فيكي vici تندمج.....للمتابعة

سهم مرتاح

عضو نشط
:eek:
50

girgish1

عضو نشط
إسم الشركة إثوس.....ملكيه خاصة غير مساهمة
It is anticipated that the merger with Ethos Environmental Inc. will close shortly thereafter.

وهذا وضع الشركة المادي
Ethos' 2005 Revenue grew to nearly $1.8 million resulting in a gross profit of $1.25 million. Through the first six months of 2006, Ethos' revenue has exceeded $2.7 million and generated in excess of $1.75 million in gross profit. Ethos recently completed negotiations of new long-term contracts, which will allow annual expansion through 2009.

هذا موقعهم الالكتروني
http://www.ethosfr.com/

موفق خير إن شاء الله

girgish1

عضو نشط
لاحظ ان الخبر يقول انه من المتوقع الانتهاء من الإندماج.......يعني ان الإندماج لم يتم بعد...........بعد الإندماج لكل حادث حديث...؟؟؟؟؟

اما عن مسألة البيع أو الشراء......فهذه مسألة شخصيه إسمح لي ما أقدر أدخل فيها........

والله أعلم

sas

عضو نشط
the price today
0.0036
The company merge with a medical company to breathe Albratem Pratem as medicine, which Etvkh Pratem shamaa and shmoukh

girgish1

عضو نشط
المعنى واضح بالنسبه لي.....!!!!!!

the price today
0.0036
The company merge with a medical company to breathe Albratem Pratem as medicine, which Etvkh Pratem shamaa and shmoukh

بس يا ليتك تكتبه بالعربي حتى يطلع عليه الناس ويكون المعنى مفهوم للجميع.....؟؟؟؟

ابو مياسم

عضو نشط
لاحظ ان الخبر يقول انه من المتوقع الانتهاء من الإندماج.......يعني ان الإندماج لم يتم بعد...........بعد الإندماج لكل حادث حديث...؟؟؟؟؟

اما عن مسألة البيع أو الشراء......فهذه مسألة شخصيه إسمح لي ما أقدر أدخل فيها........

والله أعلم

اخي الله يحفظك كم تتوقع سعره بعد ان يتم الاندماج

سهم مرتاح

عضو نشط
للترجمه

سعر اليوم 0.0036 ودمج الشركه مع شركه طبيه التنفس البراتم براتيم والادويه ، التي يتفخ براتيم شاما وشموخ

ولكن مو الخبر قديم؟؟

أعلى