليك ;)
     
  9. نوكيا

    نوكيا عضو مبدع

    التسجيل:
    ‏1 ديسمبر 2004
    المشاركات:
    3,275
    عدد الإعجابات:
    138
    مكان الإقامة:
    الكويت
    دائما وابدا تخجلنى بردك الجميل وانت اخوى الكبير بو على
     
  10. boali

    boali عضو نشط

    التسجيل:
    ‏22 سبتمبر 2005
    المشاركات:
    3,890
    عدد الإعجابات:
    7
    مكان الإقامة:
    المؤشر نت

    :p أمواااااااااااااااااه :p
     
  11. q8ia_edaria

    q8ia_edaria عضو جديد

    التسجيل:
    ‏5 مايو 2006
    المشاركات:
    684
    عدد الإعجابات:
    0
    لااا طلع موووووووو صج >> انا مو انانييييييييييييييييية مايصير :(

    انا اطيب وحدة بالعالم :q
     
  12. نوكيا

    نوكيا عضو مبدع

    التسجيل:
    ‏1 ديسمبر 2004
    المشاركات:
    3,275
    عدد الإعجابات:
    138
    مكان الإقامة:
    الكويت
    للمرة المليون للدكاترة والعُلما اياهم هم اللى بقولوا كده