سؤال عن بريفنق

طموح

عضو نشط
التسجيل
1 مارس 2002
المشاركات
348
الأخوة الأفاضل أنا أشتركت بموقع بريفنق ودفعت لهم 100دولار عن طريق الفيزا منذ حوالي شهر إلاأنني لم أستطع الدخول
كلما أدخل إسم المستخدم والباسوورد يجيني رسالة تقول (access denied)وفبه كلام عن اليوزر نيم والباسورد
آمل من عنده خبر يفيدني مع الشكر والتقدير مقدماً
....تحياتي للجميع....
 

متفائل

عضو نشط
التسجيل
2 أغسطس 2002
المشاركات
730
الإقامة
السعودية
يمكن تدخل الباسوورد بالخطأ

لذا روح نسيت كلمة السر وادخل الايميل وراح يرسلوا لك كلمة السر

فيه مصيبة صارت معاي لمن دخلت ..... لمن اضغط على اللوق ان تطلع لي الصفحة ممنوعة .......ههههههههههههه والله هذا اللي ناقص يا مدينة الملك عبد العزيز :(
 

طموح

عضو نشط
التسجيل
1 مارس 2002
المشاركات
348
شكراً على التجاوب أخي العزيز متفائل
أنا لم أنسى كلمة المرور لأني مسجلها عندي ، لكن ذلك لايمنع أن أجرب ماقلت
شكراً لك مرة أخرى:confused:
 

المؤشر

المشرف العام
طاقم الإدارة
التسجيل
30 أغسطس 2001
المشاركات
6,732
الإقامة
الكويت
طموح

هل أرسلوا لك بريد يفيد بأنه تم خصم مبلغ الإشتراك من الفيزا ؟
 

دايخ

عضو نشط
التسجيل
3 فبراير 2003
المشاركات
175
الإقامة
السعوديه
بعد ما تنحل مشكلة أخونا طموح بإذن الله...
ممكن أحد يعطينا فكرة عن فائدة الاشتراك في هذا الموقع
 

عفار

عضو نشط
التسجيل
16 يناير 2002
المشاركات
1,389
الإقامة
الرياض
الاخ طموح

مثل ماقال أبوعلى أن كان الرجاجيل خاصمين منك

فهذا باب وله جواب

أما أذا ماخصموا منك

مرنى عصير عند الابل

ونسجل أنا وياك من جديد
 

طموح

عضو نشط
التسجيل
1 مارس 2002
المشاركات
348
شكرا للأساتذة على التجاوب
سبق وأن حاني منهم رسالة وهم خاصمين الفلوس وصاكين عليها:eek:
هذه هي الرسالة
Thank you for choosing Briefing.com as your source for timely, intelligent market commentary.



Because Briefing.com offers a wide variety of market analysis and information, we like to contact you periodically during your trial with tips on how to get the most out of the site.



For example, all of these research tools are available on Briefing.com:



· List of brokerage ratings on an individual stock

· Earnings Warnings sorted by industry

· Previous Briefing.com articles searched by symbol

· Earnings dates for specific stocks

· Recent Trader's Edge and Stock Brief pieces

· Detailed analysis of Economic Releases

· Dates when "quiet periods" end for recent IPO's

· Details of upcoming Brokerage Conferences

· Short positions on individual stocks



For more information about how to use any of these functions, click here.



If you're not sure where to begin, try our new Getting Started tutorial for a routine based on your type of investing. Designed to help you set up a routine, Getting Started will walk you through a sequence of pages that will get you the information you need in the least amount of time!



If you have any questions or want to make any changes to your account, write to service@briefing.com.



For questions regarding the Briefing.com subscription services or if you need additional information about how to get the most out of your Briefing.com subscription, simply reply to this email.
 

المؤشر

المشرف العام
طاقم الإدارة
التسجيل
30 أغسطس 2001
المشاركات
6,732
الإقامة
الكويت
طموح

أي خدمه سجلت فيها :

1. Stock Analysis شهري 9.95 دولار
2. Professional شهري 25 دولار

كم شهر مدة إشتراكك ؟

هل أرسلوا لك رقم الإشتراك ؟

ماهي رسالة الخطأ التي تظهر لك عندما تحاول دخول إشتراكك ؟
 

طموح

عضو نشط
التسجيل
1 مارس 2002
المشاركات
348
أستاذي المؤشر
1- الخدمة إلي سجلت فيه stock analysis
2- مدة الإشتراك سنة (100دولار)
3-لم يرسلوا لي رقم إشتراك
4-رسالة الخطأ هي :


ACCESS DENIED
You have entered an invalid username and/or password. If you need assistance, please contact Customer Service at service@briefing.com or 800/752-3013.
أبو علي عارف إني تعبتك وأنت ماقصرت وتراك معذور ووافي
....تحياتي لك....
 

طموح

عضو نشط
التسجيل
1 مارس 2002
المشاركات
348
وهذي رسالة ثانية منهم
Thank you for subscribing to Briefing.com -
the Web's most trusted source for intelligent market commentary.

You have registered for the Stock Analysis(TM) service.

Your username is: الطموح
(Please include this in any correspondence to Briefing.com)

------------------
Getting Started
------------------

Designed especially for new subscribers, our Getting Started section
helps you easily access the many resources available on Briefing.com.
http://www.briefing.com/sub/Getting_Around/

This is where you will find:

Getting Started Routines - A sequence of key pages to help you get the
maximum benefit out of Briefing.com.

Site Navigation - An overview of how our content is organized and
suggestions for using the site efficiently.

Researching a Stock - Tips on using BriefingSearch, our powerful
archive search engine.

Or click here http://www.briefing.com/sub/ to log on to Briefing.com.

------------------------
We Value Our Subscribers
------------------------

For any questions regarding your account, contact us via e-mail at
service@briefing.com or by phone at 1-800-752-3013 between the hours
of 8:00 AM ET to 6:00 PM ET.

If you decide not to continue your subscription to Briefing.com,
please notify our Customer Service department prior to the end of
your trial period to avoid any charges to your credit card.

Welcome to Briefing.com - your source for intelligent market commentary.

Sincerely,

Dick Green
President
Briefing.com



Reply Reply All Forward Delete Put in Folder...InboxSent MessagesDraftsTrash Can Previous Next | Close



MSN - More Useful Everyday
MSN Home | My MSN | Hotmail | Search |
 

المؤشر

المشرف العام
طاقم الإدارة
التسجيل
30 أغسطس 2001
المشاركات
6,732
الإقامة
الكويت
طموح

أكتب لهم الرساله التاليه على عنوان service@briefing.com

Dear sir

every time i try to log into my account i get this message
ACCESS DENIED

username : الطموح

Thank you


أنا أتوقع أن المشكله أنك كاتب اليوزرنيم بالعربي وهم النظام عندهم ما يتعرف على اللغه العربيه
 

طموح

عضو نشط
التسجيل
1 مارس 2002
المشاركات
348
شكراً يا أباعلي
إحتمال إن السبب (العربي):((
بجرب أرسل لهم وأشوف:confused:
شكراً لك ألف مرة أستاذي الفاضل
 

طموح

عضو نشط
التسجيل
1 مارس 2002
المشاركات
348
أيضاً للمعلومية سبق وأن أرسلت لهم قبل حوالي شهر وهذا ردهم:
Briefing.com Customer,

I can logon with your user data so there is nothing wrong with your account.
Generally speaking problems of this type are usually related to cookies, and
can be corrected by deleting them. However, there can be other things that
prevent a successful login. Please follow the steps below to correct the
situation.

There would seem to be some sort of issue with cache, "cookies", or the
time/date involved here. Our customers may need to delete any existing
Briefing.com cookies, and then login to Briefing.com.

It is important that cookies be enabled, and that "Save my Password" is
selected from the login page. You will time out often, possibly every 15-30
minutes, if you are unable to save a password, if cookies are not enabled,
or if you do not select this option.

The fix is as simple as 1,2,3:

1. Check that the date is correct on your PC.
2. Clear Cache & History
3. Clear/delete cookies


Please verify your browser setup.

Follow these instructions to delete cookies, verify browser setup and clear
cache. Please note: these directions are for the Internet Explorer Browser.
Please consult our help page, http://www.briefing.com/About_/help/, for
directions for other browsers.

Be aware that for browser settings to actually be changed that only a single
browser window can be open while making the changes to the settings, and
that after the settings are changed that one must close that browser window
before continuing.

Close all open browser windows.
Follow this link: http://www.briefing.com/. (do not login)
Click "Tools" from the main browser menu.
Select "Internet Options" from the drop-down list.
Click the "Delete Cookies" button if you see it and confirm (this will
delete all cookies)**
Click the "Delete Files" button. (This brings up the next choice)
Check the box next to "Delete all offline content."
Click "OK".
Click the "Settings" button.
Check the radio button next to "Every visit to the page".
Click "OK".
Click "Clear History"
Click the "Security" Tab.
Click the "Custom Level" button.
Scroll down through the options to the end.
Make sure that "Automatic logon in Intranet zone" is selected.
Click OK twice.
Close all open browser windows.


** If there is not a "delete cookies", or you only want to delete
Briefing.com cookies please do the following AFTER completing the rest of
the preceding directions.

Click "Tools" from the main browser menu.
Select "Internet Options" from the drop-down list.
From the General Tab, Temporary Internet files area
Click on the "Settings" button
Click on the "view files" button
Then in the window that pops up select "View" > Arrange Icons> By Name
Then select View > Details.
These steps will arrange things so that you can find the Briefing.com
cookies.

The cookies will all say Cookie:your_name@company_name
Look for the cookies that say Cookie:your_name@briefing.com, and
Cookie:your_name@www.briefing.com.
Right click on each of those files and select Delete > yes
OK out of those screens, close all browsers.


Then click on this link www.briefing.com, and use the subscriber Login
button in the upper right part of the page to access Briefing.com content.
You will be taken straight to the Briefing.com Index, www.briefing.com/sub,
from there you can select what page you would like to go to. If cookies and
cache have been cleared/deleted you will be taken to the sign in screen at
this point. If you are not presented with the login page the Briefing.com
cookies were not actually deleted.
Select "Save my password" first, before you enter your user information.
Enter your user name and password anew even if the spaces are automatically
filled out.
Copy and paste the following;

بعدين كاتبين لي إسم المستخدم والباسورد(بالعربي)!!!
وجربت الخطوات إلي قالوا بس يمكني ماسويتها صح
إن شاءالله إنك بتلاقي لي مخرج في هالرسالة
...تحياتي لك...

:eek: :confused: :confused:
 

المؤشر

المشرف العام
طاقم الإدارة
التسجيل
30 أغسطس 2001
المشاركات
6,732
الإقامة
الكويت
طموح

1. هل جربت الدخول من جهاز كمبيوتر آخر غير جهازك ؟

2. هل تستعمل برنامج فايروول ( زون ألارم أو غيره ) ؟
 

طموح

عضو نشط
التسجيل
1 مارس 2002
المشاركات
348
أستاذي المؤشر
قبل فترة طويلة شوي جربت من كمبيوتر آخر ونفس الشيء.
وأنا عندي برنامج النورتن بس
..تحياتي لك...
 

المؤشر

المشرف العام
طاقم الإدارة
التسجيل
30 أغسطس 2001
المشاركات
6,732
الإقامة
الكويت
أغلق برنامج النورتن أولا ثم جرب دخول موقع البريفنق ....
 

طموح

عضو نشط
التسجيل
1 مارس 2002
المشاركات
348
جربت ومافيه فايدة!!!
شكراً لك أخي العزيز أبو علي وماقصرت وأخذت من وقتك الكثير.
عموماً بحاول أتصل عليهم وأشوف الله ياخذهم كلهم:((
....تحياتي لك....
 
أعلى