sppi ,,,,,,,,,,, تذكروه جيدا

stockolic

عضو نشط
من الاسهم اللتي افضل الاستثمار فيها ,,,,,

اغلاق السهم كان 8.5

سيكون له جوله رائعه ,,,,, قريبا ,,,,, متى ؟

الله أعلم ,,,,, لكن اللي بيصبر

راح يحبه كثير

جرس الاغلاق

عضو نشط
من الاسهم اللتي افضل الاستثمار فيها ,,,,,

اغلاق السهم كان 8.5

سيكون له جوله رائعه ,,,,, قريبا ,,,,, متى ؟

الله أعلم ,,,,, لكن اللي بيصبر

راح يحبه كثير

الله يعطيك العافيه على التوصيه فعلا الاستثمار هدف السهم 10,00$

وربما يكون ارجوع الى 7,00& ليختبر الدعم وتكون فرصه لدخول

تحقيق الهدف 2 او 3 اشهر

مبدع دائما جزاك الله خير

ابو الزبير

عضو نشط
اخوي جرس الاغلاق لو تكرمت ابي الشارت اللي تستخدمه من وين نزلته؟

جرس الاغلاق

عضو نشط

ابو الزبير

عضو نشط
لا اخوي جرس الاغلاق وبيض الله وجهك ةعلى سعه صدرك معاي
انا ابي برنامج للشارت مو موقع ادشه ولا اقدر احط ترندات ولا اقدر اقرب صوره الشموع ولا اقدر احط مده 6 شهور او سنه او 3 سنين انا كنت استخدم التيكر شارت وهو برنامج تنزله من موقع على جهازك وتشوف شارتات الاسهم وتسوي تحديث للاسعار مالت الاسهم وتقدر تحط ترنداتك على الشارتات والخ اذا تستطيع مساعدتي فلا تبخل وجزاكم الله الف خير

stockolic

عضو نشط
SPPI has an alliance with Allergan (AGN) and there has been quite a bit of speculation lately about AGN outright buying up SPPI. I believe that's added fuel to recent positive outlooks on the Company. Beacon Equity issued a report on Aug 25 that noted, "If approved by the U.S. Food and Drug Administration (FDA), the market for SPPI's drug candidate Zevalin could reach more than $1 billion at its market saturation." That's what investors want to hear.

The SPPI Aug 13 Q2 2009 report pointed out that SPPI had a $106 million in cash on hand and consolidated revenue of $22.3 million, which was comprised of product sales of $18.1 million; $5.9 million from ZEVALIN and $12.2 million from FUSILEV and $4.2 million attributable to the amortization of the Allergan licensing fee SPPI receives.

SPPI is a commercial-stage biotechnology company with a focus on oncology. In the trial pipeline, SPPI is also developing apaziquone for the treatment of non-muscle invasive bladder cancer. Its phase II products include Ozarelix, a drug being investigated for benign prostatic hypertrophy (BPH), a non-cancerous enlargement of the prostate, and hormone dependent prostate cancer; and Ortataxel, a third-generation taxane. In addition, SPPI has exclusive worldwide rights to the drugs Renazorb and Renalan and related compounds.

At $8.21, SPPI is seven cents past its 52-week high of $8.15 set on 06-30-09 and far, far above its 52-week low of $0.55 set on 10-16-08. At $8.21, SPPI is ahead of both its 50-day and 200-day moving averages. SPPI is widely held by institutions. Its shares out versus float ratio is at parity and the stock is very stable.

الربحان

عضو نشط
الله يعطيك العافية ويبارك فيه ويرزقك

عندي سوال لان الترجمة مو دقيقة في قوقل وما فهمت شي ؟
ممكن الافادة عن المنتج اللي ممكن توافق عليه هيئة الغذاء والدواء وشو ؟
ومتى راح تصدر الموافقة من عدمها ؟

stockolic

عضو نشط
الله يعطيك العافية ويبارك فيه ويرزقك

عندي سوال لان الترجمة مو دقيقة في قوقل وما فهمت شي ؟
ممكن الافادة عن المنتج اللي ممكن توافق عليه هيئة الغذاء والدواء وشو ؟
ومتى راح تصدر الموافقة من عدمها ؟

المعذره ياخي العزيز على التأخير في الرد وذلك لانشغالي

بالنسبه لأسم الدواء :

non-Hodgkin's lymphoma

ولا تسألني عن معنى هالمصطلحات الطبيه:D

بالنسبه لقرار ال fda سيكون :

7-9-2009

stockolic

عضو نشط
ارتفاع للسهم مع اقتراب الموعد

اللاست

9 دولار